Jeongin
bana bir açıklama
yapmak zorundasınkanayan yaram 💔
Açıklama yapabileceğim
bir durum yok Jeongin.Kendilerince eğleniyorlar işte.
Jeongin
o mesajları atan kişi felix
olsa inanırdım hatta seungmin
olsa bile inanırdım ama minho
hyung sırf eğlencesine böyle
şeyler yazmaz, yazıldığını
görürse de bize ulaşmasına
izin vermezkanayan yaram 💔
Sıçacağım böyle işe.Bir şeyi gizli tutamıyorlar.
Neredesin?
Oraya geleceğim.
Jeongin
evdeyim
görüldü
Birkaç dakika görüldü simgesine baktıktan sonra telefonu önümdeki masaya bırakmış ve ayağa kalkıp stresle tüm evi dolaşmaya başlamıştım.Bir yıldan fazla bir süredir sevdiğim ve ismini duyduğum an bile gözlerimin dolmasını sağlayan adam beni seviyordu.
O da beni seviyordu. Hatta bana bir şarkı bile yazmıştı.
Bu gerçeği çok çabuk kabullenmiş, neden bunca süredir bana söylemediğini düşünmeye başlamıştım. Onu sevdiğim apaçık ortadaydı, bizzat söylemesem bile belli oluyordu davranışlarımdan.
Buna rağmen neden söylememişti?
Çok küçük olduğum için mi? O kadar da küçük değilim ki, 4 yaş var sadece aramızda.
O da mı bir şeylerden korkuyordu? Sanmıyorum, neyden korkabilir ki? Hem mental hem fiziksel açıdan çokça güçlü biri, zeki, mantıklı, bilgili, nerede ne yapacağını ve söyleyeceğini bilen biri.
Zihnimdeki sorularla boğuşurken kapının çalmasıyla hepsi uçup gitmişti. Hızlıca kapıya ilerlemiş ve kapıyı açmıştım. Fazla sinirli ve gergin görünüyordu.
Bilmemi istemediği bir şeyi öğrenmiştim, bu yüzden söyleyenlere karşı çok sinirli olmalıydı. Gerginliğinin ise birçok nedeni olabilirdi.
Düşünmem gereken zamanın şu an olmadığını kendime hatırlatıp çekilmiştim. İçeri girdiğinde kapıyı kapatıp peşinden gitmiştim.
Mutfaktan çıkan annemle göz göze geldiğimizde gülümsemiştim ve hemencecik yalanımı uydurmuştum.
"Chris hyung tasarımlarımı çok merak ettiğini söylemişti, ben de eve davet ettim." dediğimde onaylamış ve sorgulamamıştı.
Kolundan tutarak tasarımlarımın olduğu odaya doğru yönlendirmiştim onu ve içeri girmiştik. Odanın köşesinde duran koltuğa oturmuştuk.
"Merak ettiğim tek şey seni sevdiğimi bilmene rağmen neden kendi hislerini bana söylememiş olman. Her şey ortadaydı zaten. Korkacağın bir şey de yok, neden? Çok mu küçüğüm sana göre? 'Bir çocukla uğraşamam.' diye mi düşündün?" diye ardı ardına sormuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rain. ✓
Fanfiction[minsung] Jisung, anahtarını unuttuğu ve arkadaşı Felix de evde olmadığı için babaannesi gelene kadar Minho'nun evinde beklemek zorunda kalır. Ancak yaşanılan bu tesadüfi karşılaşma sonrasında Jisung öğrendiği şeylerle beyninden vurulmuşa döner. baş...