Duy Beni

52 9 3
                                    

Anlatım: Chaeyoung

Parlak. Çok parlak. Beyaz bir ışık. Gözüm kamaşıyor. 

Hayır. Hayır olamaz. Bu laboratuvarın kokusunu biliyorum.

Annemin laboratuvarı. Lanet olsun.

Shoyun: Canım, canım... Uyandın mı benim küçük kobayım?

Chaeyoung: Beni en azından bir kafes yerine başka bir şeye koyabilirdin. Merak etme ısırmam. 

Shoyun: Vahşi bir hayvanın yavrularından ne geleceğini hiçbir zaman bilemezsin tatlım, bunu bilmiyor musun? 

Chaeyoung: Doğru, senin kızın olduğuma göre vahşi bir hayvan sayılırım değil mi? 

Shoyun: Giderek fennek tilkisi özelliklerini gösteriyorsun. Şu sözleri söylerken tıslayışın, dişlerini çıkartma şeklin... Bir gün işime yarayacağını biliyordum küçük kobayım. Hadi gel eski günleri yâd etmek için birkaç deney yapalım hm?

Chaeyoung: Dikkat et, kuduz aşılarımı olmadım. Eğer seni ısırırsam kuduz kapabilirsin. 

Shoyun: Mizah yeteneğin hiç gelişmemiş tatlım. 

Buradan kaçmam gerekli. Hemen. Bir yolunu bulmam gerekli.

Düşük frekansta Mina'ya sinyal yollayabilir miyim? Hayır, eğer şehirden uzaktaysak duyamaz.

Belki bilinçten bilince atlayarak Mina'nın bilincine ulaşabilirim. Bu zor. Bu süreçte annemin de durması gerekli.

Ama başka çarem yok.

Eğer ilk annemin bilincine ulaşırsam onu kısa bir süreliğine felç bırakabilirim, evet evet böyle yapmam gerekli. Sonra en yakındaki uçabilen bir hayvanı kullanarak Mina'ya ulaşabilirim. Böylece konumumu da öğrenmiş olurum. Sonra da Mina ile temasa geçerek onun beni duymasını sağlayabilirim. Eğer duymazsa ona not bırakırım. Evet evet böyle yapmalıyım. Evet. Her şey yolunda gitmeli. 

Lütfen, Mina. Duy beni. Gitmeme izin verme.

Single ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin