Okul Başladı

81 10 25
                                    

Napıyosunuz canlarım? Nassınız anlatın bakem. Hatta şey Gökçen okuyanlar onu da anlatabilir bu ara epey sardım kitaba LXIDŞFSOEWD

Sınır: 3 oy 2 yorum 

Şimdilik yeter bence inanın sınır koymak hiç istemiyorum ama hiç yorum ve ya oy gelmiyor.

NEYSE

LETS GO TU DI HİKAYEEEEE

_____________________________

*Barış Cennet anlatımıyla*

Kapının çalmasıyla yerimden doğrulup kapıya ilerledim. Kim olabilirdi ki? Kapıyı açınca karşımda Ufuk'u görmek tabii ki beklemediğim bir şeydi.

"Ufuk?"

Ufuk "Baban içeride mi?"

"Evet ama neden?"

Ufuk "Onunla konuşmam lazım. Aynı zamanda Doğu ve Deniz ile de."

"Peki. Salondalar."

Ufuk "Teşekkürler."

Kafamı hafif sallayarak teşekkürü kabul ettim. Gülümseyip içeri girdi. Ben de arkasından kapıyı kapatıp yanına gittim.

Babam "Ufuk?"

Ufuk "Merhaba Taner Bey. Sizinle konuşmak için gelmiştim. Siz derken siz, Doğu ve Deniz ile."

Babam "Tamam olur. DENİZ VE DOĞU AŞAĞI GELEBİLİR MİSİNİZ?"

İki dakika kadar sonra geldiler. Süt dökmüş kedi gibi başları eğikti. Biliyorlar yaptıklarının ne kadar yanlış ve saçma olduğunu. Çeksinler cezalarını. Benim canım bunları süründürmezse ben süründürürüm.

Ufuk "Konuşmamız gerek."

İkisi de kafalarını sallayıp koltuğa oturdular. Ufuk da koltuğa geçince iç çekip konuşmaya başladı.

Ufuk "Bakın, size 'Neden Ayza'ya değil de Alara'ya inandınız' gibi şeyler sormayacağım. Az çok tahmin ediyorum. O sizin yıllardır sevdiğiniz, güvendiğiniz, koruduğunuz kardeşiniz, kızınız. Ben buraya bir daha böyle bir şeyin yaşanmayacağına dair birkaç söz almaya geldim. Ayrıca hadi diyelim Alara'ya inanmak istediniz, e Ayza video kaydı gösterdi? O videoda Alara'nın yüzü gayet net görünüyordu. Nasıl Alara'ya inandınız?"

Herkes kafasını önüne eğmişti. Doğu elleriyle oynarken Deniz sadece halıyı izliyordu. Babam ise kendine sövüyor gibi duyuyordu.

Ufuk "Her neyse konudan çok saptım. Umarım böyle bir şey tekrar yaşanmaz ve umarım en kısa zamanda gelip Ayza'dan özür dilersiniz. İyi geceler."

Deyip yerinden kalktı. Kapıdan çıkarken ufak bir baş selamı verip dışarı çıktı. 

Babam "Evet çocuklar hadi hepiniz yatağa. Yarın işlerimiz var."

& "İyi  geceler."

*3 Ay Sonra 20 Eylül, Ayza Cennet anlatımıyla*

"ABİİ! OKUL CEKETİM NERDEEE?"

Ufuk "NE BİLEYİM AYZA? EN SON ODANDAYDI!"

"E AMA YOK?"

Eren "AYZA SAKİN BENDE!"

"PEKİ NEDEN SENDE?"

Eren "ÇÜNKÜ DÜN BENİM ODAMDA UYUDUN SALAK! UNUTMUŞSUN!"

Sonunda odadan odaya bağırarak konuşmayı sonlandırıp Eren'in yanına gittim.

"Eyvallah bacımsu."

Kafamı eğip elimi göğsüme iki kez vurarak 'eyvallah bro' hareketi yaptım.

Eren "Her zaman bacımsu."

Ölüm Kokan AyzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin