******
Aslında çok şeye ihtiyacım yok,
sen ol yeter,
İşte.-'HARUN AĞDERE'
*******
"Komutanım bunu arkadaki kayalıkların orada saklanırken buldum." dedi beni tutan asker.Komutanım dedikleri kişinin yanında duran bir diğer asker "Komutanım bunuda mı götürüceğiz?"diye bir soru sordu.
"Çaylak telsizi getir!"
Çaylak olduğunu düşündüğüm kişi komutanının kendisinin çağırmasının üstüne telsizi verip geri yerine geçti.
Kolumdaki yara kendini belli ederek sızlayınca dişimi sıktım. Çünkü kurşun içinde olduğu için asker kolumu sıktıkça kurşun daha da içine giriyor ve çıkartmazsam eğer kötü sonuçlar doğurabilecek bir bölgeye denk gelmiş.
Komutan geri dönünce herkes uğraştığı şeyi bırakıp komutanlarına dikkat kesildi.
"Ölüm! helikopterden indiğimiz araziye gidiyoruz."diye seslendi.
Burdan da timin ölüm timi olduğunu anlamış olduk.Ölüm timide aynı Ecel gibi namı çok duyulmuş bir tim.Bu dağların korkulu rüyası bir ECEL iki ÖLÜM TİMİdir.
Kamp alanından, bombadan hasar göremeyeceğimiz bir mesafeye ulaştığımızda bombanın düğmesini çıkartıp hiç düşünmeden bastım.
Arkada kopan büyük bir gürültüden dolayı, ilk korkan ardından da şaşıran tim üyeleri, muhtemelen kendi aralarında birisinin yaptığını düşünerek, yürümeye devam ettiler.
~~~~~~
Yaklaşık 2 saatlik bir yürüyüşün ardından helikoptere gelmiştik. Herkes binince önce Tehmus'la komutan bindi sonra benle Hayalet lakablı asker.Helikoptere binince, Tehmus'u bir köşeye beni bir köşeye bildiğiniz attılar.
Pis dev götüleri güzel asker arkadaşçıklarım, ayıptır sorması beni niye bir çöp torbası misali attınız?
Sorması ayıpsa niye soruyon? Ayrıca sen niyeti iyice bozdun bir sürecik(!) Siktir git! Lazkiye'cim.
Aa-aa Lazkiye nereden çıktı gııızz!?
Bilmem. Nedense şu Pis dev götüleri güzel asker arkadaşların demek geliyo içimden.
Ayy onlardan çıktıysa tamam razıyım ben!!
İçimdeki azgın Lazkiye'den kurtularak, biraz daha geri çıkarak kendimi helikoptere yasladım. Kolumdaki yara resmen 'BEN BURADAYIM' diye bas bas bağırdığı için biraz daha basınç uyguladım.
Neredeyse 2,5-3 saattir kurşun hâla içinde olduğundan, üstüne üstlük asker aynı bölgeye kuvvet uyguladığından, kurşun daha da içe göçtü, o yüzden kolumdaki sızı beni zorlamaya başladı.
*****
Biraz kısa olmuş olabilir bu sefer ki bölüm kusura bakmayın.
Bazı sağlık sorunlarım nedeniyle uzun zamandır da yeni bölüm ekliyemiyordum.😔😔OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM LÜTFEN😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECEL
Acciónİki yıl önce timini kaybeden üsteğmen Asena Türkoğlu'nun yaşadığı acıdan dolayı kendini dağlara sürmesi ve her bulduğu gizli göreve çıkması sonucu rütbe atlayarak YÜZBAŞI oldu. Son görevinide yerine getirerek artık evine dönme vaktiydi YÜZBAŞI ASENA...