Il prinsesem de brat pe Leeteuk si așteptam sa aud ce aveau de zis ceilalți . Ii analizam pe fiecare in parte . Păreau a fii destul de simpatici .
-Băieți , ea e sora mea Hye Rim ! Ma prezinta fratele meu .
-Buna ! Îmi spun ei in cor , iar eu ma aplec respectuos in fata lor . Stiu ca toți sunt mai mari decât mine . Eu am 21 de ani desi sunt cam copilăroasa pentru vârstă mea .
-După cum v-am spus Hye Rim mi-a cerut sa locuiască cu mine . Sunteți de acord ? Ii întreabă pe cei 12 băieți prezenți .
-Eu sunt de acord ! Spune unul si se apropie de mine . Eu sunt Siwon si de acum încolo vreau sa ma consideri fratele tau ! Îmi spune el zâmbind .
-Desigur ! Siwon oppa ! Răspund eu vesela .
-Si eu vreau sa îmi zici "oppa" ! Eu sunt Heechul .
-Daca sunteți toți de acord sa rămân aici ma voi adresa tuturor cu "oppa" !
-Eu nu sunt de acord sa rămână ! Spune unul dintre ei .
-Sa votam ! Sugerează Siwon . Cine e de acord sa ridice mana sus ! Zice si aproape toți ,fara nesuferitul care a zis ca nu e de acord , au ridicat mana .
-Deci asta înseamnă ca rămân ?
-Da ! Răspund ei , iar eu entuziasmata ma duc si ii îmbrățișez exceptandu-l pe acel nesuferit .
-Sii...oppa , voi sta cu tine in camera ?
-Pai eu stau cu Donghae ...
-Mai este un pat liber in camera cu Kyuhyun ! spune Donghae
-Cine e Kyuhyun ? ii intreb . Chiar daca fratele meu face parte de mult timp din aceasta formatie eu tot nu ii stiu cum ii cheama , nu prea m-a interesat de ce face Leeteuk deoarece cativa ani nu am prea vorbit unul cu altul .
-Eu sunt si nu vreau sa impart camera ! spune el care era de fapt singurul care nu a fost de acord sa raman sa locuiesc cu ei .
-Nu iti face griji va fii doar pana plec eu in China si apoi vei sta cu Heechul in camera !
-Zhou Mi are dreptate , pana atunci vei imparti camera cu ea . Gandestete ca ea ar fii sora ta mai mica ! spune Heechul .
Dupa mai multe discuti si santajari acel Kyuyhyun a fost in final de acord sa imparta camera cu mine doar pana pleaca Zhou Mi in China . Nici eu nu vroiam sa impart camera tocmai cu el . De ce din atatia baieti frumosi m-am ales sa impart camera cu uratul asta mofturos , preferam sa impart camera cu cel cu parul argintiu , parca Eunhyuk il cheama sau cu Heechul , mai era unul si mai simpatic care pare foarte tanar .
-Hei ...stiti eu nu prea stiu cum va cheama ! le spun eu , iar unii din ei raman putini surprinsi , probabil se asteptau ca fiind sora liderului lor sa stiu multe despre ei , dar cred ca ei nu au aflat problemele dintre mine si oppa .
-Hyung tu nu i-ai spus nimic despre noi ? il intreaba Donghae .
-Nu m-a intrebat ! a fost raspunsul scurt a lui dupa care a plecat , probabil sa imi mute geanta in camera pe care o voi imparti cu Kyuhyun .
-Cred ca deja ai aflat ca eu sunt Heechul , dupa cum observi eu sunt aratos , destept si inteligent si desigur ca eu sunt cel mai frumos oppa al tau dintre ei ! imi zice el
-Si cel mai narcisist ! se aude o voce din spatele lui Zhou Mi , dar nu vad cine este .
-Eu sunt Donghae , daca ai vreo problema poti oricand sa vii la mine si te voi ajuta ! imi spune zambind .
-Siwon , la dispozitia ta ! Si ma bucur ca esti aici , poate de acum zilele noastre vor fii mai interesante cu tine in preajma !
-Eu sunt Sungmin , daca vrei pot sa te invat karate , am centura neagra !
-Chiar vrei sa ma inveti ? il intreb entuziasmata . Mereu mi-am dorit sa invat karate , dar parinti mi-au interzis zicand ca e periculos .
-Da cu mare plecere ! imi raspunde el bucuros .
-Eu sunt Yesung si sper ca inainte sa iesi din camera sa tii ochii inchisi mai ales dimineata !
-De ce ? intreb curioasa , iar ceilalti au inceput sa rada si nu am primit nici o explicatie .
-Eu sunt Ryeowook . Iti place sa te uiti la drame ? ma intreaba el
-Da ! raspund eu uitandu-ma la el care e putin mai scund decat mine . La auzul raspunsului meu ma ia in brate apoi dispare din camera urmat de Yesung .
-Eu sunt Henry , sunt cel mai mic de aici , tu cati ani ai ?
-21 , raspund eu sec .
-Acum tu esti cea mai mica de aici ! spune el razand si nu inteleg de ce rade .
-Eu sunt Shindong , iar tu esti foarte dragalasa ! zice si ma prinde de obraji .
-Las-o Shindong ca poate o speri chiar din prima zi ! Ii spune un tip care pe mine practic ma înfricoșează puțin , dar știți ca mai mereu tipi duri au si o inima buna . Eu sunt Kangin ! mi se prezintă el .
-Eu sunt Zhou Mi , sper ca iti plac cumpărăturile ?
-Le ador ! De fapt sunt sportul meu preferat ! spun eu fericita ca e cineva care înțelege ce frumos e sa faci cumpărături .
-Poate dintr-o zi vom merge împreună la cumpărături ?
-Cu siguranță ! Ii răspund entuziasmata .
-Eu sunt Eunhyuk ! Sper ca știi sa gătești ?
-Pai ...nu prea stiu sa fac decât mâncăruri simple de obicei folosesc multe legume !
-Deja încep sa te urăsc ! îmi spune Kyuhyun si pleacă din camera .
-De ce a spus asta ? Întreb intorcandu-ma spre Heechul si Siwon care radeau .
-Lui Kyuhyun nu ii plac legumele ! Îmi răspunde Siwon .
-Amintitit-va cum a reacționat atunci când a trebuit sa ne costumam in legume ! Spune Heechul continuând sa rada si ceilalți făceau la fel . Numai eu ii priveam confuza .
După ce am mai vorbit cu Zhou Mi , Donghae s-a oferit sa ma conducă in camera mea . Camera pe care o împart cu Kyuhyun este cea de lângă camera lui Yesung si Ryeowook fiind ultima la acel etaj .
-Ai grija dimineața ! Fratele tau a făcut o regula cam ciudata așa sa nu te miri daca ne vezi pe jumătate dezbrăcați pe aici ! Îmi spune si ma lăsa in fata camerei .
Eu deschid ușa si intru repede in camera si fara sa vreau ma ciocnesc de Kyuhyun .
-Se pare ca ma incurci inca din prima zi ! Îmi spune pe un ton răutăcios .
-Nu e vina mea ca tu îmi stai in cale ! Ii răspund folosind același ton .
-Ești o nesuferita ! Îmi spune el .
-Si tu ești un nesuferit ! Dar acum nu am chef de cearta cu tine așa ca spune-mi care e patul meu pentru ca sunt obosita !
-Cred ca ai probleme cu vederea de nu vezi unde e locul tau ! Spune si îmi indica patul lângă care era geanta mea .
-Vreau sa dorm , sper sa faci liniște !
-Poti sa dormi si sa nu te mai trezești ca nu îmi pasa ce faci , dar te avertizez sa nu îmi atingi lucrurile ca atunci vei muri ! Ma amenința el si pleacă din camera trântind ușă .
Nu il înțeleg pe tipul asta . Ce are împotriva mea . Nu am venit decât de câteva ore aici si el nu ma suporta . Nici macar nu ma cunoaște , e un ciudat . Abia aștept sa treacă săptămâna , desi nu as vrea ca Zhou Mi sa plece ca el e chiar de treaba , dar cel puțin sa găsesc pe cineva care ar vrea sa facem schimb de camere .
Viață mea ar fii perfecta in casa asta daca nu ar exista acest mic drac împielițat , arogant si răutăcios .