Capitolul 15.

171 19 1
                                    

Avionul aterizase deja pe pista aeroportului Incheon . Eu aveam mari emoti. Trecusera doar caeva luni de cand nu am mai fost in Coreea si ma simteam de parca ar fi trecut ani intregi . Mi-ar fi placut sa ii spun macar lui Leeteuk ca vin , dar sunt sigura ca el nu si-ar fi tinut  gura inchisa . La iesirea din aeroport am inspirat adanc aerul din Seul dupa doua saptamani aveam sa ma intorc in SUA . Sper ca aceste doua saptamani sa treaca in liniste fara niciun incident neplacut pentru mine . 

Am iesit cu Daniel si ne uitam dupa un taxi . Deodata niste tipete isterice incepura sa se auda la sosirea unei dubite negre . Eram sigura ca erau niste idoli , dar nu banuiam cine puteau sa fie . M-am uitat cu atentie si atunci l-am vazut pe Siwon . Repede m-am ascuns dupa Daniel sperand ca Siwon nu ma vazuse . 

-Ce s-a intamplat Hye Rim ? Intreaba Daniel . 

-Iti voi explica mai tarziu , acum tot ce conteaza este ca Siwon sa nu ma vada ! Ii raspund eu . 

-Siwon ? Din Super Junior ? Il cunosti ? Si pe ceilalti membri la fel ? Incepe el sa ma bombardeze cu intrebari . 

-Da . Poveste lunga . Acum ai grija sa nu te misti pana nu pleaca el ! 

-Dar sunt si ceilalti cu el . Chiar trebuie sa asteptam pana pleaca toti ? Stii ca fanii astia nebuni nu o sa ii lase sa treaca prea usor  ! Acum vino ! Spune el tragandu-ma repede spre un taxi care tocmai sosise . Acum roagate sa fi avut noroc si sa nu te fi zarit niciunul ! Mai spune el dupa care ii da adresa taximetristului unde sa ne duca . 

La insistentele lui i-am spus care este legatura mea cu membri Super Junior si desigur nu i-am spus despre Kyuhyun ci am inventat o minciuna cat mai creddibila , dar el tot parca avea indoieli fata de motivul pentru care eu ma ascund de ei . 

Dupa un sfert de ora am ajuns in fata unei vile . Amandoi am coborat din taxi si eu am inceput sa ma uit la imensa vila . Dupa ce Daniel i-a platit taximetristului acesta m-a tras de mana si am intrat amandoi in curtea vilei . 

-Ce cautam noi aici ? Intreb eu . 

-Aici vom sta pe durata celor doua saptamani cat vom fi in Coreea ! Raspunde el . 

-Singuri !? 

-Perversa mica ! Nu te mai gandi la prosti . Vom sta cu matusa mea si fii ei ! Raspunde el razand . 

-Oh .

Daniel a batut la usa , iar o femeie , in jurul varstei de 35 de ani , ne-a deschis intampinandu-ne cu un zambet larg .

-Nonna ! Striga el  luand-o in brate . 

-Ce mare ai crescut de cand nu te-am mai vazut ! Haideti intrati ! Spune ea . 

Matusa lui Daniel era o femeie foarte de treaba  . Dupa ce am mai stat putin de vorba cu ea aceasta ne-a dus in camere noastre ca mai apoi sa ne cheme sa luam cina . Cand am ajuns in bucatarie am dat peste doi baieti . Cei doi baieti m-au privit surprinsi , iar pe chipul unuia aparuse un zambet pervers . 

-Hei ! Nu va mai uitati la ea asa ca o veti ingauri ! Se ia Daniel de cei doi . 

-Aish afurisitule , iar imi vorbesti informal ? Intreaba unul din ei . 

-Scuze hyung . Nu te-am vazut de mult asa ca am uitat si cum trebuie sa vorbesc cu tine ! Raspunde Daniel .

-Ea cine este ? Intreaba celalalt baiat , cel cu zambetul pervers . 

-Ea e Hye Rim , partenera mea de dans . Alaturi de ea voi participa la concurs ! 

-Ma bucur sa te cunosc . Eu sunt Woo Sik , raspunde cel cu zambetul pervers . 

-Eu sunt Seo Joon ! Se prezinta si celalalt care din cate imi dau seama e mai mare decat Daniel . 

-Copii ce stai aici haideti sa mancam ! Ne chema matusa lui Daniel . 

Cina a decurs bine . Cei doi baieti sunt foarte amuzanti . Am ras si m-am distrat cu ei . Au povestit despre ce ii s-a intamplat lui Woo Sik cu o fata , apoi au trecut sa il necajeasca pe Daniel . Eram putin obosita si m-am dus in camera lasandu-i pe cei trei baieti sa mai vorbeasca . 


*** 


Trecusera cinci  zile de la venirea noastra in Coreea . Dupa ce ne-am inscrisi am venit la preselectie . In ultimele zile ne-am antrenat mult si speram sa trecem in runda urmatoare . Aveam mari emotii , iar Daniel incerca sa ma incurajeze . Cei doi verisori a lui Daniel , Seo Joon si Woo Sik au venit si ei sa ne sustina . 

A venit si randul nostru . Eu am incercat sa imi controlez emotiile ca sa nu gresesc pasii . Muzica a inceput , iar noi doi am inceput sa executam dansul pe care l-am pregatit . Din fericire nu am gresit niciun pas si acum asteptam emotionati rezultatele pe care le vor afisa abia peste trei ore . 



**** 


PERSPECTIVA LUI KYUHYUN 


A trecut mult timp de cand Hye Rim a plecat . Recunosc ca imi este foarte dor de ea . Nu a existat zi in care sa nu regret ultimele cuvinte pe care i le-am spus . Imi doresc sa fi avut curajul sa ii spun adevarul .Adevarul despre sentimentele mele . Simt si sunt sigur ca sunt indragostit cu adevarat de ea , de aceea idioata cu parul roz . Oare acum ce face ? Este bine ? Este fericita ? Sper sa fie fericita , dar nu in bratele altui baiat . Stiu ca suna prostesc si nu am niciun drept asupra ei , dar asta nu insemana ca nu pot sa fiu gelos . 

-Kyuhyun esti gata ? Ma intreaba Dongahe . 

-Da sunt gata ! Raspund eu luandu-mi valiza si iesind pe usa . 

-Aveti pasapoartele , vizele ? Aveti tot ce va trebuie ? Ne intreaba Leeteuk inainte sa ne urcam in dubita . 

-Da ! Raspundem noi .

Astazi trebuia sa mergem la aeroport . Peste doua zile aveam de sustinut un concert in Thailanda . In Coreea e atat de frig in aceasta perioada , iar in Thailanda atat de cald , cu siguranta e o idee buna sa sustinem un concert acolo . 

Am ajuns la aeroport si ca de obiceii fanii nostri devotati ne asteptau acolo . Am coborat pe rand din dubita si am dat cateva autografe . 

-Oppa ! oppa  ! Sarangahe ! Saranghae my little devil ! Am auzit o fana strigand si mi-am dat seama ca la mine se refera . M-am intors spre ea zambind si am facut cu mana . Exact cand sa imi intorc privirea spre alti fani am obsvat-o . La inceput am crezut ca mi se pare , dar nu avea cum . Era Hye Rim . Statea ascunsa in spatele unui baiat , iar apoi cei doi au luat-o la fuga . 

Nu intelegeam de ce se ascunde si fuge . Ar fi trebuit sa vina sa il vada pe Leeteuk daca s-a intors in Coreea . Dar poate ea se comporta asa ciudat din cazua mea , daca nu vrea sa ma vada ?

-Kyuhyun , sa margem ! Striga Leeteuk la mine , iar eu ii urmez . 

Incepusem sa ma rog ca Hye Rim sa nu plece pana ne vom intoarce noi din Thailanda . Cand voi reveni in Coreea o voi cauta . Acum am sansa sa indrept lucrurile . Nu o voi mai lasa sa se intoarca in SUA fara sa stie care imi sunt sentimentele . Sungmin m-a invatat o lectie importanta , el si Sa Eun noona au reusit sa treca impreuna peste criticile fanilor si sunt sigur ca voi reusi si eu atata timp cat o voi avea pe Hye Rim . 

Sper ca ea inca ma iubeste , iar acel baiat sa nu insemne nimic pentru ea . Insa daca el inseamna ceva pentru ea voi avea grija sa il dau la o parte si sa o recastig inapoi pe Hye Rim ! Sunt hotarat sa o am pe Hye Rim ! Trebuie sa stie ca o iubesc si sunt dispus sa o fac fericita toata viata ...pentru ca ea e ingerul meu , sufleteul meu pereche ....

The little devilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum