Capitolul 2

233 28 3
                                    

Dupa o noapte chinuitoare cu acel nemernic care sforaia atat de tare incat putea trezii si morti din somn , am reusit spre dimineata sa adorm si eu .

Insa nu m-am putut bucura prea mult . Din hol se auzea galagie multa . Ma ridic si ma uit la ceas . Era sapte . Las sa imi scape o injuratura printre dinti apoi ma uit spre patul lui Kyuhyun , dar el nu era . Se pare ca se trezise . 

Ma ridic lenes din pat si ma indrept spre usa ca sa aflu care ii cauza acestei zarve facuta atat de dimineata . Pe jumatate adormita deschid usa , dar ma izbesc de cineva care avea un abdomen bine lucrat . Eu continui sa ma uit la patratele lui pana aud aceea voce enervanta . 

-Nu te mai holba si date din calea mea ! tipa Kyuhyun la mine . 

-Nu ma holbez si ai face bine sa te dai tu la o parte din calea mea ! tip si eu la randul meu . 

-Aish deja ai inceput sa ma enervezi ! imi spune si se da la o parte ca sa trec eu . Dar nu am facut cativa pasi ca el imi acopera ochii cu palmele sale mari . 

-Ce faci idiotule ? strig eu . 

-Stai calma ! Ar trebui sa imi multumesti ca nu ai ramas traumatizata pe viata vazandu-l pe Yesung alergand gol spre camera sa . 

-Yesung gol !? Trebuia sa ma lasi sa vad daca are si el pataretel ! ma smiorcai eu . 

-Ai o minte bolnava ! Probabil te gandesti sa vezi daca toti membrii au patratele ! 

-Sa stii ca nu m-am gandit la asta , dar multumesc pentru idee ! spun eu razand si pleca repede de langa el . 

-Perverso ! striga el in urma mea . 

Am coborat  repede scarile si am dat peste Ryeowook si Heechul asteptand in fata baii . Ryeowook avea spuma in par , iar Heechul la fel . Si  ce e mai important era ca amadoi nu aveau decat un prosop in jurul taliei lasand la vedere abdomenul lor . 

-Buna dimineta ! ii salut eu , iar ei imi raspund zambind . Ce s-a intamplat cu voi de asteptati aici in asemenea hal ? Ati ramas fara apa ? 

-Stam aici din cauza fratelui tau ! imi spune Ryeowook . 

-De ce din cauza lui ? il intreb tragand cu ochiul la patratelele sale .

-A pus o regula stupida ! Trebuie sa facem baie foarte repede intr-un interval de timp scurt , iar daca vrem sa continuam baia trebuie sa asteptam la rand ! imi spune Heechul care se chiunuia sa stearga spuma ca sa nu ii intre in ochii . 

-De cand a devenit fratele meu asa nebun ? Cu siguranta traind cu voi atatia ani sigur el in loc sa se maturizeze o ia invers ! 

-Am terminat ! striga Henry iesind din baie . Eu speram ca am sa ii vad si lui abdomenul ,dar acesta imbracase un halat . Eram putin dezamagita ca nu l-am vazut pe el si pe ceilalti care se pare ca au terminat . 

Putin trista ma intorc in camera mea . Kyuhyun era acolo , dar nu l-am bagat in seama si m-am aruncat direct in pat punandu-mi patura in cap . 

Nu trec nici zece minute ca ma trezesc cu Leeteuk tragand patura de pe mine . 

-Trezestete , Hye Rim ! striga el la mine , dar eu trag inapoi de patura . Nu imi doream sa ma ridic , cred ca m-am indragostit de pat . 

-Nu vreau ! Mi-e somn ! tip eu . 

-Ce ai facut toata noaptea ? Nu ti-a fost de ajuns opt ore de somn ? ma inreaba el . 

-Opt ore ? Sunt norocoasa ca am dormit cel mult patru ore ! Cine poate dormii cu locomotiva asta ! zic si arat spre Kyuhyun care scria pe niste foi . 

-Pe cine faci tu locomotiva ? Cred ca tu ai visat urat si acum dai vina pe mine ca nu poti tu sa dormi ! tipa Kyuhyun la mine . 

Leeteuk nu zicea nimic si doar chicotea . 

-Ce e de ras ? il intreb eu nervoasa . 

-Nimic ! Dute fa dus si apoi vino sa  iei micul dejun ! imi zice oppa sau mai bine zis imi ordona . 

M-am ridicat din pat si mi-am luat niste haine cu mine . Eu nu aveam de gand sa umblu doar in prosop pe aici stiind ca sunt atatia baieti . 

-Am nevoie de un prosop  ! ii spun lui Leeteuk , iar el imi arata unul asezat pe marginea patului .

**** 

Dupa ce am facut dus m-am intors in camera unde l-am gasit pe Kyuhyun asa cum l-am lasat . 

-Inca scrii ? Ce scrii acolo ? il intreb curioasa . 

-Imi scriu propiul testament ! Cu tine prin preajma imi e teama ca nu voi mai avea multe zile de trait . 

-Esti un idiot ! Abia am venit si tu deja crezi ca sunt o pacoste ! spun si arunc cu perina in el apoi ies pe usa ducandu-ma in bucatarie . 

Ceilalți erau deja acolo așezați la o masa mai mare . Ii salut pe toți si ma uit unde sa stau . Vad un loc liber lângă Zhou Mi si ma îndrept spre el . Când vreau sa ma așez pe scaun simt cum fundul meu face contact cu podeaua . Îmi ridic privirea si il vad pe Kyuhyun răzând ținând mâinile pe scaunul meu .

-Asta e locul meu ! Îmi spune el in timp ce Henry ma ajuta sa ma ridic .

-Hyung nu fii așa rău , ea nu a știut ca e locul tau ! Ii spune Henry .

-Ai vreo problema cu asta ? Il întreabă Kyuhyun folosind un ton răutăcios .

Henry nu raspunde si se aseaza la locul lui , iar eu ma așez lângă Heechul pe partea cealaltă a mesei . Mi-a plăcut micul dejun si nu pentru ca mâncarea era delicioasa ci pur si simplu mi-a plăcut faptul ca te simti ca dintr-o mare familie alaturi de ei . E chiar plăcut .

*******

Pur si simplu ma plictiseam . Eram singura in camera ,iar băieții habar nu aveam unde ar putea fii . Practic casa era pustie așa ca mi-a venit o idee trăsnita sa ma uit in camerele băieților . Sper sa nu vina prea repede ca daca afla ca am umblat pe la ei prin camere cred ca voi fii moarta .

Am început cu camera de la capătul holului  . Am intrat in ea . Era cam dezordine in ea , dar presupun ca nu au avut timp sa curețe . Priveam o mica bibliotecă , inițial am crezut ca sunt cărți dar erau manga . Care din ei citește astfel de chesti ? 

Intr-un colt am observat o vioara . Asta sigur e camera lui Henry , dar cu cine mai sta el ? Chiar ca sunt o inculta . Cum pot sa nu stiu nimic despre formația fratelui meu desi au trecut aproape zece ani de când a intrat in ea . Cred ca trebuie sa caut pe net mai multe informații despre ei .

Am luat vioara in mana si ma uitam la ea . Vroiam sa încerc si eu sa învăț sa cant dar nu am avut ocazia pana acum . 

Mi-am pus vioara pe umarul stâng  si am vrut sa încep sa cant , dar m-am oprit cand am simtit  o mana pe soldul meu , iar alta prinzandu-mi mana dreapta .

Am simțit un fior de teama strabatandu-mi corpul si inima a început sa bata mai tare Acum am incurcat-o !

The little devilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum