Capitolul 4 .

196 27 10
                                    

Idioata ma mușcase . Ce vor zice ceilalti daca ma vor vedea așa ? Voi avea eu grija sa o pedepsesc pe malefica asta mica .

-Hye Rim ! Il aud pe Leeteuk strigând si se aseaza lângă ea ridicand-o încet .

-Sunt bine oppa ! Spune ea pe un ton dulce .

Leeteuk o ia in brațe si intra in casa cu ea . Donghae si Eunhyuk se uita ciudat la mine . Oare au văzut ca eu am aruncat-o in apa ? Acum ca ma gândesc mai bine am greșit ca am aruncat-o . Din vina mea era cat pe ce sa moara .Ma simt așa de vinovat . Ar trebui sa îmi cer scuze fata de ea .

-Hyung , ce ai pățit ? Ma întreabă Henry atingând locul unde afurisita ma mușcase .

-M-am lovit ! Il mint si il lovesc peste mana .

-Da sigur ! Spune si începe sa rada .

-Aish ! Pici enervant ! Tip la el si intru in casa ducandu-ma in camera mea unde se aflau si ceilalți înconjurând patul lui Hye Rim .

-Si cum s-a intamplat de ai căzut in piscina ? O întreabă Leeteuk . Acum sigur voi primii o mustrare din partea lui .

-Am alunecat , in timp ce alergam ...îmi pare rău oppa ca te-am speriat ! Spunea ea pe același glas dulce ce putea topii si cea mai înghețată inima . Oare așa actriță buna poate fii ?  Norocul meu ca oppa Kyuhyun a fost acolo si m-a salvat ! Zice ea , iar eu rămân șocat auzind-o .

-Multumesc ! Spune Leeteuk strangandu-ma in brațe .

Eu am rămas fara cuvinte . Cu siguranță pune ea ceva la cale . Dar oare ce ?

-Pana la urma ați început sa va înțelegeți ! Spune bucuros Ryeowook .

-Baieti ! Impresarul ne cheamă la companie ! Striga Shindong intrând in camera .

-Sa mergem ! Spune Yesung .

-Dar Hye Rim ? Nu putem sa o lăsam singura ! Spune Leeteuk .

-Sa o luam cu noi ! Sugerează Shindong .

-Nu cred ca ar fii o idee buna ! ... Inca se simte rau ! Spune Leeteuk , nesigur pe el .

-Ma simt bine ! Si chiar vreau sa merg si eu la SM sa vad idolii ! Spune ea entuziasmata .

-Mergi cu o singura condiție ! Spune Leeteuk .

-Desigur ! ...Ce condiție ?

-In primul rand nu ii vorbești urat domnului Lee So Man , iar in al doilea rand nu te apropii de Changmin si Yunho ! Ai înțeles ?

-Dar...dar sunt doua ! Si el merita sa audă câteva cuvinte "frumoase" din partea mea ! Si ...si cum sa ma pot abține sa nu ma apropii de Changmin si Yunho ? De ce ești așa crud , oppa ? Se smiorcăie ea tragandu-l pe Leeteuk de mana .

-Încetează , Hye Rim sau te las singura acasă ! Tipa Leeteuk la ea .

-Bine ! Acum ieșiți afara ! Striga ea la noi .

-In cinci minute sa fii gata ! O anunța Leeteuk .

Toți am coborât in living si ne-am așezat pe canapea .

-Si despre ce vrea sa vorbim ? Il întreabă Leeteuk pe Shindong .

-Pai despre noua drama pe care compania noastră o sponsorizează ! Vor fii prezenți si câțiva din actorii ce fac parte din distribuție .

-Am auzit ca in rolul principal il vor alege pe Kang Ha Neul ! Spune Siwon .

-Deci vreți sa spuneți ca Ha Neul va fii si el la companie ? Întreabă Leeteuk , parând îngrijorat .

-Da . De ce întrebi ? Se adresează Shindong .

-Atunci e o problema . Cu toți fiți cu ochii pe Hye Rim si in niciun caz nu o lăsați sa se vadă cu Ha Neul sau va ieșii cu scântei ! Ne atenționează Leeteuk .

-De ce ? Întreabă Donghae , dar Leeteuk nu apuca sa răspundă ca Hye Rim apare in living pregătită de plecare .

-Sunt gata ! Mergem ? Ne întreabă ea entuziasmata .

Pe rand am ieșit din casa si ne-am îndreptat spre cele doua dubite cu șapte locuri . Nu stiu cum a ajuns sa stea Hye Rim chiar lângă mine , dar sper sa fie ultima data când voi mai sta aproape de ea . M-am hotărât ca de acum înainte o voi evita pentru ca tipa e periculoasa rău .

-Îmi ramai dator ! Îmi șoptește ea la ureche .

-Dator ? Nu a fost de ajuns ca m-ai muscat de buza ? Ii spun încet având grija sa nu ma audă ceilalți .

-Nu îmi spune ca nu ți-a plăcut ? Ma întreabă prindu-ma cu o expresie perversa .

M-am apropiat si mai mult de geam si mi-am întors privirea admirând clădirile imense ale Seulului . Deodata au devenit mai interesante .

*******

Am intrat cu toți in clădirea SM . Stagiarii ne salutara respectuos , la fel si ceilalți angajați . Spre sala de ședințe am dat peste cei de la EXO care se grăbeau sa ajungă la sala de dans . După câteva vorbe schimbate fiecare ne-am continuat drumul . In fata salii ne-am întâlnit cu cei de la TVXQ si ma așteptam ca Hye Rim sa sara pe ei , dar inca nu o facuse .

-Unde-i Hye Rim ? Întreabă Leeteuk îngrijorat .

Toți ne uitam in jur , dar se pare ca idioata aia mica nu era . Dispăruse si sper sa nu intre in vreo problema altfel sigur o sa o încurce cu Leeteuk.

Fiecare din noi am plecat sa o căutăm . M-am întâlnit cu Taemin si Key .

-Sunbae  , ne bucuram sa te vedem ! Se adresează Key .

-Da , sunbae ! Apropo sunbae avem stagiari noi ? Ma întreabă Taemin .

-Din cate stiu nu ! De ce întrebi ?

-Pai am văzut o fata destul de frumoasa , cu parul roz pe aici ! Îmi zice Key .

-Chiar era frumoasa ! Spune Taemin oftând , iar eu ii dau un bobârnac in cap .

-Nu mai visa atât ! Aia e sora lui Leeteuk !

-Sora lui Leeteuk !? Striga ei la unison .

-Da ...unde ați vazut-o ? Ii întreb pe cei doi .

-Ultima data am vazut-o lângă sala de dans a celor de la EXO ! Îmi raspunde Key.

-Multumesc băieți !

Am început sa alerg spre sala de dans a celor din EXO . Am intrat si am văzut ca băieții munceau din greu   , dar nici urma de Hye Rim .

M-am îndepărtat încet fara sa ii deranjez si m-am îndreptat spre următoarea sala unde se antrenau de obicei Changmin si Yunho . M-am gândit ca poate ii cauta pe ei .

Am deschis ușă si am rămas șocat de ceea ce vedeam . Oarecum ma simțeam ciudat si as fi vrut sa intervin intre cei doi , dat pana la urma de ce îmi pasa atât de mult ?

The little devilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum