Sevilmeyi Hak Ediyorsun

54 9 4
                                    

Mina: Ne demeye çalışıyorsun? Sen sevilmeyi hak ediyorsun! Ne varmış yani farklılıkların bulunuyorsa? Her insan birbirinden farklı değil mi sonuçta? 

Chaeyoung: Ama benim bir ucubeden farkım yok! Özbeöz annem bile sevmemiş beni, sırf farklı özelliklerim var diye zorbalık görüyorum! Gerçekten sevilmeyi hak ediyor olabilir miyim sence?

Mina: Diğer insanların ne düşündüğünü neden bu kadar fazla kafana takıyorsun? Ayrıca eğer sen kendini sevmezsen nasıl diğer insanlardan sevgi bekleyebilirsin ki? 

Chaeyoung: Ben sevgi beklemiyorum ki! Eğer insanlardan sevgi bekliyor olsaydım seninle zorla arkadaş olmaya çalışırdım mesela! Hoş, beni bir arkadaş olarak görüyor musun ondan bile emin değilim. 

Mina: Neyi ima ediyorsun?

Chaeyoung: Bana acıdığın için böyle davranıyorsun değil mi? Tüm o kibarlıklar, evine davet etmeceler... Hepsi bana acıdığın için. Senin gözünde asla bir değerim yok, sadece lanet gelsin ki aşırı iyi bir insan olduğun için benimle iletişimi kesmiyorsun. 

Mina: Chaeyoung, seninle takılıyorum çünkü seni önemsiyorum. Benim için bir arkadaştan da öte bir kardeş, bir sevgili, bir anne gibisin. Seninle takılıyorum çünkü beni ben yapan değerlerden birisin. Seninle takılıyorum çünkü seni seviyorum. Ve bir daha sakın öyle şüpheye düştüğünü görmeyeyim, sen benim bu zamana kadar edindiğim en iyi arkadaşsın. 

Chaeyoung: Gerçekten mi?

Mina: Tabii ki! Bana inanmıyor musun?

Chaeyoung: İnanıyorum. Umarım inançlarımı boşa çıkartmazsın Mina.

Mina: Buraya gel, artık yatalım saat çok geç oldu. Yarın daha okula gideceğiz ders çalışacağız. Bu sefer mırlarsan sakın kaçma. Bir kez daha seni yatağa dönmen için ikna etmekle uğraşamam.

Chaeyoung: Hey. Laflarına dikkat et biyoloji dehası, daha yeni bir sinir krizinin eşiğinden döndüm. 

Mina: Biyoloji dehası mı? Ben daha cilveli bir şeyler beklerdim. 

Chaeyoung: Ne yapalım, bulduğum en orijinal lakap bu. 

Mina: Hadi, yatalım.

Ne entrikalı bir geceydi ama. Tabii bir de entrikalı bu gecenin yanı sıra, yan odada uyumaya çalışıp uyuyamamaktan ağlayan bir Namjoon vardı.

Single ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin