''Il urasc ! Trebuie sa il urasc ! '' aceste cuvinte mi le spuneam zilnic incercand sa il uit pe acel nemernic care ma face sa sufar , dar oricat as incerca nu reusesc . Au trecut doua luni de cand am venit in SUA . Matusa m-a inscris la ''University of California '' ca sa studiez sa pot sa imi fac un viitor si sa devin idependenta . Mama a incercat sa ma ia inapoi in Coreea , dar nu a reusit . Eram hotarata sa nu ma mai intorc niciodata acolo . Fratele meu ma suna aproape zilnic si imi povestea ce se mai intampla pe acolo . Se pare ca nemernicului ii merge bine cu debutul lui solo . Din curiozitate am ascultat melodia lui ,iar versurile nu vor sa imi iese din memorie . Si nu de putine ori din cauza acestei melodii am varsat lacrimi ce imi ardeau obraji .De ce a trebuit sa cante o astfel de melodie ?
''Cum a fost ziua ta? A mai rămas o parte din vară
Din anumite motive, am avut o zi obositoare
Când frunzele își schimbă culoarea pe marginile drumului din Gwanghwamun
Atunci este momentul când îmi ridic capul în sus.Obișnuiam să stralucim atât de tare împreună
Dar acum suntem străini
În brațele tale, lumea era a mea
Rămas bun acelor zile copilărești.Azi, ca un prost, stau în acel loc
Udându-mă în ploaie
Așteptându-te pe tine, care nu vei veni
Eram fericit
Și amintirile când ne țineam de mâini și mergeam împreună, mă uit înapoi
În cazul în care tu stai acolo.Nu știu că trăind în această lume
Este doar despre a te uita mereu după altă persoană
Așa cum am ajuns pe această stradă, umplută cu aroma de cafea
Atunci a fost când, în cele din urmă, am zâmbit.A fost pentru prima dată când cineva ma făcut atât de nervos
Tu ești singura
Erai mai simpatică decât oricine altcineva
Dar de ce m-ai părăsit?Azi, ca un prost, stau în acel loc
Udându-mă în ploaie
Așteptându-te pe tine, care nu vei veni
Eram fericit
Și amintirile când ne țineam de mâini și mergeam împreună, mă uit înapoi
În cazul în care tu stai acolo.În acel loc, am să ajung să știu
Cum mă schimb încet în fiecare zi
În următoarele zile, doar zâmbește pentru mine
Sunt fericit
Pentru că azi, acest loc este la fel de frumos cum era atunci.Fără nici un motiv, ca un prost, stau în acel loc
Udându-mă în ploaie
Așteptându-te pe tine, care nu vei veni
Eram fericit
Mă uit înapoi, încă o dată la acest drum din Gwanghwamun
În cazul în care tu stai acolo. ''Bine macar ca recunoaste ca e un prost . Si Zhou Mi a debutat solo , iar melodia lui ma enerveaza . De ce trebuie sa aduca si el aminte de vara ? De ce vara ? Eu nu as vrea sa ma intorc in acel anotimp .Incerc sa ii ignor pe cei doi si sa ma bucur pentru Sungmin care s-a casatorit . Mi-a parut rau ca nu am putut sa fiu prezenta la nunta lui , dar cred ca nici nu as fi avut curaj sa merg acolo stiind ca va fii si el prezent .
Aici in L.A nu sunt chiar singura . Am reusit sa imi fac si eu cativa prieteni printre care Hannah o americanca de culoare foarte de treaba care mereu stie cum sa imi faca ziua mai frumoasa .Si Daniel un dansator foarte talentat care are dubla nationalitate (coreeana si americana ) . El a avut rabdarea si m-a invatat sa dansez .Nu as fi crezut vreodata ca poti sa iti exprimi sentimentele prin dans . De cate ori eram nervoasa sau trista incepeam sa dansez pe orice melodie imi pica si chiar ma simteam mai bine .
Eu si Daniel am inceput sa fim mai apropiati si uneori imi este teama ca ar putea sa se indreagosteasca de mine .Nu imi doresc asta pentru ca nu stiu cum as reactiona . Sunt atat de confuza ...
Azi aveam ultimul examen inainte de vacanta de Craciun , iar Daniel ma anuntase ca dupa examen avea sa imi spuna ceva important . Teama mi se instalase in suflet si speram sa fie vorba despre altceva .
Am iesit din examen si am mers in locul unde ma astepta Daniel . Era la cafenea unde ne petreceam de obicei toti trei timpul liber .Am intrat si l-am zarit pe Daniel la masa din colt . M-am indreptat spre el avand emotii . M-am asezat si l-am salutat .
-Buna, Daniel ! am zis eu .
-Buna, Hye Rim ! Cum a fost examenul ? Ai facut bine ? ma intreaba el .
-Da am facut bine . Dar tu ce vrei sa imi spui ? Il intreb curioasa si parca regretand ca l-am intrebat .
-Uite ! Zice el si imi intinde un pliant . Era un pliant cu informatii despre un concurs de dans .
-Concurs de dans ? Ce legatura are asta cu mine ? Intreb eu confuza .
-Vreau sa particip la el , dar am nevoie de o partenera asa ca m-am gandit sa te intreb pe tine daca vrei sa participi cu mine la acest concurs . Am mare nevoie de tine ! Esti singura care are acelasi stil de dans pentru ca eu te-am invatat si amandoi ne sincronizam perfect . Te rog frumos sa accepti ! Ma roaga el incercand sa faca aegyo .
Am inceput sa chicotesc vazandu-i fata . Era asa dragalas incat as fi nemiloasa sa il refuz . Si in plus nu mi-ar strica sa castig un premiu .
-Bine ! Te ajut ! Dar o sa imi ramai dator ! Spun eu zambind si eram chiar fericita ca a fost vorba despre altceva si nu despre ce am crezut eu .Ma simteam usurata .
-Esti cea mai tare ! Te iubesc ! Spune el imbratisandu-ma . Acel ''Te iubesc ! '' mi-a facut inima sa imi bata cu putere , iar teama revenise la loc, dar nu cred ca trebuie sa imi fac griji . Acel ''Te iubesc ! '' l-a spus din cauza entuziasmului sau . Nu cred ca are asemenea sentimente pentru mine , iar cel mai bine este sa ignor acest sentiment .
-Sa incepi sa iti faci bagajezele maine seara vom pleca spre Seul ! Spune el .
-Seul ? Intreb eu socata .
-Da. Concursul are loc la Seul , nu ai citit pe pliant ? ma intreaba el , iar eu mai verific inca odata pliantul .
Intr-adevar pe pliant scria locatia concursului ,dar eu nu am fost atenta . Acum nu pot sa dau inapoi , l-as dezamagi pe Daniel care acum era fericit ca poate participa la concurs. Oricum Seulul este mare si nu cred ca ii voi intalnii pe niciunul din ei si am sa incerc sa ascund faptul ca voi merge in Seul .Nimeni nu trebuie sa stie ca ma intorc in Coreea de Sud .
-Si cat vom sta acolo ? Il intreb pe Daniel .
-Doua saptamani ! Imi raspunde el .
-Doua saptamani ? De ce asa de mult ?
-Ca sa avem timp sa ne antrenam si pentru ca sunt trei etape : calificarea , semifinala si finala ! Incepe el sa imi explice mai multe de concurs , dar eu ma gandeam ce sa fac in acele doua saptamani pe care le voi petrece in Seul . Sper ca in aceea perioada ei sa fie plecati prin nu stiu ce tara , sa aiba concerte si sa fie foarte ocupati .
-Daca am catiga acesta ar fi cel mai frumos cadou de Craciun pe care l-as primii ! Imi spune el bucuros . Tu ce cadou de Craciun ai vrea ? ma intreaba el .
-Nu stiu ... . Ii raspund .
Chiar nu stiu ce cadou de Craciun as vrea sa primesc ...poate doar putina fericire si sa reusesc sa il uit pe Kyuhyun ...cred ca asta imi doresc ...