AY SEELAAAMMMMMM
NABERSİNİZ AYOL
ÖNCEKİ BÖLÜM İLK GÜNDEN SINIRI GEÇMİŞ
VAR YA NASIL HAVAYA UÇMUŞUM
Sınır: 4 oy 6 yorum
Neyse
LETS GO TU DI HİKAYE
........................
(Alara Öztürk anlatımıyla)
"İNANAMIYORUM! UYGAR ABİ NE YAPMIŞ NE?
Asya "VAR YA ELİMDE OLSA BİR KAŞIK SUDA BOĞACAM O ŞEREFSİZİ!"
"Abla sakin ol. Demek ki doğru kişi o değilmiş. Başkasını bulabilirsin. Daha iyilerini hak ediyorsun sen. İnan bana."
Asya "Öyle mi diyorsun?"
"Tabii ki! Seni bırakmam onun kaybı. Senin gibisini bir daha nerede bulacak?"
Asya "Doğru diyorsun aslında. Beni kaybederek büyük bir hata yapıyor."
"İşte böyle abla! Ondan çok daha iyilerini hak ediyorsun! Ne kadar güçlü olduğunu göster onlara!"
Asya "Teşekkür ederim Alara."
"Her zaman."
Dedikten sonra sıkıca sarıldık. Onu gerçekten sevdiğimi sanıyor herhalde. Salak. Asya oyunumda sadece bir piyon. Ama Uygarın Asya'yı aldatması kötü oldu. Şimdi iletişimde kalmak daha zor olacak.
(Araz Cennet anlatımıyla)
"İyi yapmışsın..."
Ayza "Ay eyvallah."
Ayza'nın yanında neden hala rahat olmadığımı ben de bilmiyorum. Neredeyse 4 aydır bizimle ancak ona hala alışamadım.
Barış "Canım bir gelir misin lütfen?"
Ayza "Tabii..?"
Barış "Sen ne hakla onu dışarı atma hakkını bana bırakmazsın!?"
Deyip yalandan vurmaya başladı.
Ayza "Abi tamam! Bir dahaki sefer de sen atarsın. Anlaştık mı?"
Barış "Öyle olsun hanfendi."
O sırada mutfaktan annemin 'yemek hazır' çağırısı duyuldu. Tabi biz de penguen sürüsü gibi mutfağa ilerledik.
*Ayza Cennet anlatımıyla*
Masaya oturduğum sırada telefonum çaldı. Diğerlerine 'Bir saniye.' deyip telefonu açtım. Arayan Nevrim idi. Peki neden aramıştı?
Telefon konuşması START
(Ayza+ Nevrim-)
+Alo Nevrim?
-Merhaba Ayza. Senden bir şey rica etsem olur mu?
+Tabii.
-Ben biyoloji ödevinin sayfalarını hatırlamıyorum, gruba da sordum kimse söylemedi. Sayfaları biliyorsan söyleyebilir misin?
+Biliyorum. Sayfa 60-72 arası 72 ve 60 dahil.
-Çok teşekkürler iyi akşamlar.
+İyi akşamlar.
Telefon konuşması FİNİŞ
Barış "Kimdi?"
"Sınıftan bir arkadaşım."
Barış "Kız erkek?"
"Sence Eren yanıma erkek yaklaşmasına izin verir mi?"
Barış "İyi olmuş. Bir dahaki sefer Eren'i de getir şuna bir iki şey söyleyeyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Kokan Ayza
Teen FictionBen Ayza... 17 yaşındayım Hani herkes der ya Ölüm çok acıtır Peki ölüm yaşamak kadar acıtabilir mi?