Capitolul 16

370 19 5
                                    

Mă întorsesem deja din Thailanda , iar primul lucru pe care l-am făcut a fost sa o caut pe Hye Rim . Nu i-am spus încă lui Leeteuk de intoarcerea lui Hye Rim pentru ca întâi vreau sa lămuresc problemele dintre noi doi .

A trecut o săptămână de cand m-am intors din Thailanda si am început sa o caut pe ea . Imi era deja teama ca Hye Rim s-ar fi întors in SUA .

O alta zi stresanta mai ales ca se apropia Craciunul si trebuia sa ne pregătim mai mult pentru concertele pe care le vom sustine in aceasta perioada . Sungmin era in luna de miere si mai era puțin pana sa se întoarcă . Fiecare își găsise ceva de făcut numai eu stăteam ca un tembel fara sa fac ceva ...nici macar sa încerc sa compun vreun cântec sau sa invat un nou dans .

Eunhyuk a fost solicitat sa facă parte din juriul unui concurs de dans , iar eu am fost de acord sa il însoțesc .

Eram plictisit . Afara era o vreme ingrozitoare , ningea foarte mult . Am intrat alaturi de Eunhyuk in sala cea mare , el a mers in spatele scenei , iar eu m-am indreptat spre un scaun din fata scenei mai retras . Nu doream sa ma observe nimeni , aveam nevoie de liniste .

Concursul era pe cale sa inceapa . Eunhyuk era nerăbdător sa vadă concurenți . Aveam in plan sa aleagă cativa dansatori noi pentru echipa noastra de dansatori .


Perspectiva lui Hye Rim


Aveam mari emoti . Am ajuns pana in finala si îmi doream atât de mult sa câștigăm .

-Ești pregătită ? Ma întreabă Daniel .

-Am emoții , răspund eu .

-Si eu la fel . Ai văzut cine e in juriu ? Întreabă , iar eu dau negativ din cap . E Eunhyuk din Super Junior , Hoya din Infinite si BoA ...am așa emoții ...vreau sa o impresionez pe BoA ...sunt un mare fan !

La auzul numelui lui Eunhyuk nu am mai fost atenta la ceea ce a zis Daniel . Daca Eunhyuk e in juriu sigur o va recunoaște .

-Daniel ?

-Da ?

-Ce ai zice sa dam puțin originalitate costumelor noastre ?

-La ce te-ai gândit ?

-Pai sa purtam măști pe fata ? Așa ne vom simți mai in largul nostru fara sa avem prea mari emoți . Cum ti se pare ?

-E o idee destul de buna . Dar de unde facem rost de măști ?

-Las' ca ma descurc eu !

******

In câteva minute urmam noi . Inca aveam emoții dar eram mai liniștită pentru ca nimeni nu putea sa ma recunoască .

Numele noastre au fost strigate pe scena , iar eu cu Daniel am pasit emoționați . Muzica a inceput sa răsune in sala si noi am început sa dansam . Simțeam ritmul , eram fericită , iubeam sa dansez .


Am terminat de dansat , am privit incantata multimea care ne aplauda . Mi-am rotit privirea prin sala zambind . Deodata zambetul meu dispare . Intr-un colt al sali era Kyuhyun stand jos si aplaudand cu privirea atintita spre mine . Oare m-a recunoscut ?


Nu avea cum sa ma recunoasca , purtam o masca ce imi acoperea toata fata , iar parul l-am prins in coada .


Daniel ma imbratisase , iar apoi ne-am retras amandoi in spatele scenei .


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 05, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The little devilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum