Capitolul 6

185 30 3
                                    

Îmi deschid încet ochii si dau de Kyuhyun . Pare așa inocent când doarme , iar eu dintr-un oarecare impuls vreau sa ii ating fata , dar ma opresc . Îmi e teama ca daca il ating o sa se trezească si nu vreau ca el sa îmi strice dimineața țipând la mine . Vreau sa ma ridic din pat , dar îmi dau seama ca brațul lui Kyuhyun îmi înconjura talia . Cu mare grija ii dau mana la o parte si reușesc sa ma ridic apoi alerg spre patul meu punandu-mi plapuma in cap rugandu-ma sa nu își dea seama ca i-am invadat spațiul personal . Daca ar știi ca am dormit lângă el probabil ar înebuni .

Trec câteva minute bune si el nu se trezea . Mai stau ceva timp in pat apoi hotărăsc sa ma ridic din pat . Îmi iau un prosop si haine de schimb si ma îndrept spre baie . Spre uimirea mea niciunul din băieți nu era la coada in fata ușii de la baie . Mi se pare o chestie ciudata , dar ce contează pot sa îmi fac dus liniștită .

După ce m-am aranjat alegând sa port o pereche de pantaloni sport cu un tricou alb mai larg si apoi ma îndrept spre bucătărie . Imi era foame așa ca încep sa caut ceva de mâncare , dar nu am găsit mai nimic . Niste cereale , o banana si niste unt este ceea ce am găsit . Presupun ca asta e ziua in care băieții trebuie sa facă cumpărăturile .

-'Neata ! Ti-e foame ? Ma întreabă Henry facandu-si apariția in bucătărie .

-'Neata ! Da imi e cam foame , dar nu e mai nimic de mâncare pe aici ! Spun eu dezamăgita .

-Atunci ce zici sa mergem sa luam micul dejun in oraș ? Ma întreabă el asezandu-se lângă mine .

-Dar ceilalți ? Întreb eu .

-Pai nu sunt acasă toți , au plecat de dimineața ! Azi si maine avem liber , iar ei profita de asta ! Îmi zice zâmbind .

-Dar Kyuhyun inca doarme ! Zic eu puțin confuza .

-Lasa-l e extenuat ! Si Leeteuk , Heechul si Zhou Mi dorm , iar restul au plecat ! Shindong si Sungmin sr întâlnesc cu prietenele lor . Eunhyuk , Donghae si Kangin au plecat sa își viziteze familiile ,iar de Siwon si Ryeowook nu stiu nimic !

-Atunci cred ca e o idee buna sa mergem sa mâncam in oraș ...mmm...dar fanii nu te vor recunoaște ?

-Nu-ti face griji ! Sunt un maestru al deghizărilor ! Îmi spune facandu-mi cu ochiul .

-Atunci ma duc sa ma schimb ! Ii zic si ma ridic de pr scaun , dar cum eu sunt o nătânga ma împiedic si dau cu capul de perete facandu-mi o ușoară rana .

-Ești bine ? Ma întreabă Henry îngrijorat apoi fuge repede in living si se întoarce cu o cutie care conținea plasturi .

El se aseaza jos lângă mine . Îmi da parul de pe frunte la o parte si îmi pune un plasture colorat .

-Te doare ? Ma întreabă , iar eu dau din cap ușor . El ma ajuta sa ma ridic de pe podeaua rece si apoi își lipește buzele moi de fruntea mea .

-Acum nu o sa te mai doară ! Zice zambindu-mi . Zâmbesc subtil si apoi ma îndrept spre ieșirea din bucătărie , dar sunt surprinsa de prezenta lui Kyuhyun care stătea razamat de tocul uși . Avea o privire urata , dar bine așa este el urat .

-Buna dimineața , hyung ! Il saluta Henry politicos   .

-'Neata ! Mormăie el si se aseaza pe unul din scaunele de lângă masa .

Eu ies din bucătărie fara sa il bag in seama ai ma duc direct in camera . Îmi deschid dulapul din care aleg o rochie de culoare alba , scurta pana la genunchi , croita dintr-un material subțire perfect pentru zilele călduroase de august .

Incercam din greu sa îmi închid un nasture . Ma întreb cat de prost a fost cel care a croit rochia de aa ales sa puna nasturi chiar la spate . De ce nu i-a pus in fata ? Era mult mai ușor de închis daca ii puneau in fata .

-Aish ! Rochia asta ! Tip eu nervoasa .

-Deja ești prost dispusa ? Ai grija sa nu îmi strici si mie dimineața ! Spune Kyuhyun intrând in camera . Se aseaza pe pat luandu-si o carte de citit .

-Nu ma enerva si tu ! Zic mataindu-ma .

-Cine te-a mai enervat ? Ma întreabă răsfoind cartea .

-Rochia ! Tip eu supărata . Hei ! Încerc sa ii atrag atentia ai ma apropii de el . Mmm...poți sa ma ajuți ? Te rog !

-Ce vrei ? Ma întreabă el pe un ton plictisit .

-Te rog ajuta-ma sa îmi închid nasturi ! Spun , iar el se ridica fara sa zică ceva si ma ajuta . Simțeam respirația calda pe pielea mea care îmi dădea niște fiori ciudați .

-Mulțumesc ! Ii spun zâmbind si îmi iau geanta pe umar .

-Unde mergi ? Ma întreabă el aseazandu-se la loc pe pat .

-Ma duc cu Henry in oraș . Vrei sa vii si tu ? Il întreb .

-Nu mulțumesc ! Îmi raspunde el după un moment de tacere .

-Treaba ta ! Zic si ies pe ușă .

In hol ma aștepta Henry . Era immbraacat dintr-o pereche de pantaloni negri un tricou galben si cu o șapcă in cap .

-Deci maestrul deghizărilor ...parca așa ai zis ? Ii spun chicotind .

-In persoana ! Nu îți face griji nu voi fii recunoscut ! Ma asigură el apoi îmi deschide ușă lasandu-ma sa ies prima .

Era foarte cald afara . Probabil va fii canicula , dar sper ca Henry sa fii alea un loc mai aproape ca sa nu Foe nevoie sa mergem prea mult pe canicula asta .Sper ca va fi o zi frumoasa ...

PERSPECTIVA LUI KKYUHYUN

Ma întreb de ce am lasat-o sa meargă cu Henry ? De ce am refuzat sa merg cu ei? Trebuia sa merg așa puteam sa ii supraveghez . Mie teama ca nebuana aceea ar putea sa ii facă ceva lui Henry . El e cel mai mic si cel mai inocent daca ii fura inocenta ? Cred ca înnebunesc din cauza ei . Chiar sunt un nebun ! Ma întreb ...de ce am lasat-o sa doarmă cu mine in pat ? Puteam sa o arunc pe podea in orice clipa ...dar nu am facut-o ...de ce ? Cred ca doar mi-a fost mila de ea ...era puțin speriata ...si eu nu sunt așa rău ...cum a zis Siwon ...trebuie sa ma gândesc la ea ca la sora mea si așa voi face !

Hotărât îmi iau alte haine plus o șapcă sio pereche de ochelari si ies din camera cu gândul sa ma duc după cei doi ...dar unde s-au dus ? Cunoscandu-l pe Henry probabil a dus-o la localul unde e patroană aceea ajumma care e taiwaneza ca si el .

După câteva minute de mers prin aceea căldură insuportabila am ajuns la acel local . Intru in el si ii vad pe cei doi , dau sa ma apropii de ei dar ma opresc brusc când vad va Henry se apropie periculos de mult de ea . Ce sa fac acum sa ma întorc si sa ii las singuri sau sa ii întrerup si sa le stric ziua ?

Am zis ca o sa ma comport ca un frate cu ea ...deci ce ar face Leeteuk in situația asta ? Ce trebuie sa fac eu acum ?

The little devilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum