Am deschis încet ochii si mi-am aruncat privirea spre patul lui Kyuhyun . El era acolo , asta înseamnă ca s-au întors . Un zâmbet tâmp îmi apare pe chip . Ma ridic încet din pat si ma apropii de el . Dormea atât de frumos , parca era un înger . Tocmai am spus "înger" ? Cred ca încep sa înnebunesc daca il numesc pe el înger .
Am stat câteva clipe privindu-l apoi m-am aplecat sa pun pătura pentru ca era puțin frig in camera . Deodata el a deschis ochii . L-am privit surprinsa si cred ca eram roșie in obraji . Am vrut sa plec , dar el m-a prins tragandu-ma in brațele sale ...
-Lasa-ma sa plec ! Spun eu încercând sa ma ridic dar el ma trage la loc .
-Doar o clipă ! Spune el afundandu-si capul in parul meu .
Am rămas lângă el fara sa mai zic ceva . Inima îmi bătea atât de tare încât credeam ca îmi va ieși din piept . Brațele sale îmi înconjurau talia . După câteva minute m-a întors cu fata spre el . Eram ca o marioneta in mâinile unui păpușar . Mi-a sărutat încet fruntea .
-Mi-a fost dor de tine drăcușorule ! Îmi șoptește el ținând ochii închiși .
Si mie mi-a fost dor de el , dar nu vreau sa ii spun ...sau ar trebui sa ii spun ?
Un ciocănit ușor se aude in ușă .Ma speriasem puțin si m-am ridicat repede de lângă Kyuhyun care de data aceasta ma lăsase ,iar apoi își puse pătură in cap continuandu-si somnul .Probabil era foarte obosit .
Am mers si am deschis usa si am dat de fratele meu care , după cum arata , abia se trezise . Parul lui negru era ciufulit si era inca in pijamale .
-Hei ! Am venit ! Spune el iar eu il îmbrățișez puternic .
-Oppa ! Ești bine ? Il întreb eu in timp ce închideam usa in urma mea .
-Cam obosit ...dar sunt bine ! Îmi razpunde el zâmbind .
Am coborât amândoi la parter . L-am văzut pe Donghae dormind pe canapea .
-El de ce doarme aici ? Întreb eu arătând spre Donghae .
-SoRa a rămas peste noapte la noi ,iar Donghae i-a cedat patul . Îmi raspunde el .
-Adică tu ai dormit cu unnie ? Întreb eu gandindu-ma la perversități .
-Nu fi perversa ! Nu s-a întâmplat nimic ! Spune el ciufulindu-mi parul .
L-am lasat pe Donghae in living si am intrat in bucatarie . SoRa era acolo si se pare ca pregatea micul dejun .
-Buna dimineata , unni ! spun eu .
-Buna dimineata ! imi rapunde ea . Ai dormit bine ?
-Da ! raspund eu fericita .
M-am asezat la masa langa fratetele meu si ateptam ca SoRa sa imi dea farfuria sa mananc . In cateva minute a aparut si Heechul in bucatarie .
-Buna dimineata , Hye Rim ! ma saluta el zambind . Cred ca ti-a fost dor de mine .
-Da oppa ! ii raspun eu .
-Stii ca sunt un oppa bun , nu-i asa ?
-Cel mai bun ! ii raspund in timp ce incercam sa iau faruria din mainile lui Leeteuk .
-Si pentru ca sunt bun ....am o veste pentru tine ! continua el sa vorbeasca , iar eu incep sa manac .
-Ce veste ? il intreb cu gura plina .
-Pai Zhou Mi , Henry si Yeseung au plecat , iar Kyuhyun o sa plece din camera care va ramane doar a ta ! spune el vesel .
-Voi fi singura ? intreb eu nestiind cum sa reactionez . Daca asta s-ar fi intamplat acum cateva saptamani poate acum saream prin casa de bucurie ca am scapat de Kyuhyun , dar acum ...nu ma simt pre incantata ...ma obisnuisem cu prezenta lui .
-Nu esti incantata ? Doar asta ti-ai dorit ! aud vocea lui Kyuhyun venind din spatele lui Heechul .
-Ba da ! Chiar te voi ajuta sa iti muti lucrurile in camera lui Heechul oppa ! spun eu si ma ridic de la masa si plec spre camera mea .
PERSPECTIVA LUI KYUHYUN
Am urmarit-o pana a iesit din bucatarie si apoi m-am asezat pe unul din scaunele de langa masa .Stiu ca nici ea nu este prea incantata ca ma voi muta si o voi lasa singura .Mi-ar fi placut sa ma trezesc in fiecare dimineata cu ea langa mine ...asa cum a fost in dimineata asta . Cred ca amandoi suntem confuzi cu sentimentele noastre si nu stim ce facem ...poate daca nu voi mai fi atat de aproape de ea ...poate imi va trece ...poate este doar un sentiment trecator ...
-Pacat ca nu o sa se bucure prea mult de camera ! spune Leeteuk .
-De ce zici asta ? intreaba Heechul .
-Saptamana viitoare pleaca in SUA ! rapunde Leeteuk . Nu eram surprins , stiam ca va veni si ziua in care ea va pleca ...recunosc nu imi placea ideea . Aveam un sentiment de regret ...un sentiment care nu imi da pace .
Leeteuk cu SoRa si Heechul au inceput sa discute despre nu stiu ce noua drama in care va juca Sora . Eu am mancat si apoi am mers in camera . Acolo am gasit-o pe Hye Rim stand in pat acoperita cu patura incat nu ii puteam vedea nici o particica a corpului . .
M-am asezat langa ea . O auzeam cum plangea . Mi se rupea inima stiind ca ea plange , nu imi plac fetele care plang . Am dat incet patura la o parte si am traso in bratele mele . Sunt sigur ca avea nevoie de o imbratisare .
-De ce plangi ? o intreb mangandu-i capul .
-Nu vreau sa plec in SUA ! imi spune ea printre lacrimi .
-Ai aflat deja ...nu ai de ce sa plangi ...iti va fi bine acolo !
-Nu este adevarat ...acolo nu cunsosc pe nimeni !
-Iti vei face noi prieteni ...vei cunoaste multa lume ...si priveste partea buna a lucrurilor ...ai reusit sa scapi de mine exact cum ti-ai dorit ! spun eu incercand sa zambesc si sa imi ascund lacrmile .
-Nu vreau sa scap de tine ...imi pare rau ca mi-am dorit asta ...as vrea sa nu imi fi dorit niciodata asta !
-De ce nu ?
-Pentru ca m-am indragostit de tine ! imi spune ea punandu-si capul pe pieptul meu .
Ea tocmai imi marturisise ca ma place ce ar trebui sa fac eu ? Daca ii spun ca si eu o iubesc ii va fi mai greu sa plece ...si daca ramane aici va fi greu pentru noi toti ...mai ales pentru Leeteuk ...nu pot sa ii fac asta ...
-Imi pare rau , Hye Rim ...dar eu nu simt acelasi lucru pentru tine ! o mint eu incercand sa par nepasator .
Ea isi ridica capul de pe pieptul meu si ma priveste cu ochii ei mari si negri . Nu puteam sa ma uit asa ca m-am ridicat in picioare intorcandu-ma cu spatele la ea .
-Nu ma placi ? Tu ai spus ca nu ma placi ? Si atunci de ce m-ai sarutat ? De ce te-ai comportat asa ? De ce mi-ai dat impresia ca ma placi ? incepe ea sa tipe la mine .
-A fost doar o greseala ! Un barbat si o femeie singuri intr-o camera atata timp ...e norma ca uneori hormoni sa o ia razna ! ii raspund .
-Hormoni ? Huhh ? Tu vrei sa spui ca te-ai jucat cu mine ?
-Nu m-am jucat cu nimeni ! Tu te-ai lasat prea usor !
-Iesi ! Te urasc ! Nu vreau sa te mai vad niciodata ! imi spune ea incepand din nou sa planga .
S-a aruncat inapoi in pat si s-a acoperit cu patura . Eu mi-am strans lucrurile si amiesit din camera lasand-o singura . Am mers in camera lui Heechul . Norocul meu a fost ca el nu era acolo si am putut da drumul lacrimilor care parca imi ardeau obraji . Desi a fost dureros am facut cel mai bun lucru lasand-o sa plece departe de mine ...e spre siguranta ei ...
Daca fani ar afla ca m-am indragostit de ea ar fi in stare sa ii faca mult rau , mai ales fani sasaeng ...Va fi in siguranta in SUA ...va fi fericita acolo ...iar daca ea este fericita atunci si eu voi fi fericit ...