Ege

83 8 8
                                    

HEEEEELLLLLLLOOOOOOOOOOOOO

ÖZLEDİNİZ Mİ BENİ

BENCE ÖZLEDİNİZ

AY BİR DE 3K OLMUŞUZ ÇOK MUTLUYUMMMMMMM

Önceki bölüm sınırı aşmadı ama hadi iyisiniz atıyorum bölüm ama bi daha yapmam ona göre

Bu bölümün sınırı: 5 oy 5 yorum

E o zaman uzatmayalım

Medya: Peri Koç

LET'S GO TU DI HIKAYEEEEE

_____________________________

*Ömer Ege Koç anlatımıyla*

Telefonumun sesiyle irkildim. Babam demeye utandığım o alçak adam arıyordu. Hani şu boşanması gereken ama inatla boşanmayan çiftler olur ya işte onlar benim anne babamdı. Sadece kız kardeşim için boşanmadıklarını biliyorum. Kardeşimin doğumundan 1 yıl kadar sonra yani 5 yıl önce babam annemi aldatmıştı. Yani biz aldattığını öğrenmiştik. Eminim ki annem daha önce birçok kez aldatılmıştı.

Flashback to 5 yıl öncesi

"Anne ben de artık Peri'yi sevebilir miyim?"

Annem "Tabii oğlum ama dikkatli ol olur mu?"

"Olurum."

Annem Peri'yi kucağıma verdiğinde Peri hemen gülmeye başlamıştı.

Annem "Faruk görüyor musun abi kardeş ne kadar tatlılar? Telefonunu ver de fotoğraflarını çekeyim. Benimki yanımda değil."

Babam "Buyur hayatım." deyip telefonunu anneme uzattı. O sırada Peri benim yanaklarımı sıkmakla meşguldü. Babamın bildirim sesi odayı doldurunca annem bağırmaya başladı.

Annem "Faruk bu 'Hayatımın Anlamı' kaydettiğin kişi kim?"

Babam "Hass..."

Annem "FARUK CEVAP VER!"

Babam "Demek böyle öğrenecektin Çiçek. Sen artık sıkmaya başlamıştın ben de yeni birini buldum. Çok mu tuhaf?"

Annem "Ege Peri'yi odana çıkar sakın ben çağırana kadar aşağıya inmeyin. Tamam mı annecim?"

"Tamam anne."

Salak değildim. Babamın annemi aldattığının farkındaydım. Ancak annem hala bizi korumak için bize söylemiyordu. Peri'yi ve en sevdiği tavşanlı peluş oyuncağını alıp odama çıkardım. Peri'nin seslerden korkmaması için kapıyı kapattım ve kilitledim. Hemen bilgisayardan 'Yakamoz Güzeli' şarkısını açıp aşağıdaki sesleri örtecek kadar yükselttim sesini. Ne zaman bu şarkı açılsa Peri gülmeye başlardı. ben de ne zaman ağlasa ona bu şarkıyı çalardım.

Öyle bir cefa biriktirdim
Hiçbi' kadeh bulamadı cevap
İçimden geçeni istedim ama
Hiçbi' kadın yetemedi bana
Sen dışında, Sen dışında

Kime tutulmuş, yanarsın
Ben oluyorum evham, veba
Bekleye bekleye paslanır
Bu sevda
Sen dışında....

Flashback sonu

Telefon konuşması start

(Ege+ Faruk-)

-Ege paranı kartına yatırdım sakın gereksiz şeylere harcama. Para basmıyorum ben. Tamam mı?

+Tamam baba. Evde görüşürüz.

Telefon konuşması finiş

Periyi de okuldan almam gerekiyordu. Sonuçta birinci sınıfa yeni başlamış bir çocuğu hele ki kardeşim olan bir çocuğu asla babam olacak o alçağa bırakmazdım. Arabama atlayıp okula doğru sürdüm. Okula varınca tam zamanında geldiğimi gördüm. Çocuklar anne babalarına koşuyorlardı ama Peri girişte bi çocukla konuşuyordu. Çocuk kardeşimin yanağını öpünce bende şarteller atmıştı. Tamam Peri 6 yaşında olabilirdi ama bu onu erkeklerden korumamam gerektiğini göstermiyordu değil mi? Sonuşta kardeşimin saçını çekebilir, yere düşürebilirdi. Yanlarına vardığımda Peri beni fark edip koşarak bana sarıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölüm Kokan AyzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin