Taehyung'dan
Jungkook'un yoğun ısrarlari sonucu onu alış veriş merkezine götüreceğime söz vermiştim.
Ve şimdi de oraya gidiyorduk...
Jungkook'u yine benim kıyafetlerimden giydirmiştim.
Giydirmiştim. Çünkü Jungkook koskoca adam olmasına rağmen yatakta tepinmiş ve yalandan ağlayarak onu giydirmem için ısrar etmişti.
Ben de tatlılığı karşısında kabul ettim.
O kadar çok sevindi ki yine beni bir çok kere öpmüştü.
Evet, dudağımdan.. yine...
Şimdi ise arabada giderken Jungkook'a beni ev dışında hiçbir yerde, hiçbir yerimden öpemeyeceğini anlatmaya çalışıyordum... ama beni yine esiri altına almıştı.
Çünkü ben anlatırken "ne yani şimdi ben böyle yapamaz mıyım?" Demiş ve ben konuşurken dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı.
Jungkook beni bebekken yaramazlıklarıyla deli ediyordu. Hiç olmazsa bebekken yalnızca yaramazdı. Şimdi hem yaramaz hem de karşı konulamaz birisi oldu... ve...
Kahretsin ki çok yakışıklı.
"Hayır Jungkook, yapamazsın!"
Bana dudak büzerek baktığında dayanamamış ve dudaklarını minicik öpmüştüm.
"Bu son bebeğim tamam mı? Inmemiz gerek."
"Son 1 kere daha Taehyung."
"Jungkook..."
"Lütfen."
"Aish peki."
Çocuk öpülmeye doymuyordu.. Jungkook, tarafımdan öpülmeye asla doymuyordu.
"Öptüğüme göre inebilir miyiz Jungkook?"
"İnebiliriz Taehyung."
Arabadan indiğimizde otoparktan yukarı çıkmak için yürüyen merdivenlere binmiştik.
Jungkook arkamda dururken bir anda elimi tutmuştu.
"Elini de mi tutamam..?"
Titreyen sesi ve neredeyse dolmak üzere olan gözleri ile elimi sıkıca tutarken bana o soruyu sormuştu.
Ve ben Jungkook'a dalmış gitmişken merdivenler, kata gelmiş ve yürüyen merdivenlerde olduğumuz için önüme bakamayıp düşüyordum ki Jungkook tuttuğu elimden beni kendisine çekmişti.
Burun buruna geldiğimizde dudaklarıma minicik bir öpücük kondurmuştu.
Anında ondan kendimi kurtarıp geri çekilmiştim.
Neyse ki otoparkın 1. Katındaydık ve kimse görmemişti...
"Jungkook! Güzelim beni öpüp durma... ve evet, elimi de tutamazsın. Nolur bebeğim bu toplumda hoş karşılanmıyor."
"Ama Taehyung-"
"Bebeğim ağlama ama."
Jungkook ağlamaya başladığında benim boyumdaki bedeni kendime çekmiş ve sıkıca sarılmıştım.
"Bebeğim lütfen."
"T-taehyung. P-peki y-ya s-sana T-Teyung d-desem? O-lur mu?"
Siktir...
O minik sesinden çıkan 'Teyung'-....
Koca bir siktir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY BABY |+18|
FanfictionTaehyung bir evlat edinmişti. Ama bir gün işten geldiğinde mutfağında, aşırı çekici bir adamın kendisinin beyaz gömleği ile yemek yaparken bulur. Ageplay içermez × Taekook 01.06.2023 1 #mybaby 1 #teyung 2 #kookie 2 #taegguk 1 # kimjungkook 27.08.2...