Biraz eğlence ve aşk bol olucak tam da sizin sevdiğinizden böyle
İyi okumalar arkidişler ♥️♾️
6.dersteydik ve ders İngilizceydi ve boştu bizde bundan istifade 'Doğruluk Cesaret' oynayacaktık.
Nehir'in soda şişesini aldık ve Nil Tanem çevirdi ve Selin soracaktı ve Aras cevaplacaktı Aras "Cesaret" dedi
Selin biraz düşündü ve "Kumru'nun yanağından öp" dedi Aras hiç düşünmeden Kumru'nun yanağından öptü biz "ooooo~" diyorduk Kumru ise Aras'a gülümseyerek bakıyordu.Aras çevirdi Yağız soracaktı Alper cevaplayacaktı Alper "Doğruluk"
Yağız sırıttı ve "Yere düşen bir yiyeceği alıp yedin mi?" Dedi Alper güldü ve "Yedim 2.sınıftayken" dediğinde hepimiz kahkalara boğulduk.
Sonra Alper çevirdi ve Doğa soracaktı Eren soracaktı zorlayacak kesin "Cesaret" dedi Doğa düşündü ve "Telefonunda en son aradığın şey neydi?" Diye sordu Eren telefonunu çıkardı ve Google'ı açtı ve gösterdi.
"Trendyol" yazıyordu Alaz "Temiz çocuk işte en son don bakmıştı dün" dedi gülerek Ben "Sen nereden biliyorsun?" Dedim Alaz "Şu güzel mi diye bana attı" dedi hepimiz güldük.
Sonra Eren çevirdi ve Aras sorucaktı Deniz cevaplayacaktı ve Deniz "Doğruluk" dedi
Aras "Bu odadaki en az kimi seviyorsun ve neden?" Dedi Deniz "Ege çünkü bazen bana gıcık gıcık şeyler atıyor" dedi Ege "Komik diye atıyordum sana suçum ne?" Diye sitem etti.
Sonra Deniz çevirdi Lâl soracaktı Yiğit cevaplayacaktı ve "Doğruluk" dedi
Lâl "Sınıfımızdaki en iyi 5 kız kim?" Diye sordu Yiğit "İlk sen iki Dicle üç Aren dört Kumru beş Selin" dedi Lâl "Yaa" deyip yanağından öpecekken Yiğit ona döndü ve o şey oldu hepimiz onlara şaşkınca bakıyordu Lâl geri çekildi gözleri fal taşı gibi açılı birşekilde duruyordu Selin elini onun omzuna koyup onu sarstı ve "oooo~" diyordu kız bildiğin transa girmişti sonra transtan çıkıp "Neyse çevirin" dedi.
Yiğit çevirdi ve Nehir soracaktı Anıl da cevaplacaktı "Cesaret" dedi.
Karar çarkından çevirip soranı cevaplayanı seçiyorum buarada
Nehir "Camdan 'Areni çok seviyorum' diye bağır" dedi Anıl "Bismillah" diyip cama doğru gitti ve "Aren'i çok seviyorum" diye bağırdı yan Ortaokuldakiler teneffüsteydi ve Anıl'a 'ne yapıyor la bu' diye bakıyordu bazı kızlar "oooo~" diye bağırıyordu.
Aren "Bende Anıl'ı 3000 kez seviyorum" dedi gülümseyerek
Müko bir detay gerçekten niye öldün Tony? Ühü ama en azında Secret Wars'da gelecek mutlu olalım
Anıl çevirdi ve Alaz soracaktı Alara cevaplayacaktı "Doğruluk" dedi
Alaz "Neden saçların güzel?" Dedi Ben, Kumru, Kumsal, Lâl ve Selin kıkırdadık Alara "İyi baktığım için ve sen varsın diye" dedi üçümüz "oooo~" dedik.
Kestiik! İki parttan oluşmasını düşünüyorum diğer bölüm yarın gelicek ama bugünden yazmaya başlıyacağım çünkü uzun olmasını istiyorum
1-)Ship moment fikirleri varmı sizde?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Sınıf Serisi
Humor10/C sınıfının yaşadığı günler #Katılım bitti Not:Çok kişi olduğundan bazı karakterleri unutabilirin kusuruma bakmayın :))