Yeni bölüm daha vueey!
Ve bazılarını yazmadığımı farkettim onlarada replik vereceğim
İyi okumalar arkidişler ♥️♾️
Şenay - Hayat Bayram Olsa
Rosé - Hard To Love
Dario Moreno - Her Akşam Votka Rakı Şarap.
Bts - Jump
Blackpink - Typa Girl
Yazarken dinlediklerimdirÖğle yemeği zili çalmıştı bizde sanırsın kıtlıktan çıkmış gibi Adem abiye gidip tavuk dürüm gömücektik.
Tavuk dürümü sevmeyen bence zevksizdir sevilmezmi yaa?
Yiğit "Lâl hadi!" Diye seslendi ve yanağından öptü Lâlda yazısını bitirip sınıftan koşarak çıktık Alper de afallamış birşekilde bize yetişiyordu.
Ne sandın koççum
Dürümcüye geldiğimizde şafak operasyonuna girer gibi girdik.
Doğa "Abi bizi biliyorsun bide yeni bir gardaş var ne istiyorsun?" Dedi.
Alper "Bana farketmez sizin aldığınızdan alırım" dedi.
Toygar "Çıkışta babamın dükkana gideriz orada baklava yeriz" dedi.
Enes "Hüseyin abi çok iyi yapıyor baklavayı bayıldım" dedi.
Toygar "Ne sandın Enes" dedi gülerek.
Sarp "Neyse şuradaki kaldırıma manga gibi dizilelim" dedi.
Nil "Türk yemeklerini özlemişim Kore'de de güzel yemekler var ama memleket özlemi oluyor be kardeş" dedi.
Dicle "Üzülme oradan birşeyler getirirsin" dedi onu teselli edercesine.
Selin "Evet oradaki ürünler tatlı oluyor" dedi hevesle.
Sarp "Selin Şen zaten tatlısın" dedi ve Selin'in elini tuttu Selinde Sarp'ın yanağından öptü. (yerim bunlarıı)
Bende "Ay cilveleşmenizi sonra yaparsınız bence" dedim.
Doğa "Ama tatlılar" dedi Nehir "Neyse açım ben" dedi.
Kısa bir süre sonra dürümcü abi hızlı servisi ile dürümlerinizi alıp yemeye başladık.
Nil "Her zamanki gibi güzel" dedi
Eren "Çok haklısın Nil arkadaşım" dedi
Kumru "Çıkışta okulda kalalım müzik videosu çekelim mi? Aslı yine döktürsün" diye ortaya fikir attı.
Aren "Çok iyi fikir Alper de nasıl birşeyler yaptığımızı görür" dedi
Alper "Ailem işlerinden dolayı eve gelmiyorlar yani kalırım" dedi gülümseyerek.
Ege "Sınıfın bülbülü Aslı Tekin konseri 15.40'da başlayacaktır" dedi gülerek.
Bende gülerek "Saatte var" dedim.
Ege "Evet" dedi.
Aras "Yolda yiye yiye okula gideriz yoksa yetişemeyeceğiz Abbas abi almaz bizi sonra" dedi.
Dicle " Ozaman hızlı olalım" dedi kalkarken bizde kalktık ve hızlı adımlarla okula doğru yürümeye başladık.
Kestiik! Diğer bölüm konser var eğlence bitmiyor bunlarda
1-) Hangi şarkıyı söylesin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Sınıf Serisi
Humor10/C sınıfının yaşadığı günler #Katılım bitti Not:Çok kişi olduğundan bazı karakterleri unutabilirin kusuruma bakmayın :))