Heyyoo evrivannn nasılsınız?
--------------------------------------
Egemen ''Bir şey mi oldu Ayza?''
''Hayır. Sadece bir şey sormak istedim. Neden bana iyi davranıyorsun?''
Egemen ''Nasıl yani?''
''Yani diğerleri beni her fırsat bulduklarında aşağılıyorlar. Sen neden onlardan farklı davranıyorsun?''
Egemen ''Ayza lütfen kapıyı kapatıp yanıma gelebilir misin? Sana bir şey anlatmak istiyorum.''
''Tabi ki.''
Egemen ''Alara beni gerçekten sevmiyor. Yani benim dışımdaki herkesle aşırı yakın bir ilişkisi vardı. Ben de bir gün annemlere siz biraz dışarı çıkın ben Alarayı biriyle tanıştıracağım dedim. O zamanlar da sevgilim vardı. Pelin. Alara Pelin'i hiç sevmezdi. Sebebini hala bilmiyorum. Neyse işte Pelin biizim eve geldi Film izlemeye başladık. Alarayı da davet ettik ama o gelmek istemedi. 1-2 saat sonra Pelin'i çağırdı. Ona kek yapmış. Pelin yanıma geldi, kekini bitirmek üzereyken 'Egemen bacaklarımı hissetmiyorum' diye bağırdı. Apar topar hastaneye yetiştirdim. Pelin şeker hastasıydı. O yüzden kriz geçirmiş. Alara da tanışırken bunu öğrenmiş bir şekilde. Kekin içine neredeyse 4 bardak şeker atmış.''
''Ne?''
Egemen ''Evet. Annemlere söylemememi söyledi. Beni Pelin'i öldürmekle tehdit etti. O yüzden hiçbiri bu olayı bilmiyor. Pelin de bu olaydan sonra İstanbul'a taşındı ve bir daha yüzüme bile bakmadı.''
Alara gerçekten böyle bir şey yapmış olamazdı. Yani olamazdı değil mi? Hayır. Yapardı. Bir saniye. Dün Alara Demir'e küçük bir şişede sevdiği bir içecek olduğunu söylediği bir şeyler bırakmıştı. Ben o şişeye daha önce bir toz eklediğini görmüştüm. Düşündüğüm şey olamazdı değil mi?
''Egemen ben hemen geliyorum'' diyerek odadan çıktım. Salona girdiğimde Demir'in elinde o şişe vardı.
''Demir o şey her neyse sakın onu içme!''
Demir ''Neyi içip içmeyeceğimi sana sormam gerektiğini bilmiyordum.''
''Demir lütfen onu içme.'' deyip şişeyi elinden aldım. Hemen Eren'i aradım. Eren'in küçük abisi bilim adamı gibi bir şeydi.
''Eren acil konuma gel. Sana bir şey vermem lazım. Abine test yaptırabilir misin? Malum madde testi.''
''Tabi ama neden ki?''
''Önemli sana anlatırım.''
''2 dakikaya ordayım.''
Deyip telefonu kapattı.
Demir ''Ne maddesi ya?''
''Anlatacağım. Söz veriyorum ama şuan sadece bekle emin olmam lazım.''
Kapı çaldı. Kapıyı açtım. Tabii ki Eren vardı.
Eren ''Ne oldu?''
''Eren bu şişenin içindeki içeceğe test yapmanız lazım.''
Eren ''Halloldu bil. Yarın sabah çıkar sonuç.''
''Sağ ol.''
.
.
.
.
.
.
Tahmin ettiğim gibi. Pozitif.
Demir ''Bu ne demek oluyor?''
''Bu demek oluyor ki bunun içinde madde var.''
Demir ''Nasıl?''
''Alara.''
Demir ''Ne?''
''Bu sana vermeden önce içine bir toz attığını görmüştüm. İçeceğin tozu olduğunu düşünmüştüm. Ama içeceğin renginde değişiklik olmayınca şüphelendim.''
Demir ''Bunu yaptığına inanmıyorum.''
''Demir, Alara sana yemek yapar mıydı?''
Demir ''E-evet.''
''Ali abi Demir'e kan testi yapabilir misin?''
Ali ''Tabi ki''
3 saat sonra
Bu da pozitif.
.
.
.
.
.
384 kelime
Heeeeelllooooo nasılsınız?
Alara?
Demir?
Ayza?
Günaydın tünaydın iyi günler iyi akşamlar iyi geceler günün hangi saatindeyseniz sonraki bölümde görüşürüzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Kokan Ayza
Teen FictionBen Ayza... 17 yaşındayım Hani herkes der ya Ölüm çok acıtır Peki ölüm yaşamak kadar acıtabilir mi?