-28: Kavga-

34 9 20
                                    

Hâlâ kaos devam ediyor bu bölümde ekstradan iki süpriz kişi gelicek
Ding Ding! Athena yeni bölüm yayınladı
Santigrat - Anlamazdın (yeni keşfettim bu grubu ve Kasım 2022'de kurulmuş ve ilk şarkıları Şubat 2023'te yayınlamışlar size tanıtmak istedim)

Babaannesinin evine gelmiş oturuyordu eskiden ablası olsaydı belkide şuan didişiyor olurlardı ama yarın okul çıkışı ona giderdi.

Zil çaldığında ofladı ve ayağa kalkıp kapıya doğru gitti ve kapıyı açtı geleni görünce ilk hayal olduğunu düşündü Uğur vardı ve "Merhaba... Konuşalım mı?" Dedi Aslı bu dediğine şaşırmıştı babaannesine "Babaanne, ben hemen gelicem!" Dedi çıkıp kapıyı kapattı.

Uğur "Dışarıda konuşalım" dedi Aslı hiçbir şey demedi ve apartmandan çıktılar.

Aslı "Ne oldu?!" Dedi sinirle. Uğur bu kadar mı yüzsüzdü? Ayrılıyor ve okuldan ayrılıyor sonra geri dönüyordu buna sinirliydi.

Uğur "Sana gerçeği söylemek istiyorum. Şimdi benim ailem işlerinden şehir değiştiriyorlar yeniden şehir değiştiriceklerdi bende seni üzmek isteme-" derken Aslı sözünü kesti ve "Böyle mi?! Böylede daha da üzüldüm sen bilmiyorsun tabii!" Dedi gidecekken Uğur Aslı'nın kolunu tuttu ve kendine çevirdi "Bak özür dilerim" dedi Aslı "Böyle kalbimin iyileştiğini düşünüyorsan bu olmadı. Bırak kolumu!" Dedi.

Arkadan gelen Aras, Yiğit, Sarp ve Alper'in geldiğini bilmiyorlardı Aras  "Uğur" dedi şaşkınlıkla Sarp "Aslışko, seni rahatsız mı ediyor bu Uğur denen şahıs?" Diye sordu Aslı "Evet rahatsız ediyor" dedi Uğur yavaşça elini Aslı'nın kolundan çekti.

Alper "Ne oluyor?" Dedi Yiğit "Bu Uğur arkadaşımız Aslışko'nun eski erkek arkadaşı ama arkadaşımız onu terkeden kişi" dedi Uğur "Nedenlerin var-" derken Aslı Uğur'a tokat attı ve "Nedenmiş!" Dedi ve ekledi "Beni daha da üzdün!" Dedi kaşları çatık birşekilde ve içeri girdi Aras, Yiğit, Sarp ve Alper de Aslı ile girdi. Alper, ufaktan üzülmüştü ekstradan böyle şeyler üzücüydü...

Kestiiik! Uğur karakterini okula kayıt olsun mu? Bence kayıt olmasın (kesinlikle fazla karakter olmasın diye değil) neyseğğ

1-)Diğer bölümü ship bölümü yapıcağım sahne fikriniz var mı?

2-)En sevdiğiniz ship?


Bizim Sınıf SerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin