Koymak istediğim bir çok fotoğraf ve bir çok güzel an vardı aslında bu sanırım içimdeki sevinci en çok anlatabilecek olan, hislerimi kelimelerle ifade etmek cidden zor FAZLASIYLA MUTLUYUM, zor bir sürecin ardından sonunda hayalimizdeki kupaya ulaştık, tüm Galatasaray camiasına kutlu olsun ❤🔥
E bu bölüm içinde şampiyonluk özel diyelim o zaman, keyifli okumalar diliyorum efendim 💛❤
.
.
.
.
.Elimdeki kot ceketi de bavula koyduktan sonra kapattım. Odamdan çıkıp mutfağa ilerlerken bavulumu da kapının önüne koydum. Kendime çay doldururken bir yandan da duvardaki saate baktım. Cebimde çalan telefonumu elime aldığımda ekrandaki yazıyla gülümsedim.
"Efendim."
~Sevgilim, ne yaptın, hazır mısın?
"Hazırım, çıkarım birazdan evden."
Arkadan gelen yüksek sesten kaynaklı telefonu kulağımdan uzaklaştırmak zorunda kaldım. Sesleri tam çıkaramasamda takımdakilerin gürültüsü olduğu belliydi.
~Hay sizin ses tellerinize
Kerem söylendikten bir süre sonra konuşmaya başladığında sesler azalmıştı.
~Geç kalma bak, kabul etmedin zaten seni almamı
"Etmedim çünkü zaten ayrı gideceğiz neden beni bekleyesin, merak etme çıkıyorum hem birazdan."
~Tamam, seni seviyorum
"Ben seni daha çok seviyorum."
Kıkırtısını duyduktan sonra telefonu kapattım.
Takım Ankaragücü maçı için Ankara'ya kampa gidiyordu, tabi bende gidiyordum. Bu maç çok önemli bir maçtı. Eğer bu maçı kazanırsak bu işi bitirmiş olacaktık. Takım günlerdir fazlasıyla çalışıyordu hatta Kerem'in yüzünü tesisin içinde görmüyordum neredeyse.
Herkes gergin, heyecanlı ve hırslıydı. Kerem günlerdir bana sözlü olarak bir şeyler söylemese de vücut dili her şeyi belli ediyordu. Günlerdir doğru düzgün uyumuyordu ya da antrenman bitişi sonrası bile evde küçük küçük de olsa çalışıyordu.
En az onun kadar bende heyecanlı ve gergindim. Haliyle bir sezon boyunca bizimde taraftar olarak kendimize göre hayallerimiz rüyalarımız vardı :)
Elimdeki çay bardağını bulaşık makinesine koyduktan sonra evi son kez kontrol ettim ve çıktım.
Arabama bindiğimde telefonum tekrar çalmıştı ve yine arayan Kerem'di. 5 dakika içinde ne yaşanmış olabilir diye düşünerek telefonu açtım.