_________________________________
Teoman-Anlıyorsun Değil mi?(Y.N:Yine hareketli resim bulamadım ağlıycam.)
Çıkış zili çaldığında hemen çantalarımızı alıp hızlı adımlarla kendimizi sınıftan attık.
Sarp ellerini çırptı ve, "Öncelikle merhaba; kederli, derbeder, T.C şartlarında yaşamaya çalışam arkadaşlarım ve sınıfımıza yeni gelen arkadaşlarım şimdi size tur rehberiniz yani benimle tanışın." dedi ve ekledi: "Ben Sarp Yılmaz, 65 takipçim var." deyince hepimiz güldük.
Arina bize gülerek baktı ve, "Size hemen alışabildim çok eğlencelisiniz." dedi. Alper, "Bende hemen alışabilmiştim." dedi ve kendini açıkladı: "Geçen sene geldim bende."
Alper birdenbire saçımı karıştırınca sahte sinirimle ona baktım ve, "Yapma şunu canoşki." dedim. Yanağımı sıkıp, "Tamam canoşkim." dedi benim aksime gülerek.
Kumsal, "Daha az önce bir şey yememe rağmen... Acıktım hem Türk yemekleri yemeleri lazım ilk." dedi sırıtarak.
Toygar, "Onun üstüne bizim dükkana gideriz arkadaşlar." dedi ve herkes, "Olur!" dedi heyecanla.
Yanından geçtiğimiz kumrucu ile oraya girmemiz bir olmuştu, siparişleri verip klasik yerimiz olan kaldırıma oturduk.
_________________
Kısa bir bölüm oldu ama çok heyecanlıyım, uzun zaman sonra bu karakterleri yazmamışım özlemişim burayı. Bir kitap üzerinde çalışıyorum şuan ama katılımlı değil bu arada jdjemsksks. Neyse görüşürüzzzzzzİstediğiniz bir sahne var mı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Sınıf Serisi
Comédie10/C sınıfının yaşadığı günler #Katılım bitti Not:Çok kişi olduğundan bazı karakterleri unutabilirin kusuruma bakmayın :))