Uyarı: Smut up ahead
Chaeyoung duştan çıktıktan sonra, Mina onun ortaya çıkan vücut hatları ile birlikte kendisine hakim olamamış ve aklına doluşan tüm düşünceleri tek bir cümleye dökmüştü.
Mina: Chaeyoung, ben seninle sevişmek istiyorum.
Chaeyoung kızardı.
Chaeyoung: Ben de bunu istiyorum. Ama seni herhangi bir şeye zorla maruz bırakmak istemiyorum.
Mina: Nasıl yani?
Chaeyoung: Biliyorsun, kromozom sayım normal bir insanınkinden farklı olduğundan dolayı kısırım, yani hiçbir zaman çocuğumuz olamayacak. Ayrıca fennek tilkileri partnerlerini ömürleri boyunca severler, yani eğer ileride daha fazla fennek tilkisi özelliği gösterirsem... (daha da çok kızardı) Dişi fennek tilkilerinin kızgınlık döngüleri oluyor yani... O dönemlerde sana daha çok ihtiyaç duyacağım... Tüm programını buna göre ayarlaman gerekir...
Mina: Chaeyoung, tüm bunlara karşı hazırlıklıyım ben. Sen olduğun sürece, bunların hiçbirinin bir önemi yok.
Chaeyoung: O zaman.. Neyi bekliyorsun?
Mina, Chaeyoung'un kendine doğru gelmesini sağlayarak onu derin bir öpücüğe çekti. Hoşlandığını bildiğinden dolayı bir eli belindeydi, diğer eli ise kulağını okşuyordu. Chaeyoung'un mırıldanmaları öpücüklerine karışıyor, Mina'nın boğazının gıdıklanmasına sebep oluyordu. Bornozunu çözerken elleri titriyordu, Chaeyoung'un ellerini tutarak ona yardımcı olması kendini gülünç bir durumda hissetmesine sebep oluyordu.
Mina: Üzgünüm, sadece çok heyecanlıyım.
Chaeyoung: Sorun yok. Ben de heyecanlıyım. Bacaklarımın titrediğinin farkında değilsin sanırım.
İkisi de gülünce Mina onun gözlerinin derinliklerine baktı. Bornozunu çıkartıp dudaklarını tenine bastırdı, aşk ısırıklarını bıraktı her yerine. Onu çok sevdiğinden dolayısıyla her şeyden zevk almasını istiyordu, bu yüzden yavaş gidiyordu. Göğüslerine geldiği zaman pürüzsüz teninin güzelliğine hayran oldu, eğer üzerine işaretlerini bırakırsa daha da güzel olacaktı.
Chaeyoung'un kısık sesli inlemeleri onu teşvik ediyordu. Göğüslerini açlıkla emip ağzına alırken Chaeyoung adeta tam bir karmaşaya dönmüştü. Henüz ön sevişme sırasında böyleyse ileride ne olacağını tahmin bile edemiyordu.
Chaeyoung: Mina.. Daha fazlasını istiyorum..
Mina başını sallayarak onu onayladı. Devam etmeden önce kendi kıyafetlerini çıkarttı, Chaeyoung'un gözleri döndü. Onu etkilemek hoşuna gitmişti.
Chaeyoung: Sürekli o güzel sırt kaslarına tırnak izlerini bırakmanın nasıl görüneceğini düşünmüştüm. Güzel bir tablo olacak gibi.
Mina: Karşımdaki karmaşa çok daha iyi görünüyor.
Chaeyoung: (kıkırdadı) Müstehcen konuşmalarda çok kötüsün tatlım. Bırak tüm işi ellerin yapsın.
Klitorisini parmaklarının arasında sıkıştırdığı zaman Chaeyoung'un inlemeleri bağırmaya dönüşmüştü.
Mina: Böyle mi tatlım?
Chaeyoung homurdanarak inlemeye devam ettiğinde, parmakları hâlâ klitorisinin üzerinde çalışıyordu. Yeterince uyarıldığını düşündükten sonra parmağını vajinasına konumlandırdı.
Mina: Acımaması için derin bir nefes almayı unutma.
Mina parmağını Chaeyoung'un derinliklerine gönderirken Chaeyoung yüksek sesle inliyor, sırtı adeta bir kavis gibi şekilleniyordu. Chaeyoung her zaman hassastı, vücudu hassastı: kulakları, derisi, hatta ağzının içi bile. Yine de en hassas yerinin vajinası olacağı düşüncesi yoktu aklında. Mina ikinci parmağı da eklerken kelimeleri bulmakta zorlanmasına rağmen konuşmayı başardı.
Chaeyoung: (nefes nefese) Mina... Beni tatmanı istiyorum.. Dilinin yaratacağı harikaları bana göster..
Altında kıvranan bu güzel bedene nasıl hayır diyebilirdi ki? Kendisini hareket ettirerek tüm genital organlarını teker teker öptü, onları yaladı. Dili açılan vajinasından kayarken bir elini Chaeyoung'un kuyruksokumuna doğru bastırdı.
Chaeyoung: Nngh! Mina! O-orası!
Mina kendini geriye çekip eliyle bastırmaya devam etti.
Mina: Burası normalde kuyruğun olması gereken yer, değil mi? Kedilerin oraya yapılan baskılardan hoşlandığını söylemiştin, kedi olmasan da denemek istedim.. Sanırım fennek tilkilerinde de işe yarıyor.
Mina kaldığı yerden devam ederken Chaeyoung sürekli sızlanarak inliyordu. Çok yakındı, bunu ikisi de biliyordu. Mina boşta olan eliyle klitorisini uyarmasıyla birlikte Chaeyoung orgazmına ulaşmıştı. Mina onu biraz daha yalayarak uzamasını sağlamaya çalıştı, Chaeyoung'un seyirmelerinin kesilmesiyle çekilip dudaklarına uzun bir öpücük kondurdu.
Chaeyoung: Şimdi sıra bende değil mi? Seni iyi hissettirmeye çalışacağım-
Mina: Gerek yok. Uyuyup dinlen. Daha çok zamanımız var.
Bir fennek tilkisi ile çıkmak ne kadar kötü olabilirdi ki? Nasıl mutlu oldukları belliydi, bu yüzden onlar adına, hangi tür olduklarının bir önemi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Single Forever
FanficBen sonsuza kadar bekarım. Ben sonsuza kadar bekarım. Ben sonsuza kadar bekar kalacağım. Siktir, sonsuza kadar ona sahip olmak istiyorum. Myoui Mina X Son Chaeyoung