Anlatım: Myoui Mina
Namjoon: (sesini incelterek, dalga geçercesine) Yazıklar olsun o soylu zeka nasıl da çökmüş! Sarayın gözü, ordunun kılıcı, bilimin dili.. Güzel yurdumuzun umudu, gülü! Kibarlığın aynası zarifliğin kalıbı çökmüş, yok olmuş!
Mina: (gülerek) Joon, yeterli. Her beni gördüğünde Ophelia'nın tiradını atmaya devam mı edeceksin?
Namjoon: Tabii ki! Hamlet'inki çok güzel, onunla dalga geçemem ama tutarsız Ophelia çok komik.
Mina: İllaki Hamlet'im Hamlet'im diyorsun hm?
Namjoon: Hm hm. Harika bir Hamlet olmadım mı o gün? Özellikle Bağırıp çağırdığım yer, tam bir harikaydım.
Mina: Ama o itme sahnesinde az kalsın gerçekten beni düşürüyordun Joon. Hem de topuklu giydiğimi bilmene rağmen!
Namjoon: Hey, defalarca kez özür diledim zaten, neden hâlâ bu konu hakkında duygu sömürüsü yapıyorsun peri kızı Ophelia?
Mina: Ben de seni affetiğimi söyledim, her şakasını yaptığım zaman ciddiye alan sensin.
Namjoon: Hmm, öyle diyorsan öyle olsun. Mina ben şey diyecektim-
Mina: (telefonuna baktı) Byulyi hoca beni çağırıyor. Ben kaçar, brr.
Namjoon: (Mina koşarak uzaklaşırken bağırarak sordu) Neden hep böyle yapıyorsun?
Mina: (Arkasına dönüp cevapladı) Çünkü seni sinir etmeyi seviyorum!
Byulyi hoca ne söyleyecekse yüksek ihtimalle biyoloji olimpiyatıyla ilgili olmalıydı, bu yüzden acele etmem gerekiyordu. Yanına vardığım zaman önce onu beklettiğim için beni bayağı bir azarladı, tabii ki beni azarlarken neler dediğine pek önem vermedim. Sonuçta her insan geç kalabilir. En son sadede geldiği zaman, ciddiyetimi takınarak dinlemeye başladım.
Byulyi: Sen ve Namjoon, beni deli ediyorsunuz. Olimpiyat sınavına gelecek olursak, ikinizin birlikte girmesi maalesef mümkün değil. Takım arkadaşlarının aynı cinsiyette olması gerekliymiş. Bu yüzden mecburen ikinizi farklı takımlara koymak zorundayım.
Mina: Ne? Hocam bu mümkün değil! Yönetmeliği okumuştuk, aynı okuldan hem kız hem erkek öğrenci katılımı olabilir diyordu-
Byului: Ancak aynı takımda olamayacağını söyleyen bir madde de vardı, söylediğin o maddenin aşağısında.
Mina: Hocam ama benim için ya da onun için birbirimizden başka daha iyi bir öğrenci bulamazsınız ki! Biz en yüksek puanı yapan öğrencilerdik, birlikte girmemiz şart.
Byulyi: Böyle düşünme. Bu senenin başında okulumuza transfer olan yeni bir öğrenci vardı, Yongsun hocanın gözlemine göre o bir biyoloji dehasıymış. Seni onunla eşleştirmeyi düşünüyorum.
Mina: Yongsun hocaya kalırsa onun tüm öğrencileri pırlanta(!) gibi! Bize umut verdikten sonra böyle ayıramazsınız bizi!
Byulyi: Yeter Myoui! Ya o kızla beraber katılırsın ya da olimpiyat derslerini bırakırsın!
İşte şimdi gerçekten sinirlenmiştim! Ne yani, eğer finallere kalırsak Namjoon ile karşı karşıya mı olacaktık? Ya yanımdaki kız benim seviyede değilse, ya onun yüzünden kaybedersem?
Tüm bunları düşünürken gözlerim dolmuştu, bu yüzden hemen lavaboya girdim. İnsanların beni ağlarken görmesini istemiyorum. Ancak lavaboda, zorbalığa uğrayan küçük bir kız ve okulun en belalı çetesini görmüştüm. Kızı tekmeliyorlardı, öylece duramazdım.
Mina: Ne yapıyorsunuz siz?
Yooshi: Hah! Biyolojiden başka ders bilmeyen kız da gelmiş. Ne yapıyorsak yapıyoruz, sana ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Single Forever
FanfictionBen sonsuza kadar bekarım. Ben sonsuza kadar bekarım. Ben sonsuza kadar bekar kalacağım. Siktir, sonsuza kadar ona sahip olmak istiyorum. Myoui Mina X Son Chaeyoung