Anlatım: Mina
Orada.
Tam karşımda bir meleğinkini andıran yüzüyle duruyor, gözlerini kapatmış tıpkı bebekler gibi uyuyor. Kafasını göğsüme yasladığı için yanakları tombul duruyor. Arada saçlarını okşayınca mırlamaya benzer sesler çıkartıyor.
Bu sevimliliği hak edecek ne yaptım ben?
Chaeyoung: Aşırı romantize ediyorsun Mina, düşüncelerin çok sıkıcı.
Mina: Uyanık mıydın? Ve dur bir saniye, az önce düşüncelerimi mi okudun sen?
Chaeyoung olduğu yerde gerinip esnediği zaman, içimden onu yemek geliyordu.
Chaeyoung: Konuşamayan varlıklar düşüncelerimizi okuyabilir Mina. Tişörtüne tutunduğum zaman duydum. Hatta Namjoon'un benden nefret ettiğini yedek kaleminden öğrendim. İlginç değil mi? Biz onları sadece birer obje olarak görüyoruz ama aslında onların da hafızası var, onların da bilinçleri var. Oturup düşündüğüm zaman bu yeteneğimin aslında ne kadar sıradışı ve akla gelmeyecek türden bir şey olduğu hep doluşuyor kafama.
Mina: Gerçekten öyle. Chaeyoung, bu yeteneğini ne zamandan beri kullanabiliyorsun?
Chaeyoung: Sanırım ortaokuldan beri.
Mina: Peki bu zamana kadar hiç farklı bir şey yapmayı denedin mi?
Chaeyoung: Ne gibi? Bu yetenek ile ne yapabilirim ki?
Mina: Ya konuşamayan varlıkların konuşabilmesini sağlarsak?
Chaeyoung: Mina; ben sadece sezgileri güçlü yarı fennek tilkisiyim, büyücü ya da onun gibi bir şey değil.
Mina: Olimpiyat günü bilinçlerimizin yerini değiştirmiştin, belki bunu objeler üzerinde de yapabilirsin?
Chaeyoung: Yapsam bile onların bilinçleri bizimki gibi dinamik değil, statik. Bu yüzden en fazla onların hafızasına ulaşabilirim ki bunu zaten bilinçlerimizin yerini değiştirmeden de yapabiliyorum. Dediğin şey bir ihtimalle hayvanlar üzerinde olabilir, ki konuşabilmesi için gerçekten yüksek bir zekaya sahip olması gerekir hayvanın.
Mina: Gerçekten bir an için ümitlenmiştim. Bilim dünyası için büyük bir devir açılırdı eğer başarabilseydin.
Chaeyoung: Aslında yapamadığım için mutluyum. Eğer bunu yapabildiğim bir şekilde insanlara yayılsaydı yüksek ihtimalle onların denekleri olacaktım. Annemin beni yurda bırakmasına şükrediyorum, çünkü çocukken sürekli üzerimde testler yapardı normal insanlardan bir farkım var mı diye.
Mina: Bu korkunç bir şey... Annen kesinlikle sana layık bir anne değilmiş.
Chaeyoung: Bana hep tam tersini hissettirmişti. Sanki ben ona layık değilmişim gibi. Zaman geçtikçe aştım bunu tabii.
Mina: Her ne olursa olsun, senin için burada olacağım ve seni koruyacağım. Kimse kız arkadaşımı bir deneğe çeviremez.
Chaeyoung'un elini öptükten sonra ondan bir kıkırdama işitmiştim. Bu gülümsemenin bozulmaması için her şeyimi verebilirdim.
-Ben bu kitabı nasıl bitireceğimi bilmiyorum ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Single Forever
FanfictionBen sonsuza kadar bekarım. Ben sonsuza kadar bekarım. Ben sonsuza kadar bekar kalacağım. Siktir, sonsuza kadar ona sahip olmak istiyorum. Myoui Mina X Son Chaeyoung