Odarohantam hozzá és hirtelen felindulásból megcsókoltam, ő persze azonnal visszacsókolt és hirtelen a kanapén találtam magam Landoval felettem.
Érintése gyengéd volt, de határozott. Hamar a padlón landolt az összes ruha és egyszál melltartó bugyi szettben maradtam. Hevesen csókolt és a nyelve táncot járt az enyémmel, majd elindult lefele a mellemnél megállva egy pár percre és tovább ment lejjeb, aztán visszatért az ajkaimhoz. Közben újjaival lehúzta rólam a bugyimat és lassan belémhatolt. Mielőtt a csúcsra jutottam volna megszólalt a telefonja csengőhangja, mire kihúzta magát belőlem felöltözött és otthagyott. Ez most komolyan mire volt jó. Én hülye elvállaltam azt a rohad munkát is.
Idegesen öltöztem fel és rohantam ki a McLaren garázsból. A hotelig futottam és addig tudtam visszatartani a könnyáradatot. Muszáj volt beszélnem valakivel, ezért felhívtam Isa-t.
Lando Norris
Az exem hívott és követelte, hogy most azonnal találkozzunk. Honnan van meg neki a számom? Szakítás után zaklatott és számot cseréltem, sőt az övét le is tiltottam. Egy pszichopata az a csaj! Azt mondta menjek most a paddockba és, hogy keressem meg így futóléptekkel elindultam. Megláttam egy étterem teraszán üldögélni és nagy nehezemre leültem elé.
- Mit akarsz?- kérdeztem ingerülten kerülve a szemkontaktust.
- Nem tudom mi van köztetek, de szakítsd meg vele teljesen a kapcsolatot, különben kiteregetem, hogy a rólatok készült képeket!- ez tuti, hogy beteg!
- Te nem vagy normális!
- Hát jó akkor majd viszont látjuk egymást amikor erről fog szólni minden cikk!
- Ne várj!
- Nocsak a kis Lando meggondolta magát?
- Legyen, de ha hozzá mersz érni kinyúvasztalak!
- Ó én nem játszok csontokkal!
- Én se pszichopatákkal!
- Vigyázz a szádra! Egy szavamba telik és tönkre tudom tenni az egész életedet!
Madison Walker
Isa-t hívtam kb a 6. csörgésre vette fel a telefont, de amikor meghallottam a hangaját egyből lenyugodtam egy kicsit.
- Szia szívem mi a baj?
- Beszélnünk kéne élőbe mihamarabb!- mondtam szipogva.
- Megyek már is!
- Köszönöm!
Amíg Isa ideért lemostam az elkenődött szempillaspirálomat és, hogy had idézzek:
„Egy fiúnak nem egy lány a szempillaspirálját kéne elkennie, hanem a rúzsát!” Na igen drága Landonknak mind kettő sikerült rövid fél óra alatt. Kopogtattak a szálloda ajtáján és egyből tudtam, hogy Isa lesz az, ezért kinyitottam és egyből a nyakába ugrottam.- Mi történt Mad?- ja igen Isa Madnek szokott hívni.
- Lefeküdtem Landoval!- nyögtem ki nehezen.
- És ez olyan rossz lenne?- zavarodott össze miközben elengedett
- De szónélkül ott hagyott!- tört ki belőlem a sírás mire újra magához húzott.
- Ahj drágám nem ér annyit, hogy sírj miatta!
- De elhitette velem, hogy érek valamit a szemében!
- Meg kérdezem Carlost mi történik Landoval oké?
- Ne ne csak Carlost ne!-tiltakoztam miközben át futott az agyamon, hogy ha Carlos beszél Landoval akkor lefogja vágni, hogy Isa kérte erre és mégtöbb szintet süllyedek a szemében.
Igazából elgondolkoztam rajta, hogy nem is nézem meg a futamot, de Isa nagyon gyorsan elvetette az ötletet, mivel egyszer van rá alkalmam viszont nem tudja, hogy elvállaltam egy munkát aminek köszönhetően minden héten lesz rá alkalmam, de még nem akartam említeni neki. Megnyugtatott a gondolat, hogy nem vagyok egyedül és Isa-ra bármikor számíthatok, nem úgy, mint egyesekre. Beszélgettünk még egy kicsit, aztán Isa azt mondta van egy két dolga és ha kész akkor visszajön hozzám még egy kicsit, szóval megint egyedül maradtam a gondolataimmal.
*
Másnap reggel kicsit jobb kedvem volt, de futam előtt még alá kellett írjak néhány papírt a munkával kapcsolatban amit csak a jövőhéten kezdek. Elkerülhetetlen volt a találkozás Landoval, de próbáltam nem rá figyelni, pedig ott ült mellettem miközben írtam azt a rohadt papírt, úgy remegtem a jelenlétében, mintha -20°C lenne az irodában. Ahogy kész voltunk megse várta amíg Zack elmondta a mondandóját felállt és kisétált az ajtón mint aki jól végezte dolgát. Pont, mint tegnap.
Meg kerestem Codyt, hogy eggyütt nézzük a futamot, úgy se láttam már jó ideje. Természetesen egyből bele ment, de szerintem látta rajtam, hogy nem vagyok a helyzet magaslatán és amiért nagyon hálás vagyok, hogy nem kérdezősködött semmiről. Verstappen nyerte futamot mögötte a két Ferrarival, Alonsoval, és Checoval. A McLarenek a középmezőny elején voltak. Próbáltam nem a 4-es számot keresni minden autón, de nem úgy néz ki hogy ez összejött volna. Cody közben próbált valami életet lehelni belém, de ennek se volt erdménye, persze nem akartam neki elmondani mi történt valójában, mert bisztos péppé veri a gyereket. Közben rájöttem, hogy a telefonomat otthagytam az irodában, szóval muszáj volt vissza indulnom érte. Futó léptekkel mentem be a garázsba, ahogy megtaláltam amit kerestem, rohantam volna is ki az épületből, nehogy össze fussak a nem kívánatos személlyel, de míly szerencsémre pont akkor lépett ki az öltője ajtaján amikor én az irodáén. Másodpercekig csak nézztünk egymásra amikor elindultam kifelé, Lando pedig utánam szólt.
- Madison várj már!
BINABASA MO ANG
Száguldás és Szerelem
Fanfiction‼️A story csak kitaláció néhány valós eseménnyel‼️ Madison Walker mindig is szerette a motorsport világát (apja Paul Walker révén) leginkább a forma 1-et. Életében először jár futamon ahol egy nő munka lehetőséget ajánl a McLaren garázsban asziszte...