18. Ne! Ne! Ne!!

90 9 0
                                    

To monstrum je... Tom.

Byl to můj přítel, ale trochu pozdě jsem zjistila, že mě jen využívá. Trochu víc pozdě...

Jednou jsem s ním šla na rande. Pozval mě do kina, jenže tam jsme vůbec nedošli.

Cestou mě zatáhl do svého bytu, kde mě obtěžoval. Asi chápete jak to myslím. Poté mě zmlátil do bezvědomí.

Když jsem ho uviděla,bezděčně se mi vybavily  vzpomínky na něj. Měla jsem chuť ho zabít za to co mi udělal.

,,Ty mě nevidíš ráda?" zeptal se slizky.

,,Nejradši na světě" prskla jsem na něj a mou ironii musel poznat i ten největší pablb jako Tom.

,,Ale, ale. Ty už mě snad nemiluješ?" vyptával se dál posměšně.

Vrhla jsem se na něj, ale zastavily mě mříže. Arghh! Zlobivé mříže, zlobivé!

Na rameni jsem ucítila Lokiho ruku.

,,Ty máš někoho dalšího?" poškleboval se rádoby uraženě Tom. Snažila jsem se ho ignorovat.

,,Kdo je to?" zeptal Loki se mě opatrně.

,,Pak ti to řeknu" snažila jsem se nádechy a výdechy uklidnit.

,,Tím bych si nebyl tak jistej" zašeptal zákeřně ten Hajzl. Vlastně jenom hajzl. On si to velké písmeno na začátku nezaslouží.

Otevřel celu a můj Muflonek přede mě pohotově skočil. Bylo mu jasný, že o něj tady nejde. Že ten hajzl chce mě.

On se jen začal smát. Když se dostatečně nasmál, zmáčkl nějaký čudlík a Loki se svezl k zemi.

,, Cos mu to udělal ty hajzle!?" šílela jsem a nenápadně se snažila použít telekinezi a někam ho odhodit. Jenž to stejně jako teleport nefungovalo. Ksakru už!

Popadl mě za paži a vlekl mě někam neznámo kam.

Šli jsme snad milionem chodeb až jsme se zastavili před nějakýma mohutnejma dveřma.

 Tam mě připoutal k lůžku a kroužil  kolem mě.

,,Co po mně sakra chceš!" zařvala jsem na něj.

,,Takže sis zvolila cestu odporu. Dobrá. Tak to půjde po zlým. Odeberu ti tvé schopnosti. Kdybys byla hodná holčička, nechal bych tě uspat, ale ty ne. Takže tě uspávat nebudu. Vybrala sis to sama. Mimochodem, nemáš nejmenší šanci to přežít. To jen tak pro info."

Pak do mě zapíchl asi dvacet jehel se svítivě zelenou kapalinou.

Ohromně bolestivé puklo začalo.


Loki's  AvengerKde žijí příběhy. Začni objevovat