¹⁴

1.9K 105 18
                                    

Taehyung'dan

Dalmış ve gitmiştim.. o kadar yakınımdaydı ki dudaklarının uçları hâlâ dudaklarıma değmekteydi.

"E hadi ama?"

"N-ne? N-ne y-yapmamı i-istiyorsun?"

Dudakları dudaklarım üzerine kapandığında beni hızla öpmeye başlamıştı.

Evet, Jungkook şu anda beni öpüyordu...

Boynundaki elleri yavaşça bulundukları yerdrn ayrılmış, ve bileklerimi bulmuştu.

Bileklerime kapanan eller, kontorlu tamamiyle kendilerine bırakmış ve kendilerini şu anda beni öpen bedenin kalçasına yerleştirmesine izin verdiğinde Jungkook tekrar ellerini boynuma yerleştirmiş ve hızla kucağıma zıplamıştı.

Ensemdeki elleri oldukları yeri sahiplenircesine kavradığında dudaklarımdan ayrılmış ve kucağımda olduğu için benden biraz yüksekte olan yüze bakmıştım.

"Teyung~ ye beni sevgilim. Beni bitirene kadar ye beni sevgilim, senden bunu istiyorum."

Oldukça cilveli konuştuğunda yutkunmuştum.

Elleri yanaklarımı bulmuş ve beni kendisine çekerek tekrar öpmeye başlamıştı.

Ayaklarım benden bağımsız yatak odamıza doğru ilerlediğinde kapıyı yavaşça kapatmıştım.

Jungkook'u kendimden ayırıp yatağa yatırdığımda üzerine çıkmış ve boynunu emip öpmeye başlamıştım.

O ise ellerini saçlarıma daldırmış beni kendisine daha da bastırmıştı.

Anında ayaklarının belime dolanması ile kasıklarımız birbirine çarptığında Jungkook minikçe inlemişti. Bu benim emdiğim yerin yarın sabah moraracağına bedel olsa bile inlemeye devam ediyordu.

"T-teyung! S-sana d-dokunmak i-istiyorum!"

Giydiğim tişörtün yakalarını çekiştirdiğinde istediğini anlayarak tişörtümü çıkartmış ve odanın bir kenarına fırlatmıştım.

Sol memesini ağzımın içine alarak emmeye başladığımda doğrulmuş ve bana bakarak kafasını sertçe yatağa bastırmış, sonra da yüksek sesle inlemişti.

Sırtım, şimdiden çizilmeye başlamıştı bile.

"T-teyung! A-ahm a-acıyor! Ah! A-acıyor t-teyung!"

Hızla sol göğsünden ayırdığım dudaklarımı dudaklarına bastırmıştım.

"Bebeğim istersen durabiliri-"

"H-hayır! D-devam e-et l-lütfen d-durma t-teyung!"

Bu sefer sağ memesini dudaklarım arasına aldığımda diğer parmaklarım ise sol memesinin ucu ile oynuyordu.

Ve bu, Jungkook'u daha da çıldırtıyordu.

Parmaklarım şortunun lastiğine gittiğinde beni durdurmuştu.

"T-teyung. S-sen kendininkileri ç-çıkar. B-ben ç-çıkartırım."

Iyi değildim. Her iki anlamda da iyi değildim. Jungkook hem çok tatlı hem de çok arsızdı...

Kemerimi çözmeye çalıştığım sırada Jungkook çoktan şortunu ve baksırını çıkartmış, öylece yatağın ucunda otururken ayaklarını sallayıp beni izliyordu.

Siktir... çok tatlıydı..

Göğsünde morarmaya başmayan kızarıklıklar ve yüzündeki kızarmış ifadesi ile bana bakarken çok tatlıydı.

MY BABY |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin