minho hyung
Daha iyi misin?Jisung
bilmiyorumdeğilim sanırım
minho hyung
Konuşalım mı?Jisung
konuşabileceğimiz
ne var ki?minho hyung
'Konuşabileceğimiz ne
var ki?' mi?Ben düzgün bir cevap
almadım Jisung.Sen ise sadece korkundan
ufacık bahsedip kaçtın
hemen.Sence konuşulacak bir
şey yok mu?Jisung
bence yokçok fazla şey var|
görüldütamam, var
ama
minho hyung
Konuşmak için
cesaretin yok.Evdeyim, gelmek
ister misin?Jisung
geliyorumMesajı gönderdikten sonra telefonumu bırakmış ve yatağımdan çıkmıştım. Ağlayarak uykuya dalmıştım dün ve çok uyuyamamıştım.
Banyoya girip aynadan kendime baktığımda gülmeden edememiştim. Gözlerimin altları şişmiş ve koyulaşmıştı. Yüzüm ve dudaklarım şişmişti.
Yüzümü yıkadıktan sonra odama dönüp üstümü değiştirmiştim. Babaannem bir saat önce arkadaşına gideceğini söyleyerek evden çıkmıştı bu yüzden evden çıkmadan önce anahtarımı almıştım.
Üst kata çıktığımda kapıyı çalmış ve açmasını beklemeye başlamıştım. Çok geçmeden açınca ona bakmadan, başım eğik bir şekilde içeri girmiş ve koltuğa oturmuştum. O da karşıma geçtiğinde başımı kaldırarak ona bakmıştım.
Göz göze geldiğimizde, yüzümü gördüğünde kaşları havalanmıştı hafifçe ve kalkıp yanıma yerleşti. Başımı ona çevirdiğimde eli yanağıma uzanmıştı ama dokunmasına izin vermeden geri çekmiştim yüzümü.
Bu hareketimin onu üzdüğünü dudaklarının kıyılarının aşağı düşmesiyle anlamıştım. Elini çekip bana dönük bir şekilde oturmuştu, aynı şekilde ben de.
"Hyung, en yakın arkadaşlarıma dahi açılmıyor olmama neden olan olayı sorma. Onu sorma, onunla ilgili herhangi bir şey söyleme. Onun dışında ne sorarsan sor ya da söyle. O olmasın yeter." demiştim kısık sesimle.
"Pekâlâ. Açığa çıkmasından korktuğun bir şeyi neredeyse hiç tanımadığın biri öğrendi, bu durum seni çok gerdi ve korkuttu biliyorum ama benim de bir cevaba ihtiyacım var Jisung, biliyorsun değil mi?" diye sormuştu.
"Biliyorum..." deyip derin bir nefes alıp vermiştim ve gözlerimi kaçırarak konuşmaya devam etmiştim. "Yalan söylemeyeceğim, beni heyecanlandırıyorsun. Çok heyecanlandırıyorsun hem de. Başka biri söylese senin söylediklerini umrumda olmazdı, rahatsız bile olurdum belki ama sen söylediğinde hoşuma gitti... Ama korkum her şeyin önünde." demiştim mırıldanırcasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rain. ✓
Fanfiction[minsung] Jisung, anahtarını unuttuğu ve arkadaşı Felix de evde olmadığı için babaannesi gelene kadar Minho'nun evinde beklemek zorunda kalır. Ancak yaşanılan bu tesadüfi karşılaşma sonrasında Jisung öğrendiği şeylerle beyninden vurulmuşa döner. baş...