Öncelikle bu bölüm de Ada'nın yaşadığı hayatı göreceksiniz.
Gelecek bölüm de Okyanusun bakalım hangisini daha çok seveceksiniz?
İyi okumalar❤️❤️
***
ADA GÖÇER
"Biraz daha uyu." Diye kendi kendime fısıldadım. Uyku çok önemliydi.Hem bugün Babamda evde değildi. İstediğim kadar uyuyabilirdim. Aklıma gelen son şeyle yüzümü buruşturdum.
Bugün okul vardı. Biraz daha uyusaydım geç yazılacaktım. Devamsızlıklarım almış başına gidiyordu.
Telefonum durmadan çalıyordu. Uyanmak için direndim. Bunu başarabilirdim.
Durmadan çalan telefonuma küfür ettim. Sabah sabah beni kim niye arıyordu?
Okuldaki mallardan başka kimse değildi.Sinirli bir şekilde elime telefonu aldım.
"Sikeyim seni!" Diye bağırdım. Yeni uyandığım için sesim uykulu bir tonda çıkmıştı. Arayan okuldaki arkadaşım Selimdi."Lan ne var! Uykumun içine ettin." Sert bir tavırla konuşmuştum. Karşı taraftan gülme sesi geliyordu.
"Telefonlarımı açma şekline hastayım kızım."
"Kısa kes!" Diye mırıldandım.
Babam bugün ful inşaat da çalışacaktı. Biraz uyusaydım herhalde dünyanın sonu gelmezdi. Derslerin canı cehenneme. Telefonu kapatır kapatmaz geri uyuyacaktım.
"Okula geç kalırsan Hakan hoca bu sefer affetmez. İlk dersimiz onunla"
Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Din kültürü hocası beni hiç sevmezdi. Bana takmıştı. Beni yok yazmak için elinden gelen her şeyi yapıyordu. Babam okula gitmediğimi öğrendiği zaman beni azarlayacaktı. Dudaklarıma pirsing yapmam için bana bir kural koymuştu. O hocanın dersine geç kalınmayacaktı.
"Lan selim kapat" dedim ve hemen
Üzerimdeki yorganı yere attım. Bu sefer gerçekten bittim. Dolabıma doğru gittim. Dağınık kıyafetlerimin arasından okul üniformamı zor bir şekilde buldum. Hepsi buruşmuştu. Ütü yapmaya vaktim yoktu. Bütün kıyafetlerim yeri boylamıştı. Ufak bir küfür ettim. Şuan yere düşen kıyafetlerim umrumda değildi."Zamanım yok" diye sızlandım.
Tedirgin içinde kıyafetlerimi çıkardım. Saate baktım sadece yedi dakikam vardı.
Acele etmem gerekiyordu. Okul çantamın içine ne bulduysam attım.
Çoraplarım gözükmüyordu. Elime aldığım iki tane farklı çorap vardı. Onları çıplak olan ayaklarıma geçirdim.Ben etek giymeyi sevmiyordum o yüzden lacivert rengindeki okul pantolonunu giymiştim.
Banyoya girip dağınık olan saçlarıma baktım. Tarayacak zamanım yoktu. Gelişi güzel dağınık bir topuz yaptım. Acele bir şekilde dişlerimi fırçaladım.
Spor ayakkabılarımı giyip kendimi dışarıya attım. Bisikletim çalındığı için mecburen okula koşarak gidecektim.Çalanı bulup ebesini sikecektim.
Evime yakın olan meslek lisesinde okuyordum. Yağlı saçlarımı kapatsın diye şapka takmıştım.
"Of soktuğum hayat bizi okul diye diye büyüttü."diye söylenerek koşmaya başladım.
Saate baktığım zaman sadece bir dakikamın kaldığını gördüm. Ben okula geç kalmamak için elimden gelen her şeyi yaptım.
Okula yine geç kalmıştım. Okula geldiğim zaman etraf boştu. Sadece beden dersi olanlar dışardaydı. Onun dışındaki herkes derse girmişti. Sınıfıma giderken kapıyı çaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZİK KIZ
RomanceAda ve okyanus ikiz kardeştir. Biri Annesinde diğeri babasında kalır. biri zenginken diğeri fakirdir. okyanus okuduğu kolejde ezilen bir genç kızdır. uğramadığı zorbalık kalmamıştır. dövüldü, hakarete uğradı kafasında yumurta kırıldı. saçı kesil...