Ani Ziyaret

70 11 7
                                    

Mina: Çok çok üzgünüm seni düzgünce karşılayamadığım için. Çok ani oldu yani hiç beklemiyordum bugün geleceğini. Buyur geç otur lütfen. Ben de bavulunu odama çıkartayım.

Chaeyoung: Odana? Normalde misafir odası var diyordun ama...

Mina: Şu anda Namjoon orada, uyuyor yüksek ihtimalle. Ayrıca yanıma taşındığın zaman hani birlikte yatacaktık hm? 

Chaeyoung: (kızardı) Seni yatakta rahatsız etmeyeyim. Ben biraz deli uyurum da.

Mina: Ne güzel, ben de deli gibi yatarım. Sen rahatça otur burada. Ben eşyalarını yukarıya çıkartayım, bir de Joon'u kontrol edeyim uyuyorsa biraz daha sessiz oluruz. Eğer suya falan ihtiyacın olursa mutfak hemen yan tarafta. 

Chaeyoung kafasını sallayarak onayladı onu, yeni bir evi tanımanın heyecanı ile koltuğun ucuna oturup gözleriyle inceledi etrafı. Sade, şık ve sanatsal bir evi vardı Mina'nın. Raflardaki moleküler biyoloji kitapları ilgisini çekiyordu. "Gen bencildir" isimli kitabı almak için ayağa kalktı, sessiz adımlarla ilerliyordu çünkü eğer Mina'nın arkadaşı uyuyorsa onu uyandırmayı istemezdi. Kitaba uzanmaya çalışsa da boyu kısa kalıyordu biraz, aslında birkaç santim daha uzanabilse alabilirdi. Refleks olarak dilini çıkartıp parmaklarının ucunda yükselmeye çalıştı.

Mina: (tam olarak ulaşmaya çalıştığı kitabı eline aldı) Bunu mu istiyorsun?

Chaeyoung: Hm hm. Teşekkür ederim.

Mina: Rica ederim. Birlikte okumak ister misin?

Chaeyoung: Ama birlikte kitap okumak çok saçma. Ya eşit hızda okumuyorsak? Ayrıca sen çoktan okumuşsundur kitabı. Hem sana önerdiğim kitabı okuyordun hani?

Mina: Tamam, tamam. Muhalefet olmak için ne çok argüman sundun ya! İstemiyorsan söylemen yeterliydi.

Chaeyoung: Hayır istemediğimden değil ama ikimiz de aynı zevki hissetmediğimiz sürece birlikte yapılan etkinlikler sadece vakit kaybı gibi geliyor bana. 

Mina: Pekala... Ben kitap okurken sen de kucağıma yatmak ister misin? Hem bir yandan kulaklarını okşarım hm?

Chaeyoung: Sen benden daha çok istiyormuşsun gibi.

Tamam, kızarma sırası Mina'daydı.

Ve Chaeyoung bundan çok hoşlanmıştı. Kıkırdıyordu.

Kıkırdaması bile çok güzel ve etkileyiciydi.

Mina: Gülmesene!

Chaeyoung: Shh sessiz ol. Arkadaşını rahatsız etmeyelim.

Mina: Ben Namjoon'un uyuduğunu söylememiştim ki? Nereden bildin?

Chaeyoung: Birinin gürültüden rahatsız olması için uyuyor olması mı gerekli?

Phew, Chaeyoung çok hızlı yalan söylemişti ve bu sefer çaktırmadığı için mutluydu. Tabii bu yalandan ziyade bildiği gerçeğini saklamak için ortaya attığı bir argümandı. Mantıklı bir argümandı. 

Mina: Biliyor musun, çok mantıklı. Sapyoseksüel olsaydım ilk sana tav olurdum. 

Chaeyoung: Bu bir iltifat mı?

Mina: Sanırım. Nasıl kabul etmek istersen. Biz asıl konumuzdan çok saptık ya! Kulaklarını okşamamı istiyor musun istemiyor musun bir şey söyle de bitsin şu nereye gittiği belirsiz konuşma.

Chaeyoung: Bu teklifine asla hayır diyemem. 

İkisinin de  uykusu gelene kadar öyle durdular. Chaeyoung uyumak üzereyken Mina onu uyandırdı, bu koltukta sıkış pıkış uyumasını istemiyordu. Gözlerini açamadığı için onu yönlendirerek odaya çıkardı, onu yatağa yatırıp üstünü örttükten sonra kendi pijamalarını giyip Chaeyoung'un yanına kıvrıldı. Kafasını boyun girintisine sokmasıyla Chaeyoung'dan mırlamaya benzer bir ses çıkmıştı, tabii bununla birlikte ikisinin de gözleri şokla açılmıştı. 

-Aa ayol bu ne bonkörlük iki gün üst üste bölüm güncellemesi yaptım hadi şimdi ben yeni bölüm güncellemesi yapana kadar (bknz. Temmuz [dalga geçiyorum]) bir sürü oycuklar yorumcuklar gelsin bildirimlerim dolsun taşsın ki ben de mutlu olayım ilham bulayım 

Single ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin