-15.Bölüm:Shiplerde Doluyuz 2-

50 13 37
                                    

Haftaya karne günü olucak ne hissediyorsunuz ben heyecanlıyım ve seneye 8 olucağım (7.sınıftım) siz?
İyi okumalar arkidişler ♥️♾️

Birlikte sohbet ettikten sonra herkes dağıldı...

#Nehir + Ege#

El ele giderlerken bir çay bahçesine oturdular ve çay sipariş ettiler.

Ege "Birlikte uzun zamandır böyle birşey yapmamıştık" dedi utanarak

eheheheh

Nehir onun aksine "Evet buarada utanmış halin tatlı oluyor" deyip yanağından öptü bu eyleminden sonra Ege utangaçlığını kenara atıp aynı şekilde öptü...

Ben neler neler yapıyormuşum yaaaa

#Aren + Anıl#

Geri dönerlerken birisi Aren'in yanına gelmişti ve "Bacım tanışak mı?" Dedi Aren "Ne diyorsun sen be!?" Dedi Anıl araya girdi ve "Kardeş bu bacı benim kız arkadaşım şimdi gidiyorsun kavga etmeyelim" dedi o kişi hallenince tam kavga edeceklerken Aren Anıl'ın kolundan tuttu ve koşmaya başladı.

Kesssinlikle True Beauty'deki bir sahneden esinlenmedim kesiiiiiin KFJDJDNDNSNS

Başka bir sokağa geçtiklerinde Anıl o anlık sinirle Aren'e tokat attı Aren ona "sen ne yaptın az önce?" Dedi üzüntüyle Anıl tokat attığını yeni farketmişti Aren Anıl'a tokat attı ve ağlamaya başladı ve üzüntüyle "Senden beklemezdim" deyip evine doğru yürümeye başladı Anıl ise yağmurda ıslanmış yavru köpek gibi arkasından baktı...

Biraz kaos oldu hee güzel barıştıracağım ben bunları emin olun

#Aslı + Alper#

Tek Alper ve Aslı kalmıştı komşu oldukları için birlikte duruyorlardı sonra birden Aslı'nın aklına mükemmel bir fikir geldi geldi ve Alpere dönüp "Alper kantinden bisküvi alsana" dedi Alper "Tamam Aslışko" deyip cüzdanını aldı ve odadan çıktı.

Aslıda kapının oraya saklandı baş ucunda ışığı açan anahtar vardı ve kapıyı kilitledi sonrada beklemeye başladı.

Bekledi...

Bekledi..

Kapı açılmaya çalışıldı camın oradan gizlice baktığında Alper olduğunu gördü ışıkları açıp kapatmaya başladı Alperde korkudan bildiği bütün duaları okuyup kapıyı açmaya çalıştı Aslı kapıyı açtığında Alper kapıyı açmış kahkaha atan Aslı ile karşılaştı.

Alper "Bu nasıl şakaydı yahu ödüm patladı sana birşey oldu diye bian düşündüm Demogorgon mu bascak? diye" derken Aslı hâlâ gülüyordu.

Alper "Bunun cezasını çekiceksin" dedi ve kapıyı kapattı.

Yanlıs anlamayınız

Alper kapıyı kapatınca Aslı'nın gözleri  irileşti yavaş yavaş geriye doğru gitti ve hastane yatağına düştüğünde Alper onu gıdıklamaya başladı...

Hahahahah yanlış anladınız kesin ilk hihi

Kestiik! Bugünlük bu kadar yeterdi haftaya hem böyle bir bölüm hemde ship bölümü yapıcağım artık diğer shiplerde olucak merak etmeyin kuzularım haftaya yeni bölümde görüşürüzzz

Bizim Sınıf SerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin