*Demir Cennet anlatımıyla*
Nasıl yani? Ben şimdi bağımlı mıyım? Yanımda bir şeyler konuşuyorlardı ama duymuyordum. En son Deniz abimin 'Demir iyi misin?' dediğini hatırlıyordum.
.
.
.
.
.
Ayza ''Uyandı.''
Efe ''Abi iyi misin?''
Yavaşça kafamı olumlu anlamda salladım. Kafamı sağa çevirip dirseğimin iç kısmına baktım. Serum takılmıştı. Bitmesine az kalmıştı. Sol tarafımdaki koltuğa baktığımda annem, Ayza, Efe ve Doğu abim oturuyordu.
Masal Hanım ''Oğlum iyi misin? Dur hemşiri çağırayım.''
Annem hemşiri çağırdıktan birkaç dakika sonra hemşir bey (hep kadın oluyo ben de erkek yapam dedim) gelip serumu çıkardı ve 'Geçmiş olsun' deyip çıktı.
Ayza ''Demir bak üzgünüm ama çok sevdiğin kardeşin sana cidden yapmış. Sen baygınken kamera kayıtlarına baktık. Masal Hanım ve Taner Bey de gördü hatta. Bana inanmıyorsan onlara sorabilirsin.''
''Anne gerçekten Alara bunu yapmış mı bana?''
Masal Hanım ''Çok üzgünüm oğlum.''
''Baba?''
Taner Bey ''Maalesef.''
''A-ama neden?'' deyip Ayza'ya baktım. Umarım cevabı biliyordur.
Ayza ''Bilmiyorum ama araştıracağım ve hayır senin için değil. Sadece böyle konulara merakım var. Daha önceden de araştırırdım bu tür şeyleri.''
''Sanki söylemesen benim için yaptığını sanacağım!''
Gerçekten bir an senin için yaptığını sanmıştın ama...
Sus iç ses sus! Yaşanmadı varsay.
''Ne zaman eve gideceğiz?''
Masal Hanım ''Muhtemelen 1-2 saate çıkarız.''
''Bu arada kaç saattir bilincim kapalı?''
Ayza ''Yaklaşık 3 saat.''
''Yuh!''
Odaya babamın gelmesiyle herkes sustu.
Taner Bey ''Oğlum Barış abin geliyor.''
Barış abimi Ayza'nın geldiği günden beri görmemiştim. Alara gittikten 1 saat kadar sonra bir telefonla apar topar evden çıkmıştı. Özlemiştim abimi.
*Efe Cennet anlatımıyla*
Alara bunu nasıl yapabilirdi? Hem de Demir abime! O Demir abime çok düşkündür. Önce Ayza'nın yalan söylediğini düşünmüştüm ama kamera kayıtları ile her şeyi kanıtladı. Gerçekten Alara bunu neden yaptı ki? Belki de bizim kanımızdan olmadığı için (öyle diyince de aklıma Draco Malfoy geldi ama) artık bizi istemiyordur? Ama biz ona hiçbir şey yapmadık ki. Ayza yapsa anlardım. Çünkü geldiğinden beri ona sıcak davranan tek kişi Egemen abim. Diğerleri resmen psikolojik olarak mahvettiler Ayza'yı. Keşke ben de ona sıcak davransaydım.
-Keşkeyle olmuyo o işler Efe bey-
İç sesciğim ne olur moralimi bozma.
-İyi be! Kaçtım ben bayso-
Gelme bir daha!
Neyse. Konu bu değil. Gerçekten Alara'nın neden böyle bir şey yaptığını anlamıyorum.
Taner Bey ''Oğlum Barış abin geliyor.''
"Gerçekten mi?"
Taner Bey "Evet. Heyecanlı mısınız bakalım?"
"Tabiki heyecanlıyım! Ayza geldiğinden beri görmedim." derken Ayza'ya baktım. Telefonuyla ilgileniyordu. Muhtemelen bizi duymuyordur bile.
*Ayza Cennet anlatımıyla*
Taner Bey ve sarı kuyruk konuşurken telefonuma bildirim geldi. Alara hakkında bilgi istediğim kişiden mesaj gelmişti. Yani Murat.
Kimden: Murat
*Görsel*
*Görsel*
*Görsel*
*Görsel*
*Görsel*
*Görsel*
_Bence bunlar tam istediğin şeyler._
Gördüklerime inanamadım. Alara dışarıdan hiç böyle gözükmüyordu. Aksine çıtı pıtı tatlı bir kız imajı veriyordu.
.
.
.
.
.
.
.
.
Selammmmm
390 kelime
Aceleyle yazdığım için biraz kısa oldu. Yarın bir bölüm daha atmaya çalışacağım. Günaydın tünaydın iyi günler iyi akşamlar iyi geceler günün hangi saatindeyseniz en kısa zamanda görüşmek üzereee 💖💖💅💅💅💅💅💅💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Kokan Ayza
Genç KurguBen Ayza... 17 yaşındayım Hani herkes der ya Ölüm çok acıtır Peki ölüm yaşamak kadar acıtabilir mi?