Merhaba tekrardan kuzularım
İyi okumalar arkidişler ♥️♾️
Sabah uykulu bir şekilde sınıfa girdim hâlâ çapağım vardı.
Selin "Günaydın Aslı" dedi gülümseyerek.
Ben ise uykulu bir şekilde "Günaydın Selo" dedim ve büyükçe esnedim.
Selin "Çapağın kalmış kız" dedi bunu söyleyince gözümdeki çapağı sildim ve yerime oturdum çantamı sıraya koyduğum gibi kafamı sıraya koydum ve kestirmeye başladım.
#Yazar#
Aslı kestirmeye başladığında sınıfın yarısı geldi ve yerlerine oturdu.
Deniz ve Enes sohbet ediyorlardı, Doğa Su ve Eren de aynı kulaklık takmış müzik dinliyorlardı, Kumsal ve Toygarda birlikte simit kemiriyorlardı, Dicle ve Yağız da kafayı sıraya koymuş kestiriyorlardı,
Selin Sarp'ın dizine yatmış sohbet ediyorlardı, Nehir ve Ege de birbirleri ile uğraşıyorlardı, Alara kestirirken Alaz da saçlarını okşuyordu, Nil de manga okuyordu, Lâl ve Yiğit de birlikte sohbet ediyorlardı, Aren ve Anıl kantine gitmişlerdi, Alper daha gelmemişti.*
#Aslı#Okul çıkışı Toygar'ın babasının dükkanına gittik tabelada "Baklavacı Baklavaları" yazıyordu.
İsim çok iyiymiş çok yaratıcı gerçekten KFJDJDNDNSNS
Dükkana girdik Toygar babasına seslendi Hüseyin abi geldi ve çırağına hazırlamasını söyledi ve tabureye oturduk.
Yağız "Bugün kursun var mı Balım?" Diye sordu.
Dicle "Yok Canım" dedi gülümseyerek.
Sonrada baklavalarımız geldi bizde yemeye başladık hepimiz kıtlıktan çıkmış gibi yiyorduk tek Sarp, Toygar ve Nil bizim gibi yemiyordu.
Baklavalarımızı yedikten sonra ödemek için Hüseyin abinin yanına gittik Ben "Abi öde-" derken sözümü kesti "Yok öyle şey sizde evladım sayılırsınız" dedi zor da olsa parayı vermek için ikna ettik ve ödeyip çıktık ve evlere dağıldık.
Kestiik! Hızlı olmaya çalıştım size bölüm olsun diye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Sınıf Serisi
Comédie10/C sınıfının yaşadığı günler #Katılım bitti Not:Çok kişi olduğundan bazı karakterleri unutabilirin kusuruma bakmayın :))