A trecut mai mult de o luna de cand am venit sa locuiesc cu fratele meu . In ultimul timp Eunhyuk si Kyuhyun se poarta dubios de ciudat si nu inteleg de ce . La Kyuhyun ma asteptam sa se coporte ciudat pentru ca el este un ciudat si asa a fost de cand l-am intalnit prima oara . Dar Eunhyuk ce a patit ? De cateva saptamani se uita ciudat la mine si uneori face mici glume la adresa mea si a lui Kyuhyun si sa nu spun de cate ori a dat peste mine facandu-ma sa imi pierd echilibru . Ceva ciudat se intampla cu el , dar ce ?
Baieti au inceput promovarile pentru noul lor album si sunt din ce in ce mai ocupati . Nu de putine ori am ramas singura acasa , iar uneori ramaneam doar cu Henry pentru ca el era singurul care nu avea programul atat de incarcat . Zhou Mi se pregatea si el pentru debutul lui solo si sper sa aiba succes . Din cate am inteles de la Leeteuk si Kyuhyun se pregateste pentru un album solo .
Azi era una din zilele in care am ramas singura acasa .Baieti erau plecati in Japonia . Inca ma mir ca Leeteuk m-a lasat singura pentru urmatoarele trei zile . As putea da si o petrecere , dar nu stiu pe cine sa chem . Cred ca am sa vizonez un film in seara asta ,iar maine ma voi duce sa ma plimb singura sau sa imi fac de cap prin casa cotrobaind prin camerele baietilor .
In timp ce alegeam un film o bataie usoara se aude in usa .Ma apropi incet de ea . Ma intreb cine poate fi la ora asta . Desi de mica am fost invatat sa nu deschid usa noapte ei bine acum nu mai sunt mica asa ca am deschis-o fara sa ezit .In fata ei stateau doua fete si un cangur .Da cineva era costumat in cangur , dar cine era ?
-Cine sunteti voi ? intreb eu .
-Leeteuk oppa ne-a trimis sa avem grija de tine ! spune fata cu parul negru si lung , iar daca ma uit mai bine la ea imi dau seama ca e Vicroria din f(x) , iar daca nu ma inseala privirea cealalta trebuie sa fie Luna si daca banuiesc bine cangurul trebuie sa fie Aamber . Ea stiu ca e mai glumeata si mereu se tine de soti .
-Nu ne lasi sa sa intram ? ma intreaba Luna .
-Ba da ! spun eu si ma dau la o parte ca sa intre .
-Si ce ai de gand sa faci in seara asta ? ma intreab Victoria .
-Vroiam sa vad un film ! raspund eu .
-Perfect ! Am adus un film de groaza ! spune Amber dandu-si capul de la costum jos .
-De groaza ? intreb eu .
-Da ! Nu iti plac ? ma intreaba Luna .
-Ba da ! Mint eu . Nu prea imi plac ,mai ales sa le vad seara , sunt sigura ca in seara asta nu am sa dorm bine .
-Eu zic sa vedem mai bine o comedie ! Daca ne speriem mai rau ? Si nici macar nu e vreun baiat prin preajma ca sa ne ia in brate ! spune Victoria , iar eu sunt de acord cu ea .
Neam asezat toate patru in jurul televizorului ,iar Amber a dat play la film . Seara asta a fost distractiva alaturi de ele . De data asta Leeteuk mi-a adus niste bone dragute si amuzante .
*****
Dimineata venise iar noi patru se pare ca am adormit in living . Luna se terzise inaintea noastra si ne pregatise micul dejun. Am mancat cu pofta , se pare ca ea chiar este o buna bucatareasa . Dupa ce am luat masa cele trei s-au pregatit sa plece .
-Plecati deja ? intreb eu .
-Da . Aem multa treaba azi , dar nu iti face griji noile tale ''dadace '' sunt pe drum ! imi spune Luna .
-Si care sunt noile mele dadace ? intreb eu curioasa .
O bataie se aude in usa , iar Amber se duce sa deschida usa si imediat intrara doi baieti . Daca nu ma insel erau Key si Chanyeol .