6

2.2K 135 61
                                    

Taehyung'dan

"Ne yiyelim güzelim?"

"Um.. hamburger istiyorum!"

"Pekala. Hangisini istersin?"

"Um... umm! Aaa.... sanırım~ şey sen ne alıyorsun?"

"Bebeğim ben buffalo soslu pastırmalı hamburger alacağım. İstersen-"

"Evet. Harika seçenek! Ben de ondan alıyorum."

Kıkırdamış ve bebeğimin saçlarını okşadığımda kendisini bana sürtmüştü.

Hamburgerlerimizi alarak Jungkook'umun oturduğu masaya ilerlediğimde Jungkook resmen tepsisini elimden çekip almıştı.

"Bebeğim sakin olur musun yemek kaçmıyor?"

"Teyung! Çok acıktım~ sabahtan beri geziyoruz ve benim ayaklarım acıyor...!"

Jungkook'un minicik ve tombul ayakları..

Acaba şimdi ayakları nasıldı? Büyüdüğünden beri ayaklarını hiç görmemiştim ve her zerresine kadar Jungkook'u merak ediyordum.

Tamam, Jungkook fetişim yoktu. Ama böyle bir adam ile siz de hamburger yiyor ve aynı evde yaşıyor olsaydınız, her yerini merak ederdiniz. Her yerini.

Çok mu fesat düşündüm?

Neyse, öyle olmuş olabilir biraz.

Fesat değilim tamam mı? Beni sorgulamayı keser misiniz şu anda Jungkook'um yemek yiyor.

"Teyung~ Bu çok güzel~"

"Hm hm. Her buraya geldiğimde bundan yerdim bebeğim. Artık beraber yeriz hm?"

"Her buraya geldiğinde mi? Buraya daha önce de mi geldin?"

"Hm. Her defasında beni buraya getirirdi ve buradan yerd-"

"Anlıyorum."

Ama yemeğimin kağıdını katlıyordum.. ve o an aklıma ne geldiyse söylemiştim.

Hayır.. bu benim hatamdı...

Jungkook hamburgerini dahi yemeden tepsisine geri bırakmış ve içeceğini alarak masadan kalkmıştı.

"Jungkook? Bebeğ-"

"Ben biraz daha geziyor olacağım."

"Tamam bebeğim gezelim ama yeme-"

"Hayır Taehyung. Ben gezeceğim. Ve sen de beni rahat bırakacaksın."

Bir şey dememe izin vermeden arkasını dönmüş ve o taptığım dolgun kalçasını, ince belini, geniş omzularını sallaya sallaya gitmişti.

Ben ise yemek bölümünde, bir sik gibi kala kalmıştım...

Geri dönüp poşetleri aldıktan sonra aklıma Jungkook'un bir telefonu olmadığı geldi.

Peki, Jungkook gezmeyi isteyebilirdi. Üstelik şu anda da çok kıskanç ve fazla öfkeliydi. Yanına gitmem, bombanın pimini çekmeten farksız olurdu.

O yüzden alt katlardaki bir telefoncuya girmiş ve son model bir telefon alarak çıkmıştım mağazadan. Tertemiz bir de hat aldığımda her şey tamamdı. Son olarak şeffaf bir de kılıf almıştım. Isterse bebeğim değiştirirdi.

Alt katlardaki mağazalara arasında gezinirken Jungkook'un bir şeker dükkanında olduğunu gördüm.

Masalardan birisine oturmuş, çubuktaki şekerini yalıyordu...

Pekala, şu an yanına gitmek, ikimiz için de pek iyi bir fikir değildi.

Hayır, "İkimiz" içerisinde Jungkook'dan bahsetmemiştim..

MY BABY |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin