Nu am mai suportat viață alaturi de mama si de noul ei soț așa ca am decis sa plec de acasă . Poate din cauza orgoliului si a încăpăținări mele nu am realizat ca eu nu am unde sa ma duc . Primul gând a fost sa ma duc in campus dar am uitat ca eram in vacanta .
Acum ca o idioata ma plimbam singura , cu un geamantan după mine pe străzile Seulului . De parca nu ar fii de ajuns tot ce mi se întâmpla a mai început sa ploua .
Repede m-am adăpostit in statia de autobuz. Priveam stropi de ploaie si regretam parca ca am plecat de acasă . Chiar daca nu il suportatam pe "el" totuși aveam un acoperiș deasupra capului .
Ziua asta e cea mai ghinionista .
Autobuzul trecuse prin fata mea si văzând afișul de pe el mi-am amintit ca am un frate . Scumpul si grijuliul meu frate . Îmi era dor de el . Ultima data l-am văzut când a ieșit din armata . Nu cred ca ar refuza daca i-aș cere sa ma lase sa locuiesc cu el .
Entuziasmata de noua mea idee geniala ma îndrept încrezătoare spre casa fratelui meu .
Am ajuns in dreptul unei vile imense cu doua etaje . Am mers pe aleea înconjurată de diferite flori pana in dreptul ușii . Am apăsat pe sonerie ,iar in câteva secunde in ușă apăruse un tip cu par albastru . El se uita ciudat la mine . Nu cred ca e din cauza părului meu roz .
-Cine e ? Aud o voce din spatele lui pe care o pot recunoaște ușor .
-Teukkie oppa ! Strig bucuroasa si ii sar in brațele fratelui meu .
-Hye Rim !? Ce cauți tu aici ? Ma întreabă surprins de prezenta mea .
-Hyung cine este ea ? Întreabă tipul cu parul albastru .
-E sora mea ! Ii raspunde . Spune-mi Hye Rim ce cauți aici ? Ma mai întreabă inca o data .
-Pai...am fugit de ascasa ! Ii răspund lasandu-mi privirea in jos .
-Ce ai făcut !? De ce ? Ți-a făcut "el" ceva ? Începe oppa sa ma întrebe . Eu nu vreau sa ii spun chiar totul , ar fii prea dureros .
-Știi cum e ...eu nu am mai putut suporta ...si am fugit !
-Cred ca esti nebuna !
-Recunosc ca sunt nebuna si copilăroasa pentru vârstă mea , dar sigur si tu ai fii făcut la fel !
-Si acum unde vei sta ?
-Cu tine ! Ii răspund făcând o fata de cățeluș plouat , ceea ce nu era greu pentru ca eram deja plouata .
-Dar nu poti ! Tipa el la mine facandu-ma sa tremur putin , dar probabil ca era din cauza frigului ai nu a lui .
-Hyung ar trebui sa te mai gândești . E sora ta si nu are unde sa meargă si in plus e uda toată , vrei sa se îmbolnăvească ? Intervine cel cu parul albastru .
-Uite albăstriul are dreptate ! Zic eu
-Donghae ...numele meu e Donghae ! Ma corectează el .
-Te rog oppa ! Te rog ! Încerc eu sa il conving .
-Dar nu pot sa te las ...ceilalți nu vor fii de acord !
-Hyung , vom vorbi si cu ei ! Pana la urma e sora ta ceea ce înseamnă ca e si sora noastră si trebuie sa avem grija de ea ! Ii spune Donghae .
-Vom vorbi cu toți când vor veni si ceilalți ! Pana atunci du-o in camera mea ca sa se schimbe si pregateste-i un ceai idioatei asteia mici ! Spune oppa încercând sa para furios pe mine .
******
Coboram cu emoție scările . In living era mult zgomot . Am intrat încet in camera , iar toti își intoarsara privirea spre mine . Doisprezece perechi de ochii ma analizau . Ma simteam de parca eram țintită de lasere . Am traversat repede camera pana am ajuns lângă fratele meu . Așteptam nerăbdătoare decizia lor ...oare ma vor lăsa sa locuiesc cu ei ?
Mda ...se pare ca am ceva ideii pe care le pun in aplicare :)) .
"TheLittleDevil " va apărea IN CURAND ! :D