-25:Pijama Partisi-

31 11 50
                                    

Ding Ding! Athena yeni bölüm yayınladı

Kendi Spotify hesabımda "Kopalım Dostum" çalma listesinden bir şarkıyı dinleyebilirsiniz.
İsmim aynı hesap ismimle

Dicle'nin, evine gideceklerdi çünkü bir anlık fikirle pijama partisi yapıcaklardı.

Dairenin önüne gelmişlerdi, zili çaldılar kapıyı bulutlu pijamaları ve mükemmel varoş topuzu ile Dicle açtı kızlar bu haline kapının önünde kahkahalara boğulmuştu asansörden çıkan yaşlı bir teyze bu kadar kalabalığı ve değişik kahkaha atanları görünce "Tövbe Estağfurullah" dedi teyzenin dairesine yakın olanlar yol verdi geçsin diye kadında evine girdi.

Kadın evine girince, bizim kızlarda içeri girdiler ve kapıyı kapattılar.

Dicle'nin odasına gelmiş, yarısı yatakta yarısı yere minder koymuş bir kişi sandalyeye birisi armut koltuğa oturmuştu zorda olsa sığmışlardı. Boşuna fotoğraf kabininde fotoğraf çekmek için kabini kıracak dereceye gelenler onlar değildi sonuçta(!)

Lâl "Yiğit aslında beni sevmiyormuş" diye dert yandı Nil "Hadi canım! Sana, sana aşk dolu gözlerle bakan kişi seni sevmiyor muymuş? İnanmam" dedi

Deniz "Bence olay nasıl oldu onu öğrenelim. Olay nasıl oldu Lâl?" Diye emin bir şekilde konuştu.

Lâl olayı baştan sona anlattı herkes dikkatlice dinledi Aslı "Bence Yiğit'e de soralım belki sen yanlış anlamışsındır" dedi sanırsın bir hakim gibi.

Selin "Ee, senin durum ne oldu Aslışko?" Diye sordu merakla Aslı "Düşüneceğim dedim. Böyle bir kararı hemen veremem yani onunla tanışalı o kadar olmadı o bile hemen nasıl fark etti? Onu da bilmiyorum" dedi

Kumru "Bence bir şans ver Uğurdan sonra böyle şeylere yaklaşmadın bile bir dene bence her erkek aynı değil" dedi umut verircesine Aslı "Düşüneceğim Kumru" dedi sonra Lâl ve Aslıya aynı anda mesaj geldi.

Yiğido:
*Sesli mesaj*
Böyle gitme ne olur, böyle gitme ne olur biraz dur yanımda otur diyemedim

Alper:
*Sesli mesaj*
Denizleri aştım geliyorum ölmeden son birdaha yüzünü bir görsem yeteeeeeeer! Hadi gel buluşalım eski köprünün altında kimseler görmesin

O sesli mesajları dinlediklerinde herkes birbirine şaşkınlıkla baktılar...

Kestiiik! Mola vericeğim için sizide biraz da olsa mutlu ve meraklı yapabilmek için yazdım bu bölümü ilk tarafını önceden yazmıştım devamını şimdi yazdım

1-)Sizce, Lâl Yiğit'i affedecek mi?

2-)Aslı kabul edicek mi? Ve Uğurla neler yaşadı?
(Bunun için flashback bölümü yapabilirim isterseniz)

Bizim Sınıf SerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin