Mi-am pus vioara pe umarul stâng si am vrut sa încep sa cant , dar m-am oprit cand am simtit o mana pe soldul meu , iar alta prinzandu-mi mana dreapta .
Am simțit un fior de teama strabatandu-mi corpul si inima a început sa bata mai tare Acum am incurcat-o !
-Ce cauți in camera mea ? Ma întreabă Henry luandu-mi vioara din mana .
-Pai...pai...eu..aaa.... .Începusem sa ma bâlbâi , dar apoi am încercat sa schimb subiectul . Unde ați plecat fara sa ma anunțați si pe mine ? Întreb eu încercând sa fiu supărata .
Henry a început sa chicotească . Și-a pus vioara la loc si apoi s-a așezat pe pat .
-Kyuhyun sunbae nu ți-a spus ca vom pleca la cumpărături ?
-Nu ! Si îmi doream sa merg si eu ! Spun mataindu-ma . Idiotul sa vezi ce o încasează ! Spun nervoasa si ies din camera lasandu-l in urma pe Henry care începuse sa rada .
Intru in camera nervoasă si il găsesc pe Kyuhyun stand lângă fereastră cu niste foi in mana . Ma apropii de el si il lovesc puternic in picior . El scoate un icnet de durere si se uita ciudat la mine .
-Ce te-a apucat fata nebuna !? Striga el la mine .
-Idiotule ! De ce nu mi-ai spus ca va duceți la cumpărături ?
-Nu am vrut sa îți spun ! E vreo problema ?
-Da ! Ii zic si il lovesc din nou in același loc .
-Fata nebuna ! Sa vezi ce iti fac ! tipa el la mine si se apropie periculos de mult de mine .
Fara sa ma mai gandesc am luat-o la fuga . Din cativa pasi am coborat scarile . In living se aflau Donghae si Eunhyuk . Am alergat spre ei , dar se pare ca m-am impiedicat de javra , pardon scumpul catelus a lui Eunhyuk . Am vrut sa ma ascund dupa ei , dar cred ca e o idee proasta si prefer sa fug afara folosind usa din spate . In spatele meu Eunhyuk si Donghae ma strigau , dar nu ii bagam in seama . Trebuia sa gasesc un loc unde sa ma ascund pana se linisteste Kyuhyun . Cred ca am exagerat ca l-am lovit in picior , sau poate nu ? Mie imi place sa fac cumparaturi si din cauza lui am ratat sansa sa cheltui din banii lui oppa .
Am ajuns in gradina din spatele casei . Era frumos acolo . Peisajul ce se perinda in fata ochilor mei m-a captivat si nu am realizat ca Kyuhyun era tocmai in spatele meu .
-Te-am prins ! mi-a soptit el la ureche , iar un fior imi strabatuse intreg corpul . Era atat de aproape de mine . Nu am zis nimic si am vrut sa ma indpartez , dar el a fost mai rapid si m-a prins in brate saltandu-ma pe umarul lui .
-Hei ! Lasa-ma jos ! tip eu la el si incep sa dau din picioare .
-Stai cuminte sau te arunc in piscina ! imi raspunde el .
-Nu ai indraznii sa ma arunci asa ca lasa-ma jos ! ii spun , iar el in acel moment se apropie de piscina aruncandu-ma in mijlocul ei .
Simteam cum ma duc la fundul ei . Eu nu stiam sa inot desi oppa Teukkie s-a oferit de multe ori sa ma invete sa inot , dar eu incapatinata am refuzat mereu crezand ca nu o sa am nevoie . Acum eram incojurata de apa si nu puteam sa respir , nu m-am gandit niciodata ca am sa mor inecata ....
PERSPECTIVA LUI KYUHYUN .
Fata asta ma enerva din ce in ce mai mult . Nu inteleg ce o apucase sa ma loveasca in picior ? Chiar e nebuna ! Merita sa ii dau o lectie . Din cauza durerii nu puteam sa alerg asa repede , dar tot am dat de ea . Se afla in gradina si parca era in transa . Nici nu observase cand m-am apropiat de ea .
-Te-am prins ! i-am soptit l-a ureche si am vazut cum tresare . A vrut sa plece , dar am fost rapid si am prins-o imediat . Ca sa nu imi scape am ridicat-o ca pe un sac pe umarul meu . Adevarul e ca e mai grea decat pare .
-Hei ! Lasa-ma jos ! tipa ea la mine si incepe sa dea din picioare .
-Stai cuminte sau te arunc in piscina ! o amenint eu .
-Nu ai indraznii sa ma arunci asa ca lasa-ma jos ! imi spune , iar eu in acel moment ma apropii de piscina aruncand-o in mijlocul ei .
O vedeam cum se scufunda . Credeam ca se preface ca sa ma sperie . Incep sa intru in panica vazand ca nu mai iese la suprafata . Nu stiam ce sa fac sa sar sau nu ?
Imi fac curaj si sar in apa desi nici eu nu prea stiu sa inot chiar bine . Noroc ca piscina nu e prea adanca si am reusit sa o scot . Imediat si-a facut aparitia si Donghae cu Eunhyuk care priveau ingrijorati spre noi . Am pus-o incet pe marginea piscinei si m-am pus deaupra ei . Trebuia sa ii acor primul ajutor . Nu imi doream sa moara , ma gandeam la Leeteuk care ar fii distrus daca ar mai primii inca o astfel de lovitura .
Incepusem sa ii fac respiratie gura la gura ...incet incet incepu sa isi revina . Am mai incercat pentru ultima data si atunci simt cum imi prinde buzele intre ale ei apoi o mica intepatura . Ma muscase . Ma ridic repede si o privesc confuz . Pe fata ei apare un zambet care pare a fii unul malefic ...Ce tocmai imi facuse perversa asta ? Ce vor zice ceilalti cand ma vor vedea cu buza muscata ?