V noci mě probudily kroky, které se ozývaly u postele. Loki to nebyl. Ten vedle mě poklidně oddychoval a objímal mě kolem pasu.
Opatrně jsem se rozhlížela po místnosti, tak abych nevzbudila Lokiho.
Ničeho jsem si nevšimla a to jsem to tý tmy čučela dobrých 5 minut.
Chtěla jsem zase spát. Nejspíš se mi jen něco zdálo.
Zavřela jsem oči a přitulila se víc k Lokimu.
Najednou mi někdo něco připlácl na obličej.
Vyjekla jsem. Loki spal tvrdě a ničeho si nevšiml.
Hadr, který jsem měla na ksichtě byl něčím napuštěný a já se začínala cítit otupěle.
LOKI! POMOC! křičela jsem zoufale telepaticky.
Neprobudil se.
SAKRA!
Pak už jsem viděla jen tmu.
LOKI
LOKI! POMOC! uslyšel jsem v hlavě a to mě probudilo. Nebylo by moudré, kdybych vyskočil, jestli hrozilo nebezpečí.
Dělal jsem, že spím, ale jakmile někdo osvobodil Sofi z mého sevření a chviličku počkal, věděl jsem, že ten únosce je zády ke mně.
Potichu jsem vstal a vyčaroval jsem si dýky.
Chtěl jsem ji po únosci hodit, ale on se otočil a vyhnul se. Položil Sofi na zem a vrhnul se na mě.
Bojoval dost dobře a musím říct, žeeee... je lepší než já.
Nesmějte se! Víte jak by těžký to přiznat!?
Začínal jsem prohrávat. Aspoň jsem ho držel od Sofi, abychom ji při boji nezranili.
Strhl jsem mu kapuci a tam byl skrytý jednorožčák. Jak to, že teď bojuje tak dobře?
Ucítil jsem na obličeji kus hadru a zoufale se snažil křičet o pomoc.
JARVIS byl nedostupný a nikdo jiný taky neslyšel.
Sakra už!!
Byl jsem už velmi otupělý a po chvíli potkal starou dobrou tmu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ano vím, je to krátký a navíc jsem včera nevydala kapitolu.👉👈
ALE! na to mám výmluvu. Byla jsem u kamarádky na oslavě a byly jsme tam hooooodně dlouho, takže večer nebyl čas psát kapitolu.
Doufám, že to chápete a moc moc moc se omlouvám. Díky za pochopení.
Papa u další kapči👋👋👋
ČTEŠ
Loki's Avenger
Fiksi PenggemarSofi - egoistická dívka, která si ze všech a ze všeho dělá legraci Loki - bůh falše lsti, který se také nebojí projevit své ego a opovrhuje lidma Co se stane, když se jejich cesty skříží? Sofi dcera miliardáře, génia a playboye Tonyho Starka. Zdědil...