Capitolul 10.

129 25 6
                                    

Ma plimbam agitata prin camera . Cred ca in curand am sa fac gaura in podea . Era aproape ora de culcare si Kyuhyun nu mai apărea . De ce îmi face una cca asta ? Este prima data când îmi doresc sa il vad si el ma ignora . Curiozitatea mea este foarte mare ...ma roade pe interior . Încerc sa ghicesc care ar fi dorinta lui , dar nu reușesc sa îmi dau seama . El este imprevizibil .

Minutele treceau , iar el nu mai aparea asa ca ma deid sa il caut . Ies din camera si ma indrept spre living unde ii gasesc pe Heechul si Zhou Mi studiind sargunios cateva reviste de moda .Ii intreb unde este Kyuhyun miintidu-i in legatura cu adevaratul motiv pentru care il caut . Ei imi spun ca acesta plecase sa se plimbe afara . Ma intreb de ce se plimba tocmai la ora asta ? Nu i-a ajuns cat ne-am plimbat azi ? Ciudat este baiatul asta si totusi ...

M-am intors in camera si am mai asteptat nerabdatoare cateva minute dar el tot nu a aparut . Ma apropii de fereastra si vad ce era o distanta destul de mare pana jos si eu nu am destul curaj sa sar . O alta varianta ar fi sa ies pur si simplu afara , dar cu siguranta nici nu as ajunge pana la usa ca Leeteuk cu siguranta m-ar lua inapoi inchizandu-ma in camera . Uneori este prea protectiv  de ce nu ma lasa sa ies singura noaptea afara ? Mai ales ca e si Kyuhyun pe undeva prin imprejurimi si poate el sa aiba grija de mine .Dar daca ...

O idee imi venise si aveam de gand sa o aplic . Ma schimb de haine si imi aleg altele inchise la culoare . Pe langa haine imi mai iau si o sapca care desigur nu imi apartine , dar sunt sigura ca Kyuhyun nu s-ar supara .

Ies incet pe usa avand grija sa nu fiu observata . Trec usor pe langa Heechul si Zhou Mi care , dupa cum am spus , erau prea concentrati cu revistele de moda . Aveam de gand sa ies folosind usa din spate . Ar fi fost prea simplu daca reuseam insa niciodata lucrurile nu sunt simple . In bucatarie se afla Donghae . acum ma gandeam cum sa trec neobservata de el . Profit de momentul lui de neatentie si alerg repede spre usa , insa ajung direct in bratele lui Eunhyuk care tocmai venea de afara . 

-Si unde crezi ca te duci tu ? ma intreaba el parand destul de serios .

-Pai ...vreau sa iau putin aer ! raspun eu nesigura pe mine . 

-Credeam ca vrei sa mergi sa furi ceva la cum esti imbracata ! imi spune el chicotind . 

-Sau mai degraba sa spionezi pe cineva ! zice Donghae venind langa mine .

-Cred ca urma sa zicem ca vreau sa omor pe cineva ! le spun sarcastica . 

-Doar sa ai grija ! imi zice Donghae 

-Deci ma lasati sa ies ? intreb eu sperand la un raspuns afirmativ . 

-Da ...dar nu singura ! Vin cu tine ! imi spune Eunhyuk .

Deci baieti asti chiar ma considera o copila care are nevoie de dadaca . Pana la urma trebuie sa ma obisnuiesc cu ei , dar pentru cat timp nici eu nu stiu . Presimt ca asta depinde de Kyuhyun , daca el imi cere sa plec trebuie sa fac asta ...doar i-am promis ca ii indeplinesc o  dorinta . 

In cateva minute Eunhyuk era gata si desigur ca si potaia era prezenta , adic vreau sa spun Choco . 

****

Ma plimbam alaturi de Eunhyuk in parcul alaturat si ma uitam sa vad daca Kyuhyun era pe acolo . Eunhyuk observase ca sunt putin agitata . 

-Cumva tu ai iesit sa te intalnesti cu cineva ? ma intraba el chicotind . Auzind intrebarea lui raman putin surprinsa . 

-Pai ...da ! ii raspund eu sperand ca el sa plece si sa ma lase singura . 

-O...serios ? Cine este tipul ? ma intreaba el curios . 

-Un tip ...nu il cunosti ! 

-Si aici trebuie sa va intalniti ? ma intreaba el curios . 

-Da ...umm

-Da am inteles ...te voi astepta in apropiere ! imi spune el 

-Si...

-Si nu ii voi spune nimic lui Leeteek .

-Multumesc ! ii spun eu , iar el pleaca impreuna cu micul catelus atat de dragalas .Nu ma asteptam ca Eunhyuk sa fie asa de treaba . Chiar mi-ar placea ca fratele meu sa fie ca el ...sau poate nu .

Acum ca am scapat de Eunhyuk incerc sa il caut pe Kyuhyun .Vreau sa imi spuna care e dorinta lui ca sa pot dormi linistita sau trebuie sa imi fac bagajul .

Undeva intr-un mic loc de joaca il vad pe Kyuhyun asezat pe unul dintre leagane . Ma apropii de el si ma asez si eu in leaganu-l de langa el . 

-Ai de gand sa imi spui care iti este dorinta ? il intreb eu si pot observa ca este usor surprins de prezenta mea . 

-Nu pot sa ti-o spun acum ! spune el si se ridica de pe leagan . 

-De ce ? il intreb eu  ridicandu-ma si eu de pe leagan . 

-Mai bine o vei afla la momentul potrivit ! 

-Si cand va fi acela !? 

-In curand ! imi raspunde el . 

Incepuse sa ma enerveze . De ce nu poate sa imi spune acum ? 

-Esti un rau ! spun si vreau sa plec , dar ma impiedic de jucarie uitata pe acolo de vreu copil . Era cat pe ce sa fac contact cu nispul , dar Kyuhyun m-am prins repede si m-a tras spre el intr-o imbratisare . 

-De ce nu vrei sa imi spui acum ? il intreb departandu-ma putin de el . 

-Crede-ma e mai bine sa nu  o afli acum ! 

-Bine ! spun eu suparata si plec de langa el lasandu-l in urma . 

La iesirea din parc ma astepta Eunhyuk care se juca cu Choco . 

-Putem pleca ? il intreb . 

-Daca tu vrei ! imi rapunde el . 

***

Am ajuns acasa . Desi Leeteuk aflase ca am iesit afara nu a fost suparat deoarece am fost insotita de Eunhyuk . Eu am mers direct in camera mea si m-am pus in pat incercand sa ador ca sa uit de aceasta zi obositoare . 

Oricat incercam nu puteam sa adorm . Cam dupa o ora usa camerei se deschide si sunt sigura ca Kyuhyun tocmai a ajuns . Aud pasi lui apropiindu-se de mine , iar apoi respiratia lui calda o simt pe pielea mea . Stomacul incepe sa mi se stranga simtind un fior ciudat atunci cand el isi lipeste buzele catifelate de obrazul meu . As fi vrut sa deschid ochi si sa ma ridic , dar ceva ma tinea legata de pat ...

In ultimul timp el a inceput sa se poarte ciudat ...dar oare de ce ? 

The little devilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum