-24:Biraz Tribimsi Olabilir-

25 10 19
                                    

Ding Ding! Athena yeni bölüm yayınladı
Stray Kids - Gods Menü

Okula geldiğinde Alper kafasını sıraya yaslamış kestiriyordu Aslı yerine geçti Selin Aslı'nın yanına gitti ve "Sana itiraf etmiş duyduk Sarpla" diye fısıldadı

Aslı "Ee" dedi Selin "Hiçc" dedi imayla Alper Aslı'nın sesini duyduğunda ona doğru döndü biraz öyle durdu Aslı kitabını çıkardı ve okumaya başladı.

Arkada ise kızlar Gods Menü'nün "Du du~" yerini söylüyorlardı Alper "Hangi kitabı okuyorsun?" Dedi konuşma fırsatı olsun diye Aslı ona baktı ve kitabı gösterdi kitap "Harry Potter ve Ateş Kadehi" idi.

Ve kitabı sıraya koyup okumaya devam etti Alper önüne döndü ve kendi defterinden kağıt parçası aldı ve üstüne Teneffüste konuşalım mı?¿ Diye yazdı ve ismini yazdı ve Aslı okurken hemen koydu ve önüne döndü.

Aslı farkettiğinde okudu Alper'in omzuna dokundu Alper ona döndüğünden 'beğendim' işareti yaptı

*

Teneffüs zili çaldığında kalktı Alper ona baktı ve birlikte çıktılar.

Nehir "Ne oldu acaba?" Dedi merakla Selin "Alper itiraf etmiş" dedi  Nil "Ne itiraf etmiş?" Dedi Selin "Sevdiğini" dedi kızlar şaşkınlıkla Selin'e baktılar Deniz "Hiç beklemezdim wow" dedi.

Kumru "Bence arkalarından konuşmayalım" dedi Nil "Bence de onların meselesi bizene" diye katıldığını belirtti.

Bu sırada bahçeye çıkmış bir banka oturmuşlardı.

Aslı "Ne konuşucaz?" Diye sordu Alper "Sen beni seviyor musun?" Dedi merakla.

Aslı "Bilmiyorum Alper hemen anlayabileceğim birşey değil benim için" dedi Alper "O zaman şöyle yapalım senle buluşmalara çıkalım deneyelim en azından" dedi Aslı "Bilmem düşünmem lazım" dedi ve sınıfa gitmek için yürümeye başladı Alper ise arkasından sınıfa gitmek için yürümeye başladı.

Kestiiik! Diğer bölüm dediğim parti olucak gönüllü var mı?? KFJDJDNDNSNS
Ve şunu duyurmak istiyorum Kumsal karakteri yani Firefire684 duyuru yapmış gitmiş bu kitaptan değil Wattpad'den ayrılmış karakterini çıkartmıyacağım geri döndüğünde üzülmesin en azından diye iyi günler

Bizim Sınıf SerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin