11

172 32 20
                                    

نه جلاد سنگ دلی که هستاس رو کشت.. نه‌ پنجمین حاکم قسی القلب یهودا، نه پونتیوس پلاطسِ اسب سوار. هیچکدوم قادر به نابودی عشق نبودند. تنها به کشتن عاشق بسنده کردند.

.
.
.



_من واقعا متاسفم.. انگار تمام زندگیشو دور انداخته، هیچ جوره نمیتونم پیداش کنم.

-دوستی که هنوز باهاش در ارتباط باشه چی؟

همونطور که نگاهش رو روی بومگیو ثابت نگه میداشت، پرسیدو اه کلافه‌ای از فرد پشت خط دریافت کرد.

_نمیدونم هیوک. شاید تهیون هنوز با اون دو نفر در ارتباط باشه، شایدم نه.

هیوک پوست لبش رو به دندون گرفت و منتظر جمله‌ی بعدی دختر موند.

_اخه بعضیا میگن یونا از کره رفته و هیونینگم چند وقتی هست ناپدید شده. دو سال پیش.. منظورم بعد همون قضیه‌ست. هیچکس نتونست باهاشون در ارتباط باشه.. شک دارم حتی خودشون هم باهم در ارتباط باشن.

2022 April 6

-دیر کردی.

تهیون بعد از شنیدن صدا‌ی زنگوله‌ی در بدون اینکه سرش رو سمت اون بخش بچرخونه، خطاب به سوبین لب زد و پشت کانتر جا گرفت.

+یه دوست قدیمی رو بین راه دیدم.

پسر کوچیکتر به صندلی رو به روش اشاره کرد و دافودیل های زرد رنگ رو بین دست هاش جا داد. لرزش دست هاش غیر قابل انکار بود اما سوبین نمیتونست به چیزی جز چشم های غم زده‌ی پسر کوچیکتر توجه کنه. انگار تهیون دو سال پیش رو به روش نشسته بود.
شادی‌ زودگذری که با جونگهان تجربه کرده بود، با دیدن تهیون به هیچ و پوچ تبدیل شده بود.

-میدونی این گل نماد چیه؟

قبل از اینکه منتظر جواب سوبین بمونه، ادامه داد :

-دافودیل نماد بخشش و شروع دوباره‌ست.

سرش رو بالا گرفت و به چهره‌ی درهم پسربزرگتر نگاهی انداخت. همون طور که ارتباط چشمیشون رو حفظ میکرد، دافودیل های زرد رنگ رو جلوی چشم های خیره‌ی سوبین از ساقه جدا کرد و اجازه داد تا روی زمین گلفروشی جا بگیرند.

-اخرین گلی که به بومگیو دادم رو یادته؟

سوبین با یاداوری اون رزهای مشکی رنگ، سری به معنای تایید تکون داد.

-رز مشکی نماد تسلیت، سوگواری و نفرته.

لحظه‌ای چهره‌ی بهت زده‌ی بومگیو جلوی چشم هاش نقش بست. لباس سفید بیمارستانی که به تن داشت با دسته گل‌ مشکی رنگی که توی دستاش جا گرفته بود، تضاد عجیبی داشت.
اون زمان سوبین هیچ دلیل منطقی ای برای گریه‌ ها و التماس های ناگهانی بومگیو نمیدید؛ اما حالا حس عجیبی وجودش رو در بر گرفته بود.

Dead paradise (Yeonbin, taegyu)Where stories live. Discover now