Biz Birlikteyken Kimse Bizi Yenemez

51 9 5
                                    

Sonunda olimpiyat günü gelmiş çatmıştı. Mina ve Chaeyoung, Namjoon ve takım arkadaşı Jimin Byulyi hocanın gelmesini bekliyordu. Mina aşırı gergindi bu yüzden sürekli Chaeyoung'un eline vurup duruyordu.

Mina: Çok gerginim, çok gerginim! 

Chaeyoung: Mina biraz sakinleş. Elimi acıtmaya başladın.

O gün içerisinde hiç konuşmamış olan Namjoon, onlara kısa bir bakış attıktan sonra konuştu.

Namjoon: Byulyi hoca da bir türlü gelmeyi beceremedi. Olimpiyatlara geç kalan ilk okul unvanını alacağız bu gidişle.

Jimin: Tüm okullardan katılımcılar olmadan başlayamazlar. 

Namjoon göz devirirken Mina'nın bakışları onu takip ediyordu. Üzüntünün onu bu kadar değiştirebileceğini düşünmezdi.

Jimin: Ya finallerde karşı karşıya kalırsak? 

Namjoon: Okulun olimpiyatlarda kupa alacağı garantilenmiş olur, daha ne olsun?

Chaeyoung: Oldukça çekişmeli olacağının garantisini verebilirim. En azından sizin açınızdan.

Mina: Evet. Biz birlikteyken kimse bizi yenemez! Hehe.

Mina kıkırdayıp Chaeyoung'a sarıldığı zaman, Chaeyoung bir anlığına Namjoon'un gözlerinin onu öldürebileceği hissine kapıldı.

Jimin: Hey, olimpiyat kabul sınavında 3 yanlış yaptığım için sakın beni hafife almayın! Ayrıca Namjoon da var, o seninle aynı seviyede Mina. 

Mina: Ama Chaeyoung herkesten daha iyi. Bugüne kadar girdiği sınavlarda full çıkarmadığı sadece 2 sınav oldu, ki onlarda da bir yanlış yaptı.

Chaeyoung: (kızararak) Mina, utanıyorum...

Namjoon: Bizim rakip olmamız gerekmez mi? Neden bu kadar iyi anlaştığınızı sorguluyorum. Sonuçta takım olimpiyatlarının yanı sıra solo olimpiyatlar da var. Katılmayı düşünmüyor musunuz?

Jimin: Namjoon, hadi biraz neşelen! Bugün çok durgunsun. Yoksa senin gerginliğini yansıtma şeklin bu mu?

Namjoon: Hmpf.

Chaeyoung: Rakip olmamız arkadaş olmamızın önünde bir engel değil ki. Arkadaşlar arasında da rekabet olabilir, önemli olan sonuçlardan sonra kimse birbirini kıskanmadan, herkesin birbirini tebrik etmesidir. 

Mina: Buna katılıyorum. Hiçbir şeyin arkadaşlığımızı bozmasına müsaade etmemeliyiz.

Mina, Namjoon'a imalı bir bakış attı. Namjoon'un tek yaptığı ise gözlerini kaçırmak oldu. Sonunda okulun girişine bir araba yanaştığı zaman herkesin gözleri ışıldadı.

Byulyi: Çocuklar? Geç kaldım kusura bakmayın. Hadi arabaya atlayın. 

Chaeyoung heyecanla kıpırdandı, tam adımını atacakken Namjoon onu iterek ondan önce davrandı. Mina onun neden Chaeyoung'a karşı bu kadar sert olduğunu anlamamıştı, ama Chaeyoung biliyordu. İlk tanıştıkları andan itibaren anlamıştı bunu. Daha önceden Namjoon'un kalemini sınav için ödünç aldığı zaman da kalemin anıları bunu tasdiklemişti. Mina'ya iyi olduğunu söyleyen bakışlarını verdikten sonra, ikisi arabaya doğru ilerledi.

Single ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin