Yüzüne Tüküriyim

88 11 40
                                    

Heeelllllüüüüüüü

Nabersiniz

Ay ne yazıcam hiç bilmiyorum inanır mısınız yani aklıma ilk geleni yazıcam direkt geçen yayınladığım bölümde de öyle olmuştu LKUJSLDXKLOLKZ

Sınır: 3 oy 4 yorum

NEYSE

LETS GO TU DI HİKAYEEEE

---------------------------------

*Ayza Cennet anlatımıyla*

(Okul çıkışı)

"Abi ben bu gün Egemenlerin evine gitsem olur mu? Diğerleri bu gün mesaiye kaldıkları için geç kalacakmış. Onlar gelmeden çıkarım evden. Olur mu?"

Aliş "Olur miniğim. Seni bırakayım mı?"

"Yok abi. Egemen alır beni."

Aliş "Peki. Bak gelirlerse ve sana laf falan atarlarsa hiç sallamıyorsun ve beni arıyorsun. Ben de gelip seni alıyorum. Anlaşıldı mı?"

"Anlaşıldı komutanım!" 

Derken asker selamına geçmiştim. Sonra Alişimi öpüp Egemen'in okuluna doğru yürümeye başladım. Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes alıp beklemeye başladım. Çok geçmeden Demir ile konuşarak bu tarafa geldiğini gördüm. Beni görünce bir - iki saniyeliğine durdu. Gerçek hayatta neden SS alınamıyor ya? Alınabilseydi şu yüz ifadesinin SS'ini net alırdım. Kendine gelip bana doğru gelirken ben anırmamak için dudaklarımı birbirine bastırıyordum. Sonunda yanıma gelebildiğinde ben hala aynı durumdaydım.

Egemen "Ayza? Ne işin var burada?"

"Aaaa aşk olsun abiciğim. Sen beni istemiyor musun? Ben de Alişime giderim o zaman."

Evet doğru okudunuz. Gözlerinizde bir problem yok. Merak etmeyin. Şu üç ayda değişen şeylerden biri de Egemen'e abi dememdi. Tabi benden saadece bir yaş büyük olduğundan arada sırada canım isteyince diyordum.

Egemen "Ayza Allah aşkına olur mu öyle şey? Gel bakayım buraya."

Deyip beni kendine çekerek ona sarılmamı sağladı. Açıkçası olduğum durumdan rahatsız olduğum söylenemez.

"Bugün Taner Bey'lerin mesaisi varmış. Size gelim mi?"

Egemen "Gel tabi. Değil mi Demir?"

Demir "Tabi. Ayza bir şey soracağım."

"Sor?"

Demir "Sence de çok abartmıyor musun? Ben bile Alara'nın yaptıklarını unuttum. Hiç yaşanmamış gibi hayatıma devam ediyorum. Sen de mi unutsan artık?"

"Güven bir kere kırılırsa bir daha ne kadar selo bantla bantlarsan bantla aynı olmaz. Ben o eve bana güvenebildiğinizi düşünerek geldim. En ufak bir olayda Alara'yı desteklediler. Ya daha büyük bir şey söz konusu olsaydı? Mesela Alara birini ağır yaralayıp suçu bana atsa yine ona mı inanacaklardı? Ben söyleyeyim sen hiç yorulma. Evet yine ona inanırlardı. Çünkü 17 senedir sizinle yaşayan, bağlandıkları kız ben değilim. O. Kısacası güvenmiyorum."

Demir "Haklısın. Ama..."

"Kusura bakma ama bunun aması falan yok. Egemen gidelim mi artık?"

Egemen "Gidelim bakalım." 

(Evde)

Eve gelirken Eren'e mesaj atıp çalışma date ini yarına erteleyip ertelemeyeceğimizi sormuştum. O da tamam demişti. YA CANIM ERENİM YAA GÖRÜYORSUNUZ DEĞİL Mİ? NE KADAR SEVİYO BENİ. BU ÇOCUĞU NİKAHIMA ALSAM YERİDİR. Mükemmel ötesi düşüncelerimi bölmemin sebebi kapı zili idi. Taner beylerin mesaisi yok muydu? Kim olanilirdi bu? Barış abimin kapıya bakmak için kalkmasıyla ben de peşinden ilerledim. Kapıda gördüğüm sıfatına tükürülesice ise elinde çikolatayla bekliyordu.

Ölüm Kokan AyzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin