Hadi bakalım missss gibi bölüme geçelim
İyi okumalar arkidişler ♥️♾️Bu mükemmel sorudan sonra Alara çevirdi Ben Toygar'a sorucaktım ve "Cesaret" dedi
"Yapmayı en sevdiğin şeyi yap" dedi Toygar gülümsedi ve Kumsal'ın elini tutup öptü Nil "Bir İstanbul Beyefendisi gibiii" diye şarkı söyledi bizde kahkaha attı Kumsal da gülümseyip yanağından öptü Toygar mutlu olmuş sarılmıştı.
Sonra Toygar şişeyi çevirdi ve öyle öyle oynadık sonra zil çaldı
*
Okul çıkışı evlere dağıldık
Eve giderken bakkaldan sakız aldım biraz sıra sonra eve geldiğimde annem kapıda bana sinirle bakıyordu ve "Neden geç kaldın?" Dedi bende "Sakız aldım sıra vardı" dedim
Annem "Niye alıyorsun sakız?" Dedi anahtırımı koyarken ona döndüm ve "Canım çekti" dedim.
Değişik birisiydi bugün babama gidecektim Allah'tan sonra iki hafta sonra tekrar anneme gelicektim pijamalarımı giydim ve salonda koltuğa oturdum anneannem örgü örüyordu bana baktı ve "Hoşgeldin Aslı" dedi bende "Hoşbuldum anneanne" dedim izlediği Esra Erol'da programına canım sıkılmasın diye bende izlemeye başladım.
2 Saat Sonra
Eşyalarımı hazırlamış kapının önünde bekliyordum babam işten çıkmıştı ve geldiğinde bindim ve babaannemin evine doğru sürdü.
Eve geldiğimizde babaannem neşeyle karşıladı ablam Nergis de oturduğu yerden kalktı ve bana sarıldı o reşit olduğundan istediği kişide kalabiliyordu o da babamı seçti annem biraz çatlak bir kadın babam ise onun tam tersi ablamla ben eğlenceli yanını almışız.
Sonra ben Mickey Mouse'lu pijamamı giydim babaannem "Yavrum şunu karşıya yeni taşınan komşulara versene" dedi bende şaşkınca "Oraya birileri mi taşınmış?" Dedim babaannem "Hatta oğulları sizin okuldaymış" dedi bende kafamı onaylar şekilde salladım ve dairede çıkıp karşı dairenin zilini çaldım.
Kapıyı Alper açtı ben ona şaşkınlıkla baktım ve "Sen burada mı oturuyordun?" Dedim o da "Yeni taşındık seni görmemiştim" dedi bende "babam burada" dedim o da kafasını onaylar şekilde salladı ve sarma tabağını aldı "Teşekkürler" dedi bende "Eyvallah" dedim elimi kalbime vurarak ve o da kapıyı kapattı bende daireye girdim ve kapıyı kapattım.
Kestiik! Allah Allah tesadüfe bak seeeeen! KFJSJDNDNS
1-)Ship moment var mı fırından yeni çıkan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Sınıf Serisi
Humor10/C sınıfının yaşadığı günler #Katılım bitti Not:Çok kişi olduğundan bazı karakterleri unutabilirin kusuruma bakmayın :))