-21.Bölüm:Düğün Zamanitiko-

23 10 26
                                    

Bunlar için mükemmel tatil fikri var buyüzden karne gününe uçucağız diğer bölüm
İyi okumalar arkidişler ♥️♾️
Serdar Ortaç - Karabiberim

#Yazar#

Bugün Aslı'nın ablası Nergis'in düğünü vardı Aslı odada dolabını açmış kıyafetini arıyordu sonunda bulduğunda giyindi ve süslendi.

*

Kızlarla birlikte beklerken korna sesi geldi ablam hemen çıktı arabaya bütün kızlar bindik.

Binebilecek kadardık davullu zurnalı oturduğumuz yerden  oynaya oynaya gidiyorduk.

#Yazar#

Düğün alanına geldiğinde insanlar daha o kadar gelmemişti damadın sağdıçları vardı bide çalgıcılar vardı kızlar gelin odasına gitti giyinemeyenler gelin odasında giyindiler süslendiler.

Çok güzel bir sahne yapacağım toplu yumuş yumuş olma

Düğün başlamıştı ilk dans oluyordu ablası ve eniştesi dans etmişti sonra herkes dans etmeye başladı Alper derin bir nefes aldı ve Aslı'ya elini uzattı Aslı ilk 'ne yapıyor bu' diye bir düşünsede merakına yenilip elini tuttu masada çiğdem çikleten kızlarda kıs kıs güldü.

Alper, Aslı elini tutmasıyla piste götürdü elini beline yavaşça koydu Aslı da ne yapacağını anlamış elini yavaşça onun omzuna koymuştu sonra yavaş yavaş sevgilisi olan kızlar da sevgilileri ile dans etmeye başlamıştı Nil de fotoğraflarını gizli gizli çekip kıs kıs gülüyordu.

Kestiik! Sahne hakkında ne düşünüyorsunuz?? Ben yazarken yumuş yumuş oluyorum vallahi KFJDJDNDNSNS

Bizim Sınıf SerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin