2.bölüm:🇹🇷

5.1K 233 19
                                    

*******

Bazen "özlüyorum" derken 'z' fazla gelebilir.

*

*******

  Elimdeki semaver çaylarıyla birlikte,Tehmus'un çadırına doğru hızlı adımlarla ilerliyordum.Hem fazla vaktim yoktu hem de çaylar soğursa
içine attığım uyku ilacı kendisini belli ederdi, o yüzden bir an önce çadıra girmem gerekiyor.

  Çadırın girişine gelince kapı niyetine koydukları tahtalara 2-3 defa ayağımla vurdum ve girdim.

"Senmisen Rojda?"

  Ah birde bu durum var,İki buçuk yıldır bu kamptayım ama yüzümü gören daha hiç kimse olmadı.

  Sadece bir kere sabah yüzümü yıkarken, bir tane beyinsiz arkadaşımız,
çıktığı ağaçtan görünmediğini zannederek izledi ama şöyle bir durum var ki,ne hikmetse akşamına patır patır sıçarken biri tarafından önce vurulup sonra kurt sürüsünün sık olarak dolaştığı bir ormana atılıp kurtlara yem ediliyor.

Asim!...birşey söylemek istiyorum.

Buyur başımın belası buyur,illa ki beni ispiyonlamalısın değil mi?

Evet cancağızım vazifemiz.

Senin vazifen beni ispiyonlamak mı?

Kız evet dedik ya. Allah Allah!

Allah'ın adını verdim bir git.

Allah'ıma canım kurban...Bak senin yüzünden ne diyeceğimi unuttum
PİS NAMKÖR SENİİİİ!?

Diyene bak...içimde olmasan tüm dünyaya hangi renk don giydiğime
kadar duyurursun.

A-aa ben öyle bir kişilikmiyim?

EVET!

  Elimdeki karton bardaklarla puşimi zar zor düzeltip "He benim." dedim."Çay getirdiydim." diyerekte ekledim.

"Hee tamam...gel otur çayımızı içek sonra acık yakından konuşak."

Evet şöyle acık yakından konuşakta ağzın burnun yer değiştirsin.

  Sesimi çıkarmadan tam karşısına oturup ilaçlı olan çayı koydum önüne.
Bana bakan gözleri çayı önüne koyunca çaya döndü.

"Yarınki operasyondan vazgeçmişem."

"Ne diye?"

"Daha erken yapmaya karar vermişem."

"Ne zamana?"

"Birazdan gedip hazırlanın."

  Biz konuşana kadar çayı bitirmiş,konuşma bitincede resmen bayılmıştı.

  Tehmus bayılınca bir süre bekledim tamamen uykuya dalmasını,emin oluncada kalkıp masanın bu tarafından o tarafına geçerek eğildim.

  Defteri masanın altına yapıştırdığı için çıkarırken biraz zaman harcamıştım. Sonunda hepsinide ele geçirince üstümdeki yelek benzeri şeyin içine saklayıp kendi çadırıma geçtim.

  Çadıra girer girmez önce etrafı dinledim hemen ardından botumun içinden telsizi çıkarıp Albay'ı aradım.

*******

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.😊😊

 

ECEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin