Casper skulle lave noget gruppe arbejde færdig, så jeg så drengene træne. Cody skulle hvile hans knæ, inden den store kamp på fredag. Han blev ved med at snakke om, hvor meget han havde savnet at være sammen med ham, og jeg blev ved med at prøve at forklare ham at jeg havde en kæreste. Men jeg kunne ikke finde et tidspunkt at sige det på. Uden jeg vidste det, kiggede han dybt, og meget koncentreret. Collin kiggede hen til os. "Jeg har virkelig savnet dig!", Sagde han, og satte en hånd på min kind. Inden jeg nåede at reagere, kysede han mig midt på munden. Jeg var lammet. Cody stoppede kysset, da han hørte Collin råbe. "Hvad fuck har i gang i?!", Råbte han, og løb over mod os. Inden jeg nåde at forsvare os, svarede Cody; "hvad fuck er dit problem?!" Jeg skyndte mig at rejse mig op, og prøve at forklare ham det hele. "Det er ikke det du tror det er!", Sagde jeg,
"Jeg har sgu da øjne i hovedet!", råbte han. "Tag det nu roligt!", Sagde jeg. Jeg var bange for at han ville blive for sur. "vi to, er færdige!", Råbte han, og løb hen mod omklædningsrummet. Jeg kunne se Casper komme gående med sin taske, over mod os. Jeg løb grædende over til ham. "Hey", startede han, "hvad sker der?" Han gav mig et stort kram, og spurgte:"hvad er der sket?" "Det er Collin...", Sagde jeg, og tøvede, "han har gjordt det forbi..", Sagde jeg og krammede med.Vi tog hjem til Casper. Vi havde det skide sjovt hele dagen. Jeg glemte alt om Collin. Jeg spiste med om aftnen, hvor vi fik Mc Donald's. Han fortalte, at han ikke skulle flytte til England, men bare væk fra Montrose. Hans forældre ville ikke bo her, eftersom der i mange år havde været meget omkring varulve. Jeg ville savne ham så meget.
Da jeg skulle til at hjem, snakkede vi ude ved døren. Vi snakkede om hvad der var sket, og at Collin og jeg ikke var sammen."jeg må nok hellere gå hjem, og græde mig selv i søvn", sagde jeg for sjov. "Det håber jeg da ikke", sagde han, og lænede sig op ad dør karmen. "Ej, jeg tror jeg overlever", sagde jeg og kiggede på ham. "Hvis ikke, så håber jeg du gør nu", sagde han, og kyssede mig på munden. Det var rart. Han var en god kysser, og denne gang behøvede jeg ikke springe fra.
Jeg tog hjem med en god fornemmelse i maven.Da jeg kom hjem prøvede jeg at ringe til Collin. Han tog den ikke, så derfor skrev jeg til ham.
Mig: Håber ikke at du stadig er vred på mig!💕
Collin: Jeg fatter ikke at du gjorde det!
Mig: Lad mig nu forklare det!✋
Collin: Du opførte dig som en luder!
Mig: Hvad fanden har du gang i?!
Collin: Det er forbi! Stop med at opsøge mig!
Mig: Fint! Men du skal ikke komme og tigge om at få mig tilbage!
Jeg fortrød ikke et ord af det jeg skrev. Efter, blokerede hans nummer. "ZBB ZBB", Det var en besked fra Cody.
Cody: Sry, vidste ikke at i var sammen! Jeg har været et kæmpe fjols!💕😓
Mig: Det er ikke din skyld!💕 han bliver bare nemt jaloux!😅💕 jeg er ovre ham!💕😌
Cody: Godt!😅❤️ men hey, vi ses imorgen, ikke?❤️😘
Mig: Jo!❤️👌
Jeg gik ind på Facebook, og ændrede min status til 'ikke i et forhold', slettede billederne sammen med Collin. Min tid med ham, var fortid. Jeg prøvede at holde det inde, men tårnede pressede på. Jeg brød ud i gråd. Min mor kom løbende ind på mit værelse, og jeg fortalte hende det hele. "Orgh, skatter!", Sagde hun, og krammede mig. Lige meget hvor meget jeg prøvede, kunne jeg ikke få ham ud af mit hovede. Så kom jeg til at tænke på det Cody sagde til mig, omkring hans hår;"Jeg prøvede at glemme 'os', så jeg farvede mit hår". Måske var det, det der skulle til? Men var det mig? Det måtte jeg lige sove på.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Her var endnu et kapitel af 'Eyes of at wolf'
Jeg håber at i kunne lide det!💕
Husk at vote og kommenter!💕😌
YOU ARE READING
Eyes Of A Wolf
Werewolf• • • • • Læs introduktionen for at læse lidt om bogen! © KathrineKok