Taehyung'dan
Pizzaları aldıktan sonra kapıyı kapattığım gibi Jungkook kutuları elimden çekip almış ve içeriye koşmuştu.
"Bebeğim sakin olur musun?"
''Ama Teyung! Sıcacıklar~"
Evet bebeğim ben senin içindey-
"Bebeğim içecek olarak ne istersin?"
"Bu sefer muzlu süt istiyorum!"
"Ama bebeğim pizza yiyeceğiz."
"Yani?"
"Miden-"
"Teyung~ endişelenme~ bir şey olmazz~~"
Sen bu kadar tatlı Teyung demişken ben sana o sütü vermezsem tüm sütler beni sikebilirdi.
"Peki bebeğim al o zaman."
"Şey Teyung. Seninkisi neli?"
"Karışık güzelim."
"Ya? Tamam o zaman..."
"Bebeğim istediğin kadar yiyebilirsin."
"Şey Teyung o zaman şöyle yapalım."
Kucağımdaki kutuyu almış ve aramıza koyarak kapağını açmıştı. Kendininkisini de açtığında minik elleri pizzamın yarısını almış ve kendi kutusuna koymuştu.
"Tamam mı bebeğim?"
"Ne? Tabii ki hayır Teyung saçmalamaladın mı?"
Saçmalamaladın mı mı? Jungkook'u yememek için zor duruyordum.
Kendi pizzasının yarısını alıp benimkisi ile bütünlemişti.
İster istemez, o pizzaları ikimize benzetmiştim...
Bir araya gelince düzgün bir daire oluyorduk... farklı içeriğe sahip olsak bile...
Jungkook sanki çok büyük bir şey yapmış gibi (!) Yarılarını birleştirdiği pizzalara bakmış ve gülümsemişti.
"Bak Teyung. Senle ben gibi oldu pizzalarımız! Aa Teyung~ aklıma harika bir fikir verdi bu~"
Kucağımdaki pizzayı kenara alarak yavaşça kucağıma çıkmış ve iyice yerleşmişti.
"Teyung. Şimdi ben burada oturayım sen de bana pizza yedir. Ben de sana yedireyim Teyung. Birbirimize pizza yedirebilir miyiz lütfen?"
Ya da başka bir şey yedirsek birbirimize hm?
Dudaklarımızdan bahsetmiştim ama düşünülen şey de olabilir ;)
"Bebeğim sen benim ellerimden pizza mı yemek istiyorsun?"
"Hm hm. Teyung hadi ama~ çok acıktım."
"Bebeğim benim."
Kutudan bir pizza almış ve Jungkook'un dudakları arasına uzatmıştım.
"I-ıh Teyung. Ben seninkisinden yemek istiyorum ilk baş."
Hayır Taehyung. Pizzadan bahsetti..
"Hay hay bebeğim."
Kendi pizzamdan bir dilim vermiştim bu sefer.
Parmaklarım arasındaki pizzayı minik dudakları arasına çekmiş ve bana bakarak ısırmıştı.
Ağzının içindeki pizza yanaklarına baskı uygulayıp şişirirken, Jungkook pizzasını usulca çiğniyordu. Ve yemin ederim... şu kadar kaldı yanaklarını ısırmama. 🤏🏻
"Aa Teyung! Aaa de."
"Bebeğim-"
"Teyung. Aaaaa."
"Ah.... peki. Aaaaa!"
Ağzıma bıraktığı pizza ile gülümsemiş ve ısırmam için beklemişti.
Isırdığımda pizzayı kutuya geri bırakacağını beklerken kendisi ısırmış ve yemeye devam etmişti.
"Bebeğim iğrenmiyor musun?"
"Teyung. Dilin dilime değiyor. Şey yaparken. O zaman mutlu oluyorum. Hatta çok fazla mutlu oluyorum. Senin ısırdığın bir şeyi yemek beni neden iğrendirsin ki? Mutlu bile ediyor."
Ağzındaki pizzayı yutacağı sırada dudaklarına kapanmıştım.
Pizzanın bir kısmı ağzıma aldığımda en ufak bir iğrenme göstermeden direkt yutmuştum.
Bana ağzı bir karış açıkken bakmıştı.
Ve kıpkızarıktı o minik yüzü...
"T-teyung-"
"Bebeğim ben senin ağzında çiğneyip ağzında döndürdüğün yiyeceği yemekten bile iğrenmem. Senin salyandan, tükürüğünden bile asla ama asla iğrenmem. Tamam mı?"
Jungkook kucağımda otururken hafifçe başını eğmiş ve karnımda duran ellerine bakmıştı.
Burnunu çektiğinde çenesini tutarak haffiçe bana bakmasını sağlamıştım.
"Bebeğim neden ağlıyorsun güzelim benim?"
"Ş-şey... t-teyung... b-beni... ş-şey. T-teyung. Ş-şey-"
"Şşh bebeğim sakin ol. Ağlama lütfen güzelim benim."
Onu kendime çekmiş ve yüzünü boynuma gömerek ağlamasını sağlamıştım. Kollarını boynuma sarmış ve boynumu minik minik öpmeye başlamıştı.
Karşılık olarak boynunu derince soluyup öpmüştüm. Ellerim ile belini okşadığımda biraz daha sakinleşmişti.
"Ş-şey T-Teyung.. s-sevildiğimi h-hissettim..."
"Bebeğim? O nasıl laf? Tabii ki de seviyorum seni. Çok seviyorum hem de. Bunun için ağlama lütfen."
"A-ama T-Teyung. O a-anlamda d-demedim. D-demek istediğim.."
Tekrar boynuma gömmüştü yüzünü.
"Ç-çok g-güzel s-seviyorsun d-da b-beni..."
Jungkook'u kendimden ayırıp yanaklarındaki yaşları silmiştim. Sildiğim yerleri öpmüştüm. Burnunun ucunu öpmüştüm. Çenesini öpmüştüm. Kulaklarının altından öpmüştüm. Boynunun iki yanını da bir çok kere öpüp en son alt dudağını emerek ayrılmıştım.
"Jungkook seni çok çok çok çok ÇOK! seviyorum bebeğim. Anlatamayacağım kadar çok seviyorum. Aşığım sana miniğim benim. Bunun için bir daha ağlama tamam mı? Mutluluktan bile ağlama güzelim. Böyle olunca kıyamıyorum sana."
"T-tamam t-teyung. Ş-şey sarılabilir miyim?"
"İstediğin kadar sarılabilirsin bebeğim. Sen benimsin. Ben de seninim. Unutma bunu lütfen."
Yüzünü boynuma tekrar gömmüş ve kollarını boynuma sararak sıkıca sarılmıştı bana. Arada ise minik minik, yüzünün olduğu yeri, boynumu öpüyordu....
Çok seviyordum. Ve bunu hiçbir zaman tarif edemeyecektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY BABY |+18|
FanfictionTaehyung bir evlat edinmişti. Ama bir gün işten geldiğinde mutfağında, aşırı çekici bir adamın kendisinin beyaz gömleği ile yemek yaparken bulur. Ageplay içermez × Taekook 01.06.2023 1 #mybaby 1 #teyung 2 #kookie 2 #taegguk 1 # kimjungkook 27.08.2...